globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava Suzuki GS 500 E
13.6.2009 v 21:15
Zdravím všechny co vlastní GS 500 E,mám takovej menší problém ,dotáhli jsme krk řízení,byl o dost povolenej,ale bouchání /kov na kov,při jízdě na nerovnostech silnice/nepřestalo,vypadá to,že mám prasklou pružinu ve vidlích,nejspíš si nechám udělat generálku vidlí,nevíte náhodou kolik si mám připravit?? Jo abych nezapoměl,koukal jsem,že se dá koupit plexi,líbí se mi to,tak nevím jestli,jak píšou ,že jsou plexi univerzální,tak doufám,že to bude pasovat na geeso,jinak motorku chválím,akorát by mohla být o trochu živější,ale o proti Jawám 350/640,se to nedá srovnávat,škoda,že jsem si to geeso nekoupil už dříve,zatím jsem z ní vytlačil 130,ale jezdím opatrně,zvykám si,zatím se mějte krásně,štastný návrat !! S pozdravem Sexxomil. Ps: nějaký shop na náhr.díly+doplnky by nebyl?? Samozřejmě za přijatelné částky !!

Naposledy editováno 21.06.2009 06:57:33
Předchozí
1 2 3
Následující

Oprava Suzuki GS 500 E

13.6.2009 v 21:25 | Nahoru | #1
prvně mrkni na ložiska v krku řízení,popřipadě tu matku,co drži bryle a cele vidle......raz se mi tež povolila,zvuky to byly hrozne,navic mi řiditka pochodovaly 2 cm

2 reakcí na tento příspěvek Oprava Suzuki GS 500 E

13.6.2009 v 21:45 | Nahoru | #2
Vybral sis tu nejhorší možnou ze všech 500 ccm, tak se není čemu divit
Jinak k tématu - zkontrolovat krk řízení a pak už jenom rozebrat videl, zjistit zda jenom vytekl olej nebo je větší poškození. Olej bych dal nějaký hustší, příjde mi, že GSka mají dost měkké ty přední vidle. Progresivní pružiny asi neseženeš.

Oprava Suzuki GS 500 E

13.6.2009 v 21:45 | Nahoru | #3
tak buď to může bejt v tom krku, to nevím jak by vypadalo. a nebo se někde hrabal přímo v tlumičích a špatně je složil, třeba špatně dosedá pružina, nebo o něco drhne. takže nejdřív všechno utáhnout a zkontrolovat a pak kdyžtak rozdělat vidle. není to až tolik složitý a popis tady na fóru už je hodněkrát, stačí jen hledat. množství je myslím 377 ml do jedný vidle, ale to bych se musel podívat (měnil sem olej asi před měsícem a půl)

1 reakcí na tento příspěvek Oprava Suzuki GS 500 E

13.6.2009 v 21:48 | Nahoru | #4
Reknete nekdo uz tem lidem, ze stacet tachometry na tak smesne hodnoty je trapne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

13.6.2009 v 21:49 | Nahoru | #5

Generiq>Vybral sis tu nejhorší možnou ze všech 500 ccm, tak se není čemu divit



heh a to jako proč?? já sem naprosto spokojenej, pro začátek výborná mašina, vzducháč, téměř žádná údržba... jen výkonu už je teď míň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

13.6.2009 v 21:57 | Nahoru | #6

Deadman>Reknete nekdo uz tem lidem, ze stacet tachometry na tak smesne hodnoty je trapne.


Co to meles po duchodci co nemel cas a penize na jezdeni a vlastne ho jeste chytli zada a nakonec mu to doktor nedoporucil tak jeste nalital dost

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

13.6.2009 v 22:01 | Nahoru | #7

Forty>Generiq>Vybral sis tu nejhorší možnou ze všech 500 ccm, tak se není čemu divit

heh a to jako proč?? já sem naprosto spokojenej, pro začátek výborná mašina, vzducháč, téměř žádná údržba... jen výkonu už je teď míň



To bys říkal o každé 500 ccm, kterou by sis vybral. GS z nih všech je nejhorší - design, motor, podvozek, spolehlivost ... sakumpikum ... no prostě

No a jestli už teď máš málo výkonu a navíc po týdnu závadu zabraňující ježdění, to jenom potvrzuje.

