globalmoto_duben_nolan





Téma: Aukro
 
18.6.2009 v 17:09
Zdravím, když koupím nějaký předmět na aukru, který mi příjde a je sice nový, ovšem nefunguje. Jedná se o telefon, jde zapnout ovšem není na něm signál, mám nějakou možnost vrátit tu věc, když prodejce nesouhlasí a říká, že poslal telefon funkční?

Aukro

18.6.2009 v 17:13 | Nahoru | #1
Obrat se na aukro a případně uděl negativní komentář spíše záleží na solidnosti prodejce což ale asi soldní nebude

Aukro

18.6.2009 v 17:13 | Nahoru | #2
jinak to nejde?Právní cestou?

Aukro

18.6.2009 v 17:16 | Nahoru | #3
Obrať se na aukro,většinou tyto záležitosti vyřeší během 2 měsíců.

Aukro

18.6.2009 v 18:57 | Nahoru | #4
To je tvrzení,proti tvrzení a ty jako kupující jsi ve výhodě,ze zákona máš i na použitou věc záruku půl roku,pokud je tedy ten tel novej s účtem tak 2.Napiš na to aukro,určitě to budou řešit a negativní komentář.Nebo ještě pohrozit,že to budeš řešit právně,což taky můžeš.

Aukro

18.6.2009 v 19:01 | Nahoru | #5
Nebo radši nic

Naposledy editováno 18.06.2009 19:02:13

1 reakcí na tento příspěvek Aukro

18.6.2009 v 21:41 | Nahoru | #6
pro sichr - hoď sem nick prodávajícího - ať jsem ve střehu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aukro

18.6.2009 v 21:45 | Nahoru | #7
dastr>

Aukro

18.6.2009 v 21:47 | Nahoru | #8
prodej ho dál min. o 300 kola dráž.

Aukro

18.6.2009 v 21:54 | Nahoru | #9
Tady záleží čistě na serióznosti prodávajícího. Také záleží, v jakém znění byl inzerát. Aukro Ti nepomůže i když to prohlašuje - kolega si v zimě koupil snow -botky. Do dnešního dne nemá ani peníze, ani boty. Zřejmě mu přijdou až další sezónu. Pokus se s prodejcem domluvit, pokud je to šmejdek, pak teprve dej záporné hodnocení, jako výstrahu pro ostatní.

(reakce na) Aukro

18.6.2009 v 21:56 | Nahoru | #10
Kujawan>
nezlob

Aukro

18.6.2009 v 21:59 | Nahoru | #11
pečlivě před obchodem projeď hodnocení, myslím že teď je to tvrzení proti tvrzení, schlaď si žáhu meganegativem.

Aukro

18.6.2009 v 22:33 | Nahoru | #12
Jenže prodávajicí měl kolem 170 komentů.
dobrých

Naposledy editováno 18.06.2009 22:33:17

2 reakcí na tento příspěvek Aukro

18.6.2009 v 22:57 | Nahoru | #13
tipl bych to na telefon z bývalých mobilky.cz (nevím jestli ještě teď na té adese funguje "stejná" firma) - abych to osvětlil - koupil sem od nich mobil, zapnutí bez problému, foťák, rádio, přehrávač všechno bez problému - ale přesně jak píšeš - nebyl na něm signál - takže sem měl takovou drahou hračku. Respektive k síti operátora se přihlásil tak na 5 minut za den. Při reklamaci si prej můžu vybrat nový mobil (okamžitě) nebo mi vrátí peníze -ale až po měsíci co prověří jestli sem mobil nerozbil já! - takže nový (šmejd) mobil by mi dali hned, ale peníze ne!!!
Výsledek byl takový že sem peníze po měsíci dostal
Po pár měsících se bráchovi a kámošovi rozbil mobil z mobilky.cz, jel sem to reklamovat do Brna - bylo mi řečeno že jsou "jiná" firma - adresa obchodu zůstala stejná, webová adresa stejná, nekvalita stejná - takže tipuju že se přejmenovali a ty nemáš šanci mobil reklamovat

A teď něco trochu víc k tématu - podle mně za to aukro (prodejce na aukru) nemůže (pokud prodejce není z podobného obchodu jako mobilky.cz), ale člověk jen prodává mobil který někdy nechce načíst síť, jemu fungovat mohl

(reakce na) Aukro

19.6.2009 v 06:35 | Nahoru | #14
t.ryba> Možné je vše, ale asi bych Ti trochu oponovala s tím prodejcem, že za to nemůže. Samozřejmě, že jistě úmyslně nic nepoškodil, ale pokud prodává někdo funkční věc, měla by opravdu fungovat!V konkrétním případě si myslím, že prodejce dobře ví, z kterých zdrojů mobil pochází a že ta možnost nevyhledání sítě tam existuje. Ale jak jsem již dříve psala, záleží na solidnosti.Také nakupuji a prodávám na Aukru a do této situace jsem se dostala z obou stran.Nákup pressovaru, který nefungoval, pak jsem prodávala origo zabalenou funglovku, která ne nepracovala jak měla. V obou případech se to v poklidu vyřešilo dohodou. A pokud se prodejce mobilu odmítá domluvit, jednoznačně o této závadě ví a je to šmejd.

(reakce na) Aukro

19.6.2009 v 06:49 | Nahoru | #15
t.ryba> Jinak, to , co jsi s mobilem popsal - to se stalo i švagrovi. Koupil ofiko funglovku v obchodě. Síť, ani prd.Při reklamaci dělali krky. Závěr je takový, že o mobil přišel, páč jeho a dalších x mobilů zabavili policajti. Důvod? Majitel podniku nakoupil várku kradených kusů z šedého kanálu. Švagr po trestním řízení dostal nakonec peníze zpět. Asi tak, no....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist