Čtyři lidi plus něco v kufru (tj cca 300Kg nákladu), při jízdě na dálku. Konstatní rychlost někde okolo 100km/h (tj při cca 3500otáčkách) a při 120(cca 4tis otáček).
Co myslíte, někdo říká že by to nemělo bejt tak strašný(takže někde okolo 7l/100km) a někdo zase říká že timhle stylem jízdy se malej obsah rozežere jak protrženej a s přehledem si veme přes deset litrů.
Takže vaše názory? Děkuji( a prosim jen ty konstruktivní )
Maly motory jsou hrozny citlivky na spotřebu. Zalezi taky jestli pojedes +- po rovine nebo nejaky kopce.
Ohledně spotřeby té 1,2 co jsem tak za ty roky zjistil:
dálnice - 130 - 140 - 8 L
město 8 - 9 L
mimo město kopce 7,5
dálka 100 kmh 6,5...
Naposledy editováno 01.06.2009 21:31:42
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba 1.0 MPi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba 1.0 MPi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba 1.0 MPi
Naposledy editováno 01.06.2009 21:38:24
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba 1.0 MPi
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba 1.0 MPi
Což že se to na tu rychlost nerozjede se nebojim, s klukama tady po okolí běžně jezdim v pěti lidech a jede to furt +-stejně
A když jsem jezdil sám do Prahy a nepřekračoval jsem 120km/h tak se to dalo bezproblému za 4,5l/100km takže mě cesta vyšla jak vlakem a ve dvou lidech jako autobusem každej za 120Kč a spokojenost
No uvidíme jak si s tim chudák malá poradí
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba 1.0 MPi
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba 1.0 MPi
DawidER5>tyhle malý objemy se tvářej,ale opak je pravdou,chlastaj jak protržený,když už polo tak aspon 1,4 litru v benzínu,ideál na spotřebu je samozřejmě 1,7 nebo 1,9 SDI
No nevim jestli je ta čtrnáctistovka zrovna výhra, mám ve Fábce 16ti ventilovou a když se dostanu pod 8 litrů tak si většinou dost gratuluju...dneska na mě počítač vyhodil 11,5 litru...
ideál je v tomhle palubní počítač, tam hned vidíš, na čem jsi a podle toho si vybereš to správný šetřivý tempo. měl jsem půjčenýho roomstera s nějakým slabším benzínem a když jsem jel pro přívěs prázdnej, jel jsem po okreskách kolem 120 a dost předjížděl a spotřeba díky výše uvedenýmu 6,5. nazpátek jsem jel se 140kg vozejkem a spotřeba zase 6,5 :)
takže slabej motor nemusí nutně znamenat nějakou extra vysokou spotřebu..
ale pravde je, že tyhle malý obsahy jsou hodně žravý ve vyšších rychlostech, holt to nejsou dálniční auta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba 1.0 MPi
BagoBorec>
No nevim jestli je ta čtrnáctistovka zrovna výhra, mám ve Fábce 16ti ventilovou a když se dostanu pod 8 litrů tak si většinou dost gratuluju...dneska na mě počítač vyhodil 11,5 litru...
Tak nevim jak teda jezdite
Ja mam s Ochcavkou 1,6 (74kW) kombinovanou 5.1L a nejsem rozhodne brzda provozu.
Chce to jezdit s rozumem a ne s plynem na podlahu....
Na druhou stranu chapu ty mlady hustokrutostrelce, kteri musi predjet za kazdou cenu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba 1.0 MPi
S Fabií 1.4MPI je 6 litrů na sto minimum.Pod to se moc dostat nejde.
Ale ten obsah 1.0 to bylo děs! BRRR to fakt žralo.
Naposledy editováno 02.06.2009 08:17:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba 1.0 MPi
Jsou dobre maximalne do mesta, ale kdyz s tim chces nekam jet dal tak to proste zere vic jak normalni auto.
Navic vetsina malych motoru pouziva viceventilovou techniku, takze se musi drzet otacky ve stredu a tohle taky neubere na spotrebe.
Nakonec takova Fabia 1,2HTP (12v) zere vic nak Mazda 626 2,0
A maloobjemove diesely je kapitola sama pro sebe
Cim vyssi obsah u naftaku, tim vetsi uzitna hodnota.
Ale co mi rikali v autosalonu skodovky tak 1,4TDi se pry prodava velmi dobre
Hujer>Dík
Což že se to na tu rychlost nerozjede se nebojim, s klukama tady po okolí běžně jezdim v pěti lidech a jede to furt +-stejně
A když jsem jezdil sám do Prahy a nepřekračoval jsem 120km/h tak se to dalo bezproblému za 4,5l/100km takže mě cesta vyšla jak vlakem a ve dvou lidech jako autobusem každej za 120Kč a spokojenost
No uvidíme jak si s tim chudák malá poradí
tak proč se na to ptás kdyš to víš...
BagoBorec>DawidER5>tyhle malý objemy se tvářej,ale opak je pravdou,chlastaj jak protržený,když už polo tak aspon 1,4 litru v benzínu,ideál na spotřebu je samozřejmě 1,7 nebo 1,9 SDI
No nevim jestli je ta čtrnáctistovka zrovna výhra, mám ve Fábce 16ti ventilovou a když se dostanu pod 8 litrů tak si většinou dost gratuluju...dneska na mě počítač vyhodil 11,5 litru...
paráda..neni nad malý obsahy
BagoBorec>DawidER5>tyhle malý objemy se tvářej,ale opak je pravdou,chlastaj jak protržený,když už polo tak aspon 1,4 litru v benzínu,ideál na spotřebu je samozřejmě 1,7 nebo 1,9 SDI
No nevim jestli je ta čtrnáctistovka zrovna výhra, mám ve Fábce 16ti ventilovou a když se dostanu pod 8 litrů tak si většinou dost gratuluju...dneska na mě počítač vyhodil 11,5 litru...
hm dobry, to jedu s trilitrem kdyz jedu dalnici trvale 180+ :)
ve ctyrech se ta dynamika zas tolik nezmenila(ono to nejede moc ani solo) ale nejezdilo se v ctyrech nejak dyl takze tezko zmerit objektivne spotrebu, ale tusim ze do 8mi by to slo, jen se neda treba po te dalnici drzet 120-130 porad, holt kopecky kilo, 120 z kopce a rovinky.. ono kdyz sem drzel 130+trvale tak do kopce sem musel tocit 4ku a to je jasny ze to pak zere vic nez kdyz se stejnej kopec jede kilo na petku...
ale rek bych ze citroenackej litr byl bud uspornejsi nez VW, nebo spis je to tim ze saxo je proti polu lehoucky (polo bude zase bezpecnejsi a vetsi)