P.S.: Ona nemá málo výkonu, ty máš velké oči

(reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

13.6.2009 v 22:01 | Nahoru | #8

ST3>Deadman>Reknete nekdo uz tem lidem, ze stacet tachometry na tak smesne hodnoty je trapne.
Co to meles po duchodci co nemel cas a penize na jezdeni a vlastne ho jeste chytli zada a nakonec mu to doktor nedoporucil tak jeste nalital dost



Oprava Suzuki GS 500 E

13.6.2009 v 22:13 | Nahoru | #9
Ale nebudu ti hanit moto kazdy ma rad tu svou,urco zkonoluj jestli je vse dotazeny a koukni zda tam mas olej

(reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

13.6.2009 v 22:27 | Nahoru | #10
Generiq> hele zas až tak špatný Gso není

(reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

13.6.2009 v 23:15 | Nahoru | #11

Generiq>Forty>Generiq>Vybral sis tu nejhorší možnou ze všech 500 ccm, tak se není čemu divit

heh a to jako proč?? já sem naprosto spokojenej, pro začátek výborná mašina, vzducháč, téměř žádná údržba... jen výkonu už je teď míň

To bys říkal o každé 500 ccm, kterou by sis vybral. GS z nih všech je nejhorší - design, motor, podvozek, spolehlivost ... sakumpikum ... no prostě

No a jestli už teď máš málo výkonu a navíc po týdnu závadu zabraňující ježdění, to jenom potvrzuje.

P.S.: Ona nemá málo výkonu, ty máš velké oči



tak to nechápu, každý se na něčem učí, já začínám třetí sezónu a jsem spokojen, a zkusil jsem si ER5 i CB500, po této sezńě ji chci prodat, ale ne z důvodu, že by byla špatná, ale začal jsem jezdit víc ve dvou a na to (to je pravda) je malá...

1 reakcí na tento příspěvek Oprava Suzuki GS 500 E

14.6.2009 v 10:35 | Nahoru | #12
JJ, generik má pravdu, GSko je ze všech motorek nejvíce na PYČU

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

14.6.2009 v 10:51 | Nahoru | #13
Generiq> To bys říkal o každé 500 ccm, kterou by sis vybral. GS z nih všech je nejhorší - design, motor, podvozek, spolehlivost ... sakumpikum ... no prostě
Spolehlivost vzhledem k tomu že je to vzducháš tak celkem bezůdržba na spolehlivost si nikdo nestěžoval a podvozek všichni chválili, je pravda že design je trocha horší ale na ten se nejezdí, motor no ten by sice mohl mít víc KW ale stačí přecejen je to vzduch

Oprava Suzuki GS 500 E

14.6.2009 v 18:08 | Nahoru | #14
K tomu hodnoceni GS, co se tady probira: nemuzu srovnavat s alternativami (ER5,CB500), ale ja jsem zatim spokojen. Jezdim ji od konce zari 08 a najel jsem zatim asi 6000km. Co se tyka vykonu, jasneze to neni zadna raketa. Design dle mne docela jde, rekl bych na tu dobu(rv. 99), resp. daleko vetsi stari konceptu, standart. Predni vidle potvrzuji...jsou fakt mekci, ale neni to nijak na zavadu, pokud nevymetas zrovna pulmetrovy jamy. Spolehlivost udajne dobra (reference majitelu), ja zatim zadny problem, teda pokud nepocitam ukrouceny nahon otackomeru, ktery odesel tise, nahle a bez sluvka rozlouceni minuly tyden pri jizde(zaklepavam to na drevo).
Takze nejaky reci o tom, ktera z techle 3 motorek, jez se zvazuji pri koupi prvni vetsi masiny jako vicemene rovnocenne, mi prijdou ponekud bezpredmetne.
Kazda ma svy vyhody a nevyhody a nemyslim, ze by jejich pomer hovoril nejak vyrazne v neprospech GS. Nicmene jak jsem psal vyse, nemuzu srovnat z vlastni zkusenosti a zrejme jsem taky ovlivnen tim, ze GS mam, cili jsem si treba hur ochoten pripustit, ze neni az takova, jakou bych si ji pral.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

14.6.2009 v 18:38 | Nahoru | #15

JyrkaFM>JJ, generik má pravdu, GSko je ze všech motorek nejvíce na PYČU



ze všech ne. Jenom z pětistovek.

(reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

14.6.2009 v 20:38 | Nahoru | #16

Generiq>JyrkaFM>JJ, generik má pravdu, GSko je ze všech motorek nejvíce na PYČU

ze všech ne. Jenom z pětistovek.



Ty si fakt myslíš, že existuje ještě něco horšího? Horšího než GS 500???

Oprava Suzuki GS 500 E

14.6.2009 v 21:03 | Nahoru | #17
Co muzu srovnavat ja, tak GS500E ma nejhorsi chovani v nizkych otackach ze vsech pullitru, pod 3000 otacek hrozne cuka a mlati pri pridani plynu. Ostatni pullitry jsou na tom v tomhle lepsi, ikdyz taky zadny zazrak narozdil od o generaci starsim predchudcum (CB400/450, ...)
coz je paradoxni, kdyz GS500 je jako jedina z pullitru tyhle generace dvouventil.
Jinak to v praxi vyjde vsechno nastejno, kazda ma jinou mirnou slabinu. Hlavni rozdil mezi tema motorkama je v posazu, kazda je delana pro uplne jine postavy. Proc myslite ze maj skoro vsechny holky na tomhle webu nizkou GS500E?
S provozem GS500E, kterou servisuju svoji mlady, nejsou vubec zadne problemy.

(reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

14.6.2009 v 21:32 | Nahoru | #18

Generiq>...... Progresivní pružiny asi neseženeš.



GS ma progresivne vinute pruziny uz z fabriky.

Jinak predpeti se da nastavit do sedmi poloh, utlum muzes zvysit hustsim olejem.

Jak uz radi vys, zkontrolovat krk, kdyz bude ok tak vidle rozebrat, kdyz uz to budes mit rozdelany rovnou s olejem dej i novy gufera (nestoji zas tak moc).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

14.6.2009 v 22:16 | Nahoru | #19
Generiq> možná je ze všech 500 nejhorší ale taky zdaleka nejlevnější a právě proto ji mám ono toho člověk do 35000 Kč moc nekoupí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

15.6.2009 v 10:14 | Nahoru | #20
PosMiros> Za 35.000 koupíš GPZku a to už je jiná muzika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

15.6.2009 v 11:20 | Nahoru | #21

Generiq>PosMiros> Za 35.000 koupíš GPZku a to už je jiná muzika



Synku, ty seš jelitko, přestaň už tu furt brečet, jak jediná Er5 je ta nejlepší, otevři oči a podívej se kolem sebe, každý má jiný vkus, jiný názor a každému se líbí jiná motorka, taky jsem si mohl za peníze utracené za GSko koupit ninju, ale proč, že...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

15.6.2009 v 11:21 | Nahoru | #22
Generiq> ta mě moc nezaujala

(reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

15.6.2009 v 15:03 | Nahoru | #23
hanyva> Proc vic vykonu? Na tu malou motorku to podle me uplne staci.. Navic mamit z pulitra dalsi vykon by podle me mohlo byt na ukor zivotnosti (ale opravte me jestli se pletu...).

Generiq> Me se zase nelibi petikilo od Kawy, Suza byla jasna volba, protoze je to vzduchac a protoze je hezka

Naposledy editováno 15.06.2009 15:04:33

1 reakcí na tento příspěvek Oprava Suzuki GS 500 E

16.6.2009 v 07:30 | Nahoru | #24
Mě se GSo taky libilo ikdyž nejsem nejmenší (182) tak se na ně pěkně poskladam.... Jediny co bych mu vytknul v porovnaní s ER5 je že na kawě se mě líp řadilo ale možná to bylo tím že byla asi o 12 let mladší....

(reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

16.6.2009 v 07:52 | Nahoru | #25
Fox88> Podle me nema suza zrovna cisty a presny razeni, i v porovnani s Hondou z roku 1986 vitezi Honda. Dokonce bych ted rekla, ze se mi radi lip na Dnepru, ale to je asi o zvyku, protoze to uz pripomina spis zemedelskej stroj nez silnicni motocykl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

16.6.2009 v 08:14 | Nahoru | #26

JyrkaFM>Generiq>PosMiros> Za 35.000 koupíš GPZku a to už je jiná muzika

Synku, ty seš jelitko, přestaň už tu furt brečet, jak jediná Er5 je ta nejlepší, otevři oči a podívej se kolem sebe, každý má jiný vkus, jiný názor a každému se líbí jiná motorka, taky jsem si mohl za peníze utracené za GSko koupit ninju, ale proč, že...



Komu říkáš synku
Já o ER-5 neřekl ani slovo, tak dej pozor, ať ti nepraskne žilka
Tebe prostě žere, že sis koupil, co sis koupil a nechceš si to přiznat

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

16.6.2009 v 08:20 | Nahoru | #27

PosMiros>Generiq> ta mě moc nezaujala



Mě na první pohled taky ne, ale na druhý jsem změnil názor - i na základě lidí, co toho prošli více, včetně právě GPZka. Od roku 93 (nebo 96?) dvojtý kotouč vpředu, sportovní design - podle mého názoru nejhezčí z třídy, s polokapotáží (jediná z 500 ccm), nejvýkonější motor s reálnými 60 koňmi.
Nejcestovnější a zároveň nejsportovnější. A dají se sehnat za stejné prachy jako ostatní.

Kdyby tak CBF500 dělali s kapotáží, to by byla paráda. S kapotáží bylo jen GSko, čímž si u mě trochu šplhlo, ale zase jak jsem to viděl naživo tak děs běs to napojení, ty přechody... jak kdyby to dělali učni.

(reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

16.6.2009 v 12:56 | Nahoru | #28

Generiq>PosMiros>Generiq> ta mě moc nezaujala

Mě na první pohled taky ne, ale na druhý jsem změnil názor - i na základě lidí, co toho prošli více, včetně právě GPZka. Od roku 93 (nebo 96?) dvojtý kotouč vpředu, sportovní design - podle mého názoru nejhezčí z třídy, s polokapotáží (jediná z 500 ccm), nejvýkonější motor s reálnými 60 koňmi.
Nejcestovnější a zároveň nejsportovnější. A dají se sehnat za stejné prachy jako ostatní.

Kdyby tak CBF500 dělali s kapotáží, to by byla paráda. S kapotáží bylo jen GSko, čímž si u mě trochu šplhlo, ale zase jak jsem to viděl naživo tak děs běs to napojení, ty přechody... jak kdyby to dělali učni.


asi máš pravdu ale mě se prostě GPZ nelíbí je takový divný a GSo s kapotáží vypadá pěkně ale v reálu sem ho neviděl

Oprava Suzuki GS 500 E

16.6.2009 v 12:58 | Nahoru | #29
jinak souhlasím s názorem že Er-5 je z 500 nejhezčí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E

16.6.2009 v 14:04 | Nahoru | #30

hanyva>Generiq> To bys říkal o každé 500 ccm, kterou by sis vybral. GS z nih všech je nejhorší - design, motor, podvozek, spolehlivost ... sakumpikum ... no prostě
Spolehlivost vzhledem k tomu že je to vzducháš tak celkem bezůdržba na spolehlivost si nikdo nestěžoval a podvozek všichni chválili, je pravda že design je trocha horší ale na ten se nejezdí, motor no ten by sice mohl mít víc KW ale stačí přecejen je to vzduch



Jinak k té spolehlivosti, mrkni na témata o oprvaách a podívej se na poměr mezi pětistovkama - nejvíc se serou GSa
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist