Naposledy editováno 21.06.2009 06:57:33
2 reakcí na tento příspěvek Oprava Suzuki GS 500 E
Jinak k tématu - zkontrolovat krk řízení a pak už jenom rozebrat videl, zjistit zda jenom vytekl olej nebo je větší poškození. Olej bych dal nějaký hustší, příjde mi, že GSka mají dost měkké ty přední vidle. Progresivní pružiny asi neseženeš.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava Suzuki GS 500 E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E
Generiq>Vybral sis tu nejhorší možnou ze všech 500 ccm, tak se není čemu divit
heh a to jako proč?? já sem naprosto spokojenej, pro začátek výborná mašina, vzducháč, téměř žádná údržba... jen výkonu už je teď míň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E
Deadman>Reknete nekdo uz tem lidem, ze stacet tachometry na tak smesne hodnoty je trapne.
Co to meles po duchodci co nemel cas a penize na jezdeni a vlastne ho jeste chytli zada a nakonec mu to doktor nedoporucil tak jeste nalital dost
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E
Forty>Generiq>Vybral sis tu nejhorší možnou ze všech 500 ccm, tak se není čemu divit
heh a to jako proč?? já sem naprosto spokojenej, pro začátek výborná mašina, vzducháč, téměř žádná údržba... jen výkonu už je teď míň
To bys říkal o každé 500 ccm, kterou by sis vybral. GS z nih všech je nejhorší - design, motor, podvozek, spolehlivost ... sakumpikum ... no prostě
No a jestli už teď máš málo výkonu a navíc po týdnu závadu zabraňující ježdění, to jenom potvrzuje.
P.S.: Ona nemá málo výkonu, ty máš velké oči
ST3>Deadman>Reknete nekdo uz tem lidem, ze stacet tachometry na tak smesne hodnoty je trapne.
Co to meles po duchodci co nemel cas a penize na jezdeni a vlastne ho jeste chytli zada a nakonec mu to doktor nedoporucil tak jeste nalital dost
Generiq>Forty>Generiq>Vybral sis tu nejhorší možnou ze všech 500 ccm, tak se není čemu divit
heh a to jako proč?? já sem naprosto spokojenej, pro začátek výborná mašina, vzducháč, téměř žádná údržba... jen výkonu už je teď míň
To bys říkal o každé 500 ccm, kterou by sis vybral. GS z nih všech je nejhorší - design, motor, podvozek, spolehlivost ... sakumpikum ... no prostě
No a jestli už teď máš málo výkonu a navíc po týdnu závadu zabraňující ježdění, to jenom potvrzuje.
P.S.: Ona nemá málo výkonu, ty máš velké oči
tak to nechápu, každý se na něčem učí, já začínám třetí sezónu a jsem spokojen, a zkusil jsem si ER5 i CB500, po této sezńě ji chci prodat, ale ne z důvodu, že by byla špatná, ale začal jsem jezdit víc ve dvou a na to (to je pravda) je malá...
1 reakcí na tento příspěvek Oprava Suzuki GS 500 E
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E
Spolehlivost vzhledem k tomu že je to vzducháš tak celkem bezůdržba na spolehlivost si nikdo nestěžoval a podvozek všichni chválili, je pravda že design je trocha horší ale na ten se nejezdí, motor no ten by sice mohl mít víc KW ale stačí přecejen je to vzduch
Takze nejaky reci o tom, ktera z techle 3 motorek, jez se zvazuji pri koupi prvni vetsi masiny jako vicemene rovnocenne, mi prijdou ponekud bezpredmetne.
Kazda ma svy vyhody a nevyhody a nemyslim, ze by jejich pomer hovoril nejak vyrazne v neprospech GS. Nicmene jak jsem psal vyse, nemuzu srovnat z vlastni zkusenosti a zrejme jsem taky ovlivnen tim, ze GS mam, cili jsem si treba hur ochoten pripustit, ze neni az takova, jakou bych si ji pral.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E
JyrkaFM>JJ, generik má pravdu, GSko je ze všech motorek nejvíce na PYČU
ze všech ne. Jenom z pětistovek.
coz je paradoxni, kdyz GS500 je jako jedina z pullitru tyhle generace dvouventil.
Jinak to v praxi vyjde vsechno nastejno, kazda ma jinou mirnou slabinu. Hlavni rozdil mezi tema motorkama je v posazu, kazda je delana pro uplne jine postavy. Proc myslite ze maj skoro vsechny holky na tomhle webu nizkou GS500E?
S provozem GS500E, kterou servisuju svoji mlady, nejsou vubec zadne problemy.
Generiq>...... Progresivní pružiny asi neseženeš.
GS ma progresivne vinute pruziny uz z fabriky.
Jinak predpeti se da nastavit do sedmi poloh, utlum muzes zvysit hustsim olejem.
Jak uz radi vys, zkontrolovat krk, kdyz bude ok tak vidle rozebrat, kdyz uz to budes mit rozdelany rovnou s olejem dej i novy gufera (nestoji zas tak moc).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E
Generiq>PosMiros> Za 35.000 koupíš GPZku a to už je jiná muzika
Synku, ty seš jelitko, přestaň už tu furt brečet, jak jediná Er5 je ta nejlepší, otevři oči a podívej se kolem sebe, každý má jiný vkus, jiný názor a každému se líbí jiná motorka, taky jsem si mohl za peníze utracené za GSko koupit ninju, ale proč, že...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E
Generiq> Me se zase nelibi petikilo od Kawy, Suza byla jasna volba, protoze je to vzduchac a protoze je hezka
Naposledy editováno 15.06.2009 15:04:33
1 reakcí na tento příspěvek Oprava Suzuki GS 500 E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E
JyrkaFM>Generiq>PosMiros> Za 35.000 koupíš GPZku a to už je jiná muzika
Synku, ty seš jelitko, přestaň už tu furt brečet, jak jediná Er5 je ta nejlepší, otevři oči a podívej se kolem sebe, každý má jiný vkus, jiný názor a každému se líbí jiná motorka, taky jsem si mohl za peníze utracené za GSko koupit ninju, ale proč, že...
Komu říkáš synku
Já o ER-5 neřekl ani slovo, tak dej pozor, ať ti nepraskne žilka
Tebe prostě žere, že sis koupil, co sis koupil a nechceš si to přiznat
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E
PosMiros>Generiq> ta mě moc nezaujala
Mě na první pohled taky ne, ale na druhý jsem změnil názor - i na základě lidí, co toho prošli více, včetně právě GPZka. Od roku 93 (nebo 96?) dvojtý kotouč vpředu, sportovní design - podle mého názoru nejhezčí z třídy, s polokapotáží (jediná z 500 ccm), nejvýkonější motor s reálnými 60 koňmi.
Nejcestovnější a zároveň nejsportovnější. A dají se sehnat za stejné prachy jako ostatní.
Kdyby tak CBF500 dělali s kapotáží, to by byla paráda. S kapotáží bylo jen GSko, čímž si u mě trochu šplhlo, ale zase jak jsem to viděl naživo tak děs běs to napojení, ty přechody... jak kdyby to dělali učni.
Generiq>PosMiros>Generiq> ta mě moc nezaujala
Mě na první pohled taky ne, ale na druhý jsem změnil názor - i na základě lidí, co toho prošli více, včetně právě GPZka. Od roku 93 (nebo 96?) dvojtý kotouč vpředu, sportovní design - podle mého názoru nejhezčí z třídy, s polokapotáží (jediná z 500 ccm), nejvýkonější motor s reálnými 60 koňmi.
Nejcestovnější a zároveň nejsportovnější. A dají se sehnat za stejné prachy jako ostatní.
Kdyby tak CBF500 dělali s kapotáží, to by byla paráda. S kapotáží bylo jen GSko, čímž si u mě trochu šplhlo, ale zase jak jsem to viděl naživo tak děs běs to napojení, ty přechody... jak kdyby to dělali učni.
asi máš pravdu ale mě se prostě GPZ nelíbí je takový divný a GSo s kapotáží vypadá pěkně ale v reálu sem ho neviděl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava Suzuki GS 500 E
hanyva>Generiq> To bys říkal o každé 500 ccm, kterou by sis vybral. GS z nih všech je nejhorší - design, motor, podvozek, spolehlivost ... sakumpikum ... no prostě
Spolehlivost vzhledem k tomu že je to vzducháš tak celkem bezůdržba na spolehlivost si nikdo nestěžoval a podvozek všichni chválili, je pravda že design je trocha horší ale na ten se nejezdí, motor no ten by sice mohl mít víc KW ale stačí přecejen je to vzduch
Jinak k té spolehlivosti, mrkni na témata o oprvaách a podívej se na poměr mezi pětistovkama - nejvíc se serou GSa
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |