globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C
17.6.2009 v 23:18
Caute lidi mam suzuki GSX-R rok 1999 koupil jsem ji jako streeta a bylo vse ready ted dnes 17.6.jsem nahodil kapoty a nadechy. a mam problem vse je jako original. jedu a po zahrati motoru zhruba na 80 stupnu me chcipne motorka a pise mi to chec a po vychladnuti asi tak pod 80 de zase nastartovat hlavne se to stane kdyz tomu nakotlim a pzustim plyn neni to volnobezka nic takoveho. vody tam mam hodne a olej jsem dnes daval taky novej i filtr. nevim v cem je problem jedu pomalu ujedu kolik chci kilaku ale jak tomu parkrat nalozim rychle se zvedne teplota na 80 a chcipne s (kvaltem) na volnobeh jsem zahral na 105 stupnu a drzi a de ale s rychlosti me na 80 chcipne a blika mi cervena dioda na digitalnim ukazatelu teploty a blika tam nadobka s olejem jestli to ma snim neco spolecnyho ale zase je divny ze kdyz jsem to mel jako streeta tak to jelo fajnove a kdyz je to slozeny na kapotech jako origo tak se prehriva nahned i kdyz si myslim ze nadechy nebudou hrat roli. jakejkoliv napad napiste ja ho zkusim díky moc Biiagi


GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

17.6.2009 v 23:26 | Nahoru | #1
nepřidírá se ti to? lágry?

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

17.6.2009 v 23:28 | Nahoru | #2
tu teplotu bych nějak neřešil,ja tam mam 80pokažde při jizdě a když stojim tak to jde až na 110stupnu,ale to je myslim teplota chladici kapaliny a ne oleje,ale nejsem žadny mechanik tak nevim

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

17.6.2009 v 23:34 | Nahoru | #3
pokud tam někdo před tebou dával jinej olej, než tam měl přijít (experti jsou takoví, co dávají místo 5W-40 třeba 0W-60, pač je to woe hustý jako to super maže), tak to na 99% oserou lágry. Že jdou do kytek poznáš tak, že ti to začne jednoho krásnýho dne ve vysokejch otáčkách bouchat a bude to bouchat v čím dál nižších a nižších otáčkách. Takže moje rada na závěr: Sundat vanu a udělat kompletní revizi šál a kliky. Jinak tě čeká výměna lágrů, přebroušení klikovky, výměna ojnic, pístní kroužky, přebrus hlavy.

EDIT: Legenda: šály = lágry

Naposledy editováno 17.06.2009 23:35:08

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

17.6.2009 v 23:37 | Nahoru | #4
Podle mě pro začátek by bylo nejjednoduší vrátit to zase na streeta vyzkoušet jestli to taky dělá. A na tom bych zakládal.

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

18.6.2009 v 00:59 | Nahoru | #5
To že to píše Chec je naprosto v pořádku, to je čtení chyb, píše to každej SRAD, pokud není někde chyba. I mě to píše když není nastartovaný, když je něco blbě, vyhodí to místo chec chybu. Nevím co je s teplotou, protože já tam mám 65-105°C a funguje to jak má. Jinak do Srada patří 10W40, osobně dávám plnou, je jedno jestli dáš plnou či polo, ale 10W40 se dodržovat má, jestli někdo experimentoval s tím, že se jedná o starší moto a valil tam jiný čísla, tak je to špatně a může to mít za následek, jak se popisuje výše. CO JSI TAM NALIL ZA OLEJ ? A POSTUPOVAL SI DOBRE...ALA.... NEBEZELA MOTORKA DLOUHO SE ZAVDUSNENYM CERPADLEM ? TO JE PAK OTAZKA PAR MINUT, KDY TO JDE UPLNE DO KYTEK. NESMI TI SVITIT KONTROLKA PO VYMENE OLEJE... BYVA TO CASTO PO VYMENE ZAVZDUSNENY. Kapoty vubec neres, teda alespon to sani. Ventilator je funkcni ? A olejovy filtr si menil ? Chladič oleje mě ještě napadá.

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

18.6.2009 v 14:40 | Nahoru | #6
Takze hosi po precteni odepisu ze jsem tam nalil vcera full simtetiku castrol 10-40W hustota 10 ventilator me funguje na miste to zahreju na 105 stupnu a zacne ventylator slapat ale jak z teto teploty hodim kvalt hned chcipne proste jak mam hozenej kvalt a je tam nad 80 stupnu chcipne nevím jestli neni vodni kolobeh nejakej posranej ale vody tam mam dost (plno) jinak nic me nestrili jak pri vysokejch tak pri malejch slape motor dobre ale jak jsem to nahodil do streeta tak jedu a kdyz to okotlim do otacek tak se samozrejmne zahreje a na 80 stupnich me vipne motor a napise chec a na 79 muzu zase nahodit kvalt a jet ale jak skoci do 80 chcipne. i olejovi filtr jsem menil normalne jsem to jel projet a poprve to chciplo vcera bylo nejtepleji taky se mi to poprve stalo tak jsem zajel dom a vypustil olej vindal olejovej filtr a nastartoval jenom na okamzik aby se vycistily kanalky a namazal jsem novej filtr zamontoval a nalil jsem olej a jel to projet a furt stejnej error takze nevím v cem je chyba jinak predni chladic topí nahore i dole takze voda tam zrejmne koluje. jestli mate sradika a na otackomerovem budiku digitalní okenko jak jsou stupne tak misto 80 skoci chec a jsou tam 2 obrazky jako kdyz nahore nadobka s olejem a dole voda a kdyz mi to zastaví tak blika horni nadobka s olejem. jinak pri nastartovani nebop jeti zadny problemi nejsou jen na ty teplote s kvaltem

