Byl tam dokonce i ten slavný Passat, asi 220 Kw a maximálku udávali 290 km/h-to snad není možný!!! Passat rychlý jak Ferarri,lol, přitom aerodynamické prvky žádné...křídla spojlery žádné,vysoko nad zemí a digestoř jsme tayk neviděl....nechápu jak s tím motorem by z toho mohli dostat 290 při té tíze...no budiž,na většinu aut to v Čr stačí...podle mě může jet tak 250,max 260 a je rád....že nevzlétne sranda musí být přes horizonty
PS: dejte vědět až ho někdo uvidíte jet 290:)))) myslím že to jsou holt ty budíyk od Wolkswagenu co ukatují vždy méně (u škodovky to stejný)lol
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009
Kritici mých znalostí aerodynamiky, nastudujte si, co udělá běžné auto, když jede v rychlosti přes 230 km/h přes horizont....kdysi jsem viděl jednu studii, a většina aut nedopadla moc dobře Jinak jet po rovině 300 dokáže cokoliv, to souhlas...Problémy přijdou, při překonávání nerovností, vibracích na silnicic apod. A že nám to v Česku místy dost skáče
Pro příznivce passatů: nechte si to všichni "otevřít", jen se pak nedivte až pojedete těch 290, že vás stíhaj motorky co jedou "jen" 260
alexandros777>PetrSV> tak ono je veřejným tajemstvím, že když VW nebo Škoda jede 130 na tachometru, tak jede 120 v reálu Takže 290 na tachometru u VW by mohlo odpovídat 260 v reálu, to by souhlasilo....jinak mě přijde podivně-účelový, že to zrovna omezili na 250 km/h, když jim to tak suprově lítá prý až na 320
Kritici mých znalostí aerodynamiky, nastudujte si, co udělá běžné auto, když jede v rychlosti přes 230 km/h přes horizont....kdysi jsem viděl jednu studii, a většina aut nedopadla moc dobře Jinak jet po rovině 300 dokáže cokoliv, to souhlas...Problémy přijdou, při překonávání nerovností, vibracích na silnicic apod. A že nám to v Česku místy dost skáče
Pro příznivce passatů: nechte si to všichni "otevřít", jen se pak nedivte až pojedete těch 290, že vás stíhaj motorky co jedou "jen" 260
na dalnici nejsou horizonty kde se auto pri 230 prevrati apod... na okresce zase neni moc mist kde se da jet 300 pres horizont, pokud je tak ostrej ze by tam neco hrozilo "neokridlenemu" autu, asi rozhodne nebude ten horizont svedcit ani pronasledovanemu "gixeru" ve 300kmh....
cim vetsi pritlak a stabilita na nerovnostech, tim vetsi odpor a zaroven potreba vetsiho vykonu na 300kmh... tzn passat da 300 s mensim vykonem nez sportovni auto, treba F50... ale tech seriovejch 220kW fakt na 320stacit nebude...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009
alexandros777>PetrSV> tak ono je veřejným tajemstvím, že když VW nebo Škoda jede 130 na tachometru, tak jede 120 v reálu Takže 290 na tachometru u VW by mohlo odpovídat 260 v reálu, to by souhlasilo....jinak mě přijde podivně-účelový, že to zrovna omezili na 250 km/h, když jim to tak suprově lítá prý až na 320
Kritici mých znalostí aerodynamiky, nastudujte si, co udělá běžné auto, když jede v rychlosti přes 230 km/h přes horizont....kdysi jsem viděl jednu studii, a většina aut nedopadla moc dobře Jinak jet po rovině 300 dokáže cokoliv, to souhlas...Problémy přijdou, při překonávání nerovností, vibracích na silnicic apod. A že nám to v Česku místy dost skáče
Pro příznivce passatů: nechte si to všichni "otevřít", jen se pak nedivte až pojedete těch 290, že vás stíhaj motorky co jedou "jen" 260
Jo to sice jo... ale bavili sme se o km tachometrových a nemyslím si že by to byli omezené a už vůbec ne že jede 320