globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati a start za vlhka.
27.6.2009 v 15:35
edit 2010: příspěvek 58

Včera jsem jel na víkend pryč na SSku a stihl mě menší slejvák, dojel jsem na místo, zaparkoval "pod širákem", pak na to ještě chvilku pršelo, ráno příjdu a že nastartuju a začne cvakat relé (to dělá, když je slabá baterka). No raztlačil jsem to, baterka se cestou dobila a je to OK, ale proč?

Slyšel jsem, že s tím některé Ducati mají problémy, konkrétně první 999? Je možné, že se díky vlhkosti vycucá baterka během noci? Světla jsem zhasnul. Jde tomu nějak předejít vůbec?

Díky.

Ještě dodám, že SS mám rok a půl a tohle byl první a jediný zádrhel, tak se nedivte, že mě to vylekalo. Jinak startuje okamžitě bez problému.


Naposledy editováno 30.04.2010 22:36:43
Předchozí
1 2 3
Následující

Ducati a start za vlhka.

1.5.2010 v 10:30 | Nahoru | #61
Projdi si dráty od baterky. Dělalo mi to to samé pravidelně po umytí - cvakání relátka, jindy za sucha na první šup. Už si to přesně nevybavuji, každopádně to byl uvolněný kontakt.

Ducati a start za vlhka.

1.5.2010 v 10:58 | Nahoru | #62
Michal> Díky, projdu to.

Ducati a start za vlhka.

2.5.2010 v 20:44 | Nahoru | #63
Ja mel mrtvou baterku v ST2 po zime. Vymenil jsem ji, a obcas mi stejne starter ani netukne. Premyslim, jestli to nema spojitost s horkym motorem.

Ducati a start za vlhka.

2.5.2010 v 21:12 | Nahoru | #64
MarioV2> No ten vzducháč topí jak prase a baterka je hned nad Vrchním válcem. Ale nevím, jednou se mi to stalo po dešti, kdy teplota nad 100st. ani nešla. A to by se mi stávalo i dřív, to až loni v létě. Předloni nic.

SSko mám rozdělaný, kontaktol koupenej tak to o víkendu projdu.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

2.5.2010 v 21:20 | Nahoru | #65
Jsem vždycky vlhký, když startuji Ducati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a start za vlhka.

2.5.2010 v 21:22 | Nahoru | #66

NickSlaughter>Jsem vždycky vlhký, když startuji Ducati


No fuj. Já jen když roztlačuju.

Ducati a start za vlhka.

2.5.2010 v 21:22 | Nahoru | #67
RomanSS> Kámoš když dotáhl Monstera tak hned jak jsme ho sundali z vleku nešel nastartovat - přesně stejná závada, jen to cvakalo a nic , tak zahejbal se všema kabelama a relátkama co jsou kolem baterie v prostoru nad motorem, a od té doby mu to jezdí! Přitom než jsme to naložili tak to taky normálně jezdilo , takže se to holt musí ručně všechno projít a prostříkat, to je asi tak všechno co se k tomu dá dodat! Jo a jezdíme občas i dešti a můj Monster s tím nikdá neměl problém, takže těžko říct kde je u těch novějších Ducati problém , no tak ať to co nejdřív dáš zase do kupy , hodně štěstí...

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

3.5.2010 v 10:32 | Nahoru | #68

RomanSS>No fuj. Já jen když roztlačuju.



Startuji vždy roztlačováním

1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

4.5.2010 v 20:02 | Nahoru | #69
Když já ani necvakám, přendal jsem baterku, zadělal kryty, nechal vyvedené kabely pro nabíjení a jen tak z prdele si na ni sednu a mačkám a skočí hned... Imobilizér? Přehřívající se relé startéru? Kdy jsou ty časy kdy jsem měl Kawasaki. Uff, ale nechci se rouhat, asi v sobotu proběhne rozborka kabeláže... Mimochodem ST2 má baterku vedle dolního válce vpravo, spíše mírně nad ním.

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

6.5.2010 v 08:37 | Nahoru | #70

MarioV2>Když já ani necvakám, přendal jsem baterku, zadělal kryty, nechal vyvedené kabely pro nabíjení a jen tak z prdele si na ni sednu a mačkám a skočí hned... Imobilizér? Přehřívající se relé startéru? Kdy jsou ty časy kdy jsem měl Kawasaki. Uff, ale nechci se rouhat, asi v sobotu proběhne rozborka kabeláže... Mimochodem ST2 má baterku vedle dolního válce vpravo, spíše mírně nad ním.


Aha, tak to jsem potom předchozí půl roku starou baterku zlikvidoval uplně zbytečně.

Já mám SSko rozebraný, teď moc nemám čas se v tom rejpat. Takže teda sundám kontakty a pak bude startovat. To je jednodušší než jsem si myslel.

Ducati a start za vlhka.

26.5.2010 v 22:06 | Nahoru | #71
Takže po dalším průzkumu:

- že nestartovala (ani cvak) byla asi náhoda, možná stačí pohýbat kabelama a dotáhnout je.

- že startuje blbě je asi kabelama, jsou horké jak prase = přechodový odpor, půjdou tam silnější a možná vyměnim i startovací relé, jestli na nějaké levné silnější narazím, jen pro jistotu. Nevím jestli to stihnu v pátek odpoledne, ale pochlubím se určitě...

Ducati a start za vlhka.

29.5.2010 v 10:23 | Nahoru | #72
Zrovna minulou neděli mě chytnul opravdu slušnej slejvák no a doma jsem jí pak ještě celou pěkně opláchnul proudem vody a umyl a chytá v pohodě
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Vidlice Ducati 900 SS Topper 15 6.8.2015 v 15:29 Pepíno66
Náhon otáčkoměru - šnekový soukolí ... Ducati 900 SS t_freedom 3 3.12.2014 v 11:46 stráťa
Ducati SS900 SL [1, 2, 3] Ducati 900 SS VlastíkPlamínek 85 24.11.2014 v 17:00 Ďuričko


TOPlist