bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BSA- B44
3.6.2009 v 20:13
V jednoduchosti je krása

BSA- B44

3.6.2009 v 20:20 | Nahoru | #1
Super!

1 reakcí na tento příspěvek BSA- B44

3.6.2009 v 20:22 | Nahoru | #2
Scramber od Triumphu, ale ten starej je taky pěknej Jinak tehdy to bylo ještě skutečně určený do terénu Ale souhlasím, je to krása

BSA- B44

3.6.2009 v 20:24 | Nahoru | #3
bych chtel slyset ten zvuk.kwa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BSA- B44

3.6.2009 v 20:28 | Nahoru | #4
Poggy> máš pravdu, mám toho novýho a polňačka v klidném tempu je jeho maximum

BSA- B44

3.6.2009 v 20:35 | Nahoru | #5

BSA- B44

3.6.2009 v 21:14 | Nahoru | #6
skoda ze to dyl nebublalo,jinak paradicka

BSA- B44

3.6.2009 v 21:15 | Nahoru | #7

BSA- B44

3.6.2009 v 21:20 | Nahoru | #8
vypadá krásně lehoučká a obratná
krása

BSA- B44

3.6.2009 v 23:58 | Nahoru | #9
něco mi to připomíná....Triumph Tiger Cub:

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BSA- B44

4.6.2009 v 16:42 | Nahoru | #10

Desmik>Poggy> máš pravdu, mám toho novýho a polňačka v klidném tempu je jeho maximum


Tak to ti gratuluji Kdybych náhodou přišel k penězům, tak bych si taky pořídil Triupha, ale Bonneville T 100 v zelené barvě v kombinaci s tou šedou na nádrži. Je to krásná motorka a to neříkám proto, že je retro zrovna v módě. Mám za sebou tři renovace Zetek z padesátýho roku a snad letos přes léto budu dělat Califa. Ale Zase když ten Scrambler není do terénu, tak je to s ním určitě pěkný na okreskách a kór u mě na pomezí jihu čech a vysočiny by se s ním užilo doat zábavy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BSA- B44

4.6.2009 v 17:55 | Nahoru | #11
Poggy> jj na okresky je ideální ,zetka na mě ještě chudák čeká (už přes 20 let) ale pořád se nemůžu dokopat k tomu ji udělat, jinak je krom karburace kompletní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BSA- B44

4.6.2009 v 18:00 | Nahoru | #12
Desmik>
Co to je zač, Já dělal 150tky céčka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BSA- B44

4.6.2009 v 18:47 | Nahoru | #13
Poggy> předválečná 175,

(reakce na) BSA- B44

4.6.2009 v 19:45 | Nahoru | #14
Desmik>
Pěkný Tourist nebo Sport. Jestli se teda 175ma dělala jako Sport... Dvěpade ano.

1 reakcí na tento příspěvek BSA- B44

4.6.2009 v 20:55 | Nahoru | #15
no to netuším ale je to jednovýfuk a těch prý bylo nějak míň protože se to moc neosvědčilo tenkrát chtěl soused stavět zahradní frézu a použít jen ten motor ,táta mu za to nabídnul motor z kývačky a celá 175 byla doma

(reakce na) BSA- B44

4.6.2009 v 20:58 | Nahoru | #16
Desmik>
Tak tomu říkám super kup. Tak jednovýfuky spotrky určitě nebyli. To byla ta obsolutně nejlevnější verze. Snaha ušetřit za jeden chromovanej vejfuk. Bohužel tehdy se to neujalo, protože to nebylo symetrický. Aspoň tohle jsdem slyšel na jednom veterán srazu.

Naposledy editováno 04.06.2009 20:59:22

1 reakcí na tento příspěvek BSA- B44

4.6.2009 v 22:48 | Nahoru | #17
ještě jedna "besárna" B44 v provedení Roberta Trottiho:

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BSA- B44

5.6.2009 v 15:10 | Nahoru | #18
sven> nádhera

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BSA- B44

8.6.2009 v 00:10 | Nahoru | #19
Desmik> to jo, on ten Totti vůbec staví zajímavé kusy:tady

(reakce na) BSA- B44

8.6.2009 v 15:11 | Nahoru | #20
sven> pěkný a má docela velký rozptyl od skůtrů po dirt track
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BSA .-Gold Star B.S.A. 350 Empire Star Desmik 25 10.5.2009 v 08:23 Retro


TOPlist