1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je lepší za pneu na TA 650-120 nebo 130?
Dingo>SiSpo> to co je v TP není směrodatný jak říkám, je tam naspaná jen ta alternativa, kterou výrobce určitě povoluje. Správně by tam mělo být 130 a pod tím uvedena i ta 120
Jenomže víš co sou schopni na DI kolikrát napsat
Prostě správná pneu co tam patří je 130 a az tím si stojím.
Jo a klidně si zajdi na DI s manuálem a nech si tam tu 130 zapsat - do toho TP
120 je napsáno jak v techničáku, tak v uživatelské příručce, tudíž tam patří 120! Haynes je sice fajn pomůcka, ale pár kopanců tam je. Např. na stránce 6-3 je délka řetězu na TA650 110 článků, čož už doufám uznáš, že je kravina. A v Haynesovi co mám na plechovku je blbě napsaný pořadí válců při seřizování ventilů! A pak různé drobnosti jakože při sundávání nádrže se musí sundat boční plasty a ani zmínka o tom, že to jde i bez toho (přitom v uživatelské příručce to je).
Ale to nejpodstatnější, přimotáš se do nezaviněné nehody, protistrana si vezme dobrého právníka, ten zase dobrého soudního znalce, zjistí nepovolenou gumu = vozidlo nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích a seš bez debat viník nehody a ještě budeš pravděpodobně hradit škodu pojišťovně. Ale tohle se tu omílá furt dokola, ale je vidět, že je to pořád ještě málo!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je lepší za pneu na TA 650-120 nebo 130?
Co jsem slyšel tak dodatečně rozměr 130-blablabla zapsat do TP nelze, Honda ČR prý to nechce povolit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je lepší za pneu na TA 650-120 nebo 130?
logiku z hlediska pojišťovny to má, ale logiku z hlediksa toho že by havárka byla jen z toho že tam je 130 místo 120 už opravdu ne
ale sere mě, že to Hujda nechce povolit protože to by bylo ideální řešení - zápis to TP 120 i 130 a hotovo
Honza-TA>SiSpo> no právě
logiku z hlediska pojišťovny to má, ale logiku z hlediksa toho že by havárka byla jen z toho že tam je 130 místo 120 už opravdu ne
ale sere mě, že to Hujda nechce povolit protože to by bylo ideální řešení - zápis to TP 120 i 130 a hotovo
Tak tomu říkám absurdistán nezbývá, než se tomu
Dvě naprosto stejný motorky, jedna se 120 a druhá se 130 pneu a přesto to nejde nechat přepsat??
2 reakcí na tento příspěvek Co je lepší za pneu na TA 650-120 nebo 130?
semka jsem to psal, tak schválně zda to funguje
cituji:
Dobrý den,
vlastním motocykl Honda XL650V Transalp a i ostatní motorkáři co tento báječný stroj vlastní mají jednu prosbu. Ve velkém TP(technický průkaz) je rozměr pro zadní pneumatiku 120/90-17, je možno dostat od Hondy povolení pro změnu v TP na rozměr 130/80-17? Jen pro informaci, rozměr 130/80-17 je použit ve velkém TP pro motocykl Honda Transalp o objemu 600 i 700ccm , tudíž nevidíme zásadní problém v dodatečné změně.
Budu rád za Vaši odpověď, s pozdravem Sihelský
1 reakcí na tento příspěvek Co je lepší za pneu na TA 650-120 nebo 130?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je lepší za pneu na TA 650-120 nebo 130?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je lepší za pneu na TA 650-120 nebo 130?
Chování motocyklu při jízdě ohledně pneumatik závisí na: styčné ploše s vozovkou, zaoblením běhounu, nahuštění, směsi, dezénu - 1cm zas tak nezahýbá se stabilitou stroje, viz. origo montáž pneu šíře 130 do modelů TA 600, 700.
130 plusy - větší styčná plocha s vozovkou, vzhled
PS: ještě by se dalo uvažovat, díky většímu rozměru o tom, že je objemnější, tudíž těžší a má větší setrvačnost
A nikomu nic neberu, pro mě za mě si tam klidně dejte loukoťová kola
Jinak je mě taky docela šumafuk kdo si tam co nazuje,natož co je psaný v TP.
P.S. neplatí taky-větší styčná plocha=větší valivý odpor=větší spotřeba při stejné rychlosti?,čímž se nechci pouštět do akademických debat-jen tak aby řeč nestála.
Naposledy editováno 23.06.2009 07:37:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je lepší za pneu na TA 650-120 nebo 130?
SiSpo>Tak jsem se jim pokusil napsat takovej splácanej dopis .
semka jsem to psal, tak schválně zda to funguje
cituji:
Dobrý den,
vlastním motocykl Honda XL650V Transalp a i ostatní motorkáři co tento báječný stroj vlastní mají jednu prosbu. Ve velkém TP(technický průkaz) je rozměr pro zadní pneumatiku 120/90-17, je možno dostat od Hondy povolení pro změnu v TP na rozměr 130/80-17? Jen pro informaci, rozměr 130/80-17 je použit ve velkém TP pro motocykl Honda Transalp o objemu 600 i 700ccm , tudíž nevidíme zásadní problém v dodatečné změně.
Budu rád za Vaši odpověď, s pozdravem Sihelský
Už mi odpověděli, ale odpověděl až Auto Jarov , ten dotazník je nefunkční .
Dobrý den pane Sihelský,
na základě konzultace z importem Honda ČR jsme dospěli k závěru,že není možná žádná jiná alternativa rozměru pneumatik motocyklu než ta,která je zapsána ve velkém technickém průkazu.
V případě jakýchkoli dotazů mě prosím neváhejte kontaktovat.
Ondřej Kubíček
prodejce motocyklů HONDA
AUTO JAROV, s.r.o.
1. obchodní dům automobilů
130 00 Praha 3, Osiková 2
Tel.: +420 251 002 464
Fax.: +420 251 002 467
www.autojarov.cz
SiSpo>SiSpo>Tak jsem se jim pokusil napsat takovej splácanej dopis .
semka jsem to psal, tak schválně zda to funguje
cituji:
Dobrý den,
vlastním motocykl Honda XL650V Transalp a i ostatní motorkáři co tento báječný stroj vlastní mají jednu prosbu. Ve velkém TP(technický průkaz) je rozměr pro zadní pneumatiku 120/90-17, je možno dostat od Hondy povolení pro změnu v TP na rozměr 130/80-17? Jen pro informaci, rozměr 130/80-17 je použit ve velkém TP pro motocykl Honda Transalp o objemu 600 i 700ccm , tudíž nevidíme zásadní problém v dodatečné změně.
Budu rád za Vaši odpověď, s pozdravem Sihelský
Už mi odpověděli, ale odpověděl až Auto Jarov , ten dotazník je nefunkční .
Dobrý den pane Sihelský,
na základě konzultace z importem Honda ČR jsme dospěli k závěru,že není možná žádná jiná alternativa rozměru pneumatik motocyklu než ta,která je zapsána ve velkém technickém průkazu.
V případě jakýchkoli dotazů mě prosím neváhejte kontaktovat.
Ondřej Kubíček
prodejce motocyklů HONDA
AUTO JAROV, s.r.o.
1. obchodní dům automobilů
130 00 Praha 3, Osiková 2
Tel.: +420 251 002 464
Fax.: +420 251 002 467
www.autojarov.cz
Jedním slovem IDIOTI jojo, Kocourkov Absurdistán
Docela mě zaujalo jak pneumatiky Heidenau mají nějaký protokol o alternativním obutí. Měl bych sice desatero otázek, zda platí jen v Německu či celosvětově. Ale takový cár (protokol) se na STK asi nevztahuje. Kdyby jo, hnedka bych se poptával zda není podobný protokol i na mé pneu apod. . Zkrátka abych byl z právního hlediska z obliga hodil by se...
HEIDENAU - RD11 - protokol
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |