Tak malá oprava. Průměr díry se odvíjí od průměru pístu. Průměr vrtání se vydělí 16,15.
Naposledy editováno 01.06.2009 13:08:28
1 reakcí na tento příspěvek Zvyšování výkonu až o 40%
Jinak znám možná elegantnější způsob jak snížit ventilační ztráty - např. Suzuki u GSX-R 1000 K7 používá sériově propojovací otvory mezi 1. a 2. válcem, a 3. a 4. válcem - ve spodních částech válců pod dny pístů (nezasahují do spalovacího prostoru). Takže když jde píst z DÚ do HÚ vytváří sousednímu válci podtlak a ulehčuje mu pohyb dolů, naopak při pohybu pístu z HÚ do DÚ se pod pístem vytváří přetlak a ten opět napomáhá sousednímu pístu v protipohybu.
..teda pokud si dobře vzpomínám
Naposledy editováno 16.07.2009 17:16:29
dajos>Vrtat díru do pístu..hmmm sou mi věci..
Jinak znám možná elegantnější způsob jak snížit ventilační ztráty - např. Suzuki u GSX-R 1000 K7 používá sériově propojovací otvory mezi 1. a 2. válcem, a 3. a 4. válcem - ve spodních částech válců pod dny pístů (nezasahují do spalovacího prostoru). Takže když jde píst z DÚ do HÚ vytváří sousednímu válci podtlak a ulehčuje mu pohyb dolů, naopak při pohybu pístu z HÚ do DÚ se pod pístem vytváří přetlak a ten opět napomáhá sousednímu pístu v protipohybu.
..teda pokud si dobře vzpomínám
To je divný, ne? To ten sousední píst ulehčuje práci sousednímu, ale sám tu samou musí vydat, tak kde je teda úspora?