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

18.6.2009 v 14:45 | Nahoru | #7
NEBEZELA MOTORKA DLOUHO SE ZAVDUSNENYM CERPADLEM ? Nebezela nic nesvitilo nic nepindalo nastartoval jsem a vse v poradku ale kdyby to bylo sptane proc by to delalo i s tím starym olejem newím mno nebo jstli neco v elektronice?

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

18.6.2009 v 16:20 | Nahoru | #8
zkusil bych čidlo teploty,jestli se údaj z něj s něčim nehádá,ohřej to na teplotu kdy je vše ok,vypoj ho(snimač teploty) a zkus jet co to udělá...

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

18.6.2009 v 18:16 | Nahoru | #9
souhlasim to vypada na problem ve snimaci

(reakce na) GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

18.6.2009 v 19:06 | Nahoru | #10
biiagi> To že to ukazuje teplotu a blika olej, to je v poradku, dokud nemas nastartovano. Po nastartovani nadobka zhasne. Kdyby jsi mel nefunkcni kolobeh, tak to hned uvaris. Bude to elektronicka zalezitost nez mechanicka. Elektronika FI - (CHEC) Ti neoznami, ze nejake cidlo ma spatny odpor a hlasi, ze je vse ok, pouze pokud neco nefunguje, to vyhodi chybu. Takze v tomto klidne zakopanej pes byt muze. V cidlech... na zaklade teploty kuprikladu to muze spatne vyhodnocovat a dava spatny pomer smesi.

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

18.6.2009 v 20:55 | Nahoru | #11
Tak pred chvilkou jsem to startoval jeste ze zvedavosti a kdyz otocim klickem tak olej svítí a horni nadobka bklika a ted si nejsem jistej ale je dost mozne ze kdyz hodím kvalt tak zhasne ted nevím ale vim ze kdyz jsem dojel a vyradil na N tak nic neblikalo a ani nesvitilo jenom kdyz otocim klickem a hodim kvalt pak to zhasne i to blikani jeste si to zitra presne overim jak to teda presne je Bailey bude to neco kolem toho oleje jak se tu zmínilo je mozne ze BYVA TO CASTO PO VYMENE ZAVZDUSNENY? Ale vymenil jsem to spravne si myslim ale predtim olejem pred vymenou to bylo asik stejny nevím!

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

18.6.2009 v 20:56 | Nahoru | #12
Kdybych to mel spatne nebo zavzdusneny nebo neco spatne okolo oleje tak to blika i za jizdy??? To vim ze neblika ani nesviti :\

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

18.6.2009 v 22:14 | Nahoru | #13
Pokud nesviti FI po nastartovani, tak je to v pohode. Muze problikavat, kdyz tam nemas dostatek oleje a jedes nejake prevyseni. Ale tim to nezlikviduješ. Nesmí to svítit. Jo kdyby to bylo zavzdusneny, tak by to svitilo.

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

18.6.2009 v 23:16 | Nahoru | #14
Taky se může přehřejvat regulátor dobíjení, kterej je na odchodu. Když to nebylo nastrojený, tak se uchladil, teď pod těma kapotama už ne. Ideál vzít z nějaký funkční motorky a vyzkoušet.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

18.6.2009 v 23:33 | Nahoru | #15
márijá 80°C...to je tomu motoru spíš ještě zima! Běžná provozní teplota je kolem devadesátky a v pohodě by to mělo fungovat snad až někam ke 110°C kde spíná větrák..

(reakce na) GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

19.6.2009 v 08:17 | Nahoru | #16

RUTAN>márijá 80°C...to je tomu motoru spíš ještě zima! Běžná provozní teplota je kolem devadesátky a v pohodě by to mělo fungovat snad až někam ke 110°C kde spíná větrák..

jasný ale jemu to chcípe

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

19.6.2009 v 10:47 | Nahoru | #17
Jo a pak ještě jedna věc, taky může být špatná řídící jednotka zapalování. Obě možnosti co jsem napsal nejsou vymyšlené od boku, ale zkušenosti kámaráda, který řešil úplně stejný problém, nad 80°C to prostě nejelo. Při zkoušení toho regulátoru a zapalování jsem mu právě půjčoval díly z mojí motorky. Akorát jsme tenkrát nezjistily, jestli špatnej regulátor zničil zapalování nebo obráceně. Přeju, ať je to jenom nějaká chujovina za pár peněz.

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

19.6.2009 v 15:18 | Nahoru | #18
Takze jsem presvedcen o tom ze okolo oleje to nebude mit asik nic spolecnyho ted jsem byl v garazi a otocil jsem klickem rozsvitila se mi cervena dioda FI a blikal mi olej hned po nastartovani to zhaslo takze by to melo bejt v poradku.Takze nevim kde hledat chyby zkusim se poradit ohledne ty elektriky . Kdyztak jeste nejak poradte.Diky Biiagi

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

19.6.2009 v 15:31 | Nahoru | #19
hmm..to jsou libové závady. Jak říká Zebyhonda - postavit dvě mašiny vedle sebe a zkoušet měnit komponenty..jinak to budeš hledat týden.

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

19.6.2009 v 17:36 | Nahoru | #20
Dobra snad to bude nejaka pitchovina :)

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

26.6.2009 v 10:14 | Nahoru | #21
Tak vcera jsem to vytahnul z garaze a zase jsem to zkusil tak jsem to nazhavil na 80stupnu a kopl rychlost a zdechla tak jsem to otocil klickem na vipnuti a poklepal jsem vsude na elektrine znovu jsem to zkusil a slo to na 105 stupnu i as rychlosti tak bratr ze to projede jel asi 2 km a stejnej problem jako predtim chcec a pro zmenu uz mam chcec na dyspleji i kdyz otocim klickem ale uz mam vybitou baterii takze nevim co stím mozuna nekde nejakej skrat nebo kontakt spatny zapojení el. jeste jednou to cele projedu a zaizoluju vse atd.

(reakce na) GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

26.6.2009 v 11:24 | Nahoru | #22
biiagi> hele takovej blbej dotaz:D neschodíš si stojánek? když tam kopneš kvalt?

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

26.6.2009 v 11:36 | Nahoru | #23
takovů závadu slyším poprve,jak už bylo řečeno,zkůšat měnit součástky z jiné mašiny,jinak si tu o tom budem psat eště pěknů dobu

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

26.6.2009 v 12:00 | Nahoru | #24
Zkontroluj prednostne cely bezpecnostni okruh, stojan, spojka, kvalt. TO je nejcastejsi pricina podobnych zavad, neni to moc korektne vyresene a pokud blbne rele tohoto okruhu, muze se dit cokoliv.
Nejjednodussi je preklemovat sekundar toho rele a uvidis.

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

26.6.2009 v 14:00 | Nahoru | #25
Heh stojánek to fakt není leda ze by se nedomackaval uplne ale je to pitchovina to by na neutral nebyl chceck a stojanek zrovna na /80 stupnich ? blbost neco v obvodu

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

26.6.2009 v 17:49 | Nahoru | #26
A nemá to dvě teplotní čidla tak jako auto? Jedno pro budíky a jedno pro řídící jednotku?

Jasně to ukazuje na čidlo, zkontroluj kontakty na čidle(ch) teploty a pokud budou obě čidla stejné, tak mezi nima prohoď kontakty.. Já bych teda tipoval vadné čidlo nebo kontakt u čidla..

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

6.7.2009 v 13:44 | Nahoru | #27
Tak jsem mel chvilku cas na motorku a projel jsem elektriku nasel jsem jeden spatnej spoj tak jsem ho dal do kupy a zkusil jsem to nastartovat zahrat nad 80 stupnu a hodit rychlost a slo to takze jsem to ustrojil do kapot a jel jsem to projet! vyjedu na okruh a hned po pul kilaku kdyz jsem zatahl za plyn Full Kotl (predjizdení auta) tak chcipla teplota byla 63 stupnu a napsalo mi to check tak vazne nením jestli se nekde udela podtlak kdyz dam plnej plyn! je mozne ze by to mohlo byt baterkou mam ji uplne vydudanou ani sní nenastartuju. Ale kdyz uz to bezí tak by to snad nechciplo ne?

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

6.7.2009 v 15:45 | Nahoru | #28
Já nejsem žádnej velkej odborník, ale baterkou to být podle mě být absolutně nemůže a vzhledem k tomu, žes něco udělal s drátama a najednou to chvíli jelo bude chyba asi někde tam..

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

6.7.2009 v 15:55 | Nahoru | #29
panove zdravim poradi i me tady nekdo

GSX-R 750 rok 99 Přehřívání 80°C

26.7.2009 v 18:10 | Nahoru | #30
Tak vsechno je vyreseno pro to chvilku jelo a chvilku zase ne jestli mate stejny problem nekdo tak vyzkousejte domacknout poradne stojanek uz to tady nekdo psal jestli stojanek zaklapnu to jsem odpovedel ze ano ale nemelo to spravny stisk staci kdyz hnu 2mm dolu a uz to pise check takze to vse delal stojanek kdyz jsem to rozjel tak asi vyberacemi spadnul nebo povolil to cidylko a hned oznamuje display check díky za Typy a myslim ze je to za uzavřený případ Takže jsem přiohnul plíšek a šlape jako dřív!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist