globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Strileni do vyfuku
 
7.3.2007 v 08:00
vcera jsem u svoji GSXR 600 2004 vymenil originalni lauf za ladenyho VIPERa. Kdyz jsem to jel projet, pri kazdym ubrani plynu nebo podrazeni strilela do vyfuku (a celkove se snizili otacky volnobehu aj za studena a ohrati na provoz). Priznam se, ze vzduchac je tam originalni a je na nem ujeto cca 11.000km !!! Myslite, ze to muze byt ten problem? Nizky prutok vzduchu pres filtr? Vyresil by se problem vymenou otevreneho filtru BMC? diky kuci

Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 08:15 | Nahoru | #1
nechat doladit na brzdě s powercommanderem (PC asi 12tisíc + práce s doladěním)

chudá směs zapříčiněná "lazákem"

a když to budeš dělat tak by nebyl vod věci votevřenej filtr , K&N , BMC apod. , s tím že ho budeš muset každejch 1000km prat a napouštět speciálním olejem

máš lambdasondu?

17288 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 08:41 | Nahoru | #2
17288: Když tam dáš otevřený filtr, bude to ještě chudší a bude to střílet ještě víc. Doladit!

Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 09:10 | Nahoru | #3
virago: hele podle me by se to tim filtrem mohlo zlepsit...sice tam pujde vic vzduchu ale zaroven tam bude i jenej podtlak-tzny vstrikovani si trochu upravi (obohati) smes...takhle je to chudy jen kvuli deravymu vejfuku a to nema strikacka sanci poznat......

17288: nemas treba jen spatne utesnenej svod? strileni muze delat i netesnost....
jinak doladit suzuci vstrikovani jde i tzv Yoshimura boxem(a jeho klony, TEKA tool atd) zapojis do konektoru pod sedlem -ochudis/obohatis ...vyndas a hotovo.... nevozis to sebou jako PC ..... tzn uprava by nestala tolik co porizeni PC ....nevyhoda - malo kroku nastaveni proti PC.....

17288 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 09:12 | Nahoru | #4
17288: ja mam na ten box schema (gsx roll to podle nej udelal a tvrdi ze mu to nemaka) u me to rozhodne znat je (zkousel jsem to bez brzdy takze jsem si to total rozhasil:) )
bohuzel ten co mam ja funguje na 16bit modely vstrikovani ..... 2004 uz je asi 32bit......

3 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 09:27 | Nahoru | #5
lambdasondu 2004 myslim ma. Otevrenym filtrem by se to naopak melo zlepsit - vyvazit, nez jeste zhorsit. ?? svod ke koncovce jeste zkontroluju, ale utesnenej je dobre.

1 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 09:50 | Nahoru | #6
17288: hele u tehle novejch nevim....ale starsi suzy rozhodne nemeli lambdu...kdyby mely tak ti to nedela chudou smes...koncovku by to melo pobrat...takze tipuju ze lambda tam neni......
no filtr ti to jeste zhorsi ...jeste chudsi smes jak rika virago....ale mozna ze tim ze se zvetsi prutok i v sani tak si to vstrikovani trochu obohati..... jen domenka.... to tak byt nemusi.... ale pokud nemas moznost to doladit jinak muzes to zkusit za to nic nedas.....

jo ale to prisavani vzduchu do svodu je jistota.... tam kdyz je to treba hnuta priruba u valce (v dusledku nejakyho vypaceni svodu pri montazi koncovky ktera tak nejak uplne nepasuje) tak staci mala netesnost a uz to strili....

2 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:18 | Nahoru | #7
dik za info !!! jen se blbe jeste zeptam .. neublizim tomu ted, kdyz bych jeste ted chvili jezdil nez to poresim ... podpalovani ventilu nebo neco ??, asi to neni dobre kdyz to takhle strili :( ... zkontroluju to nasazeni jeste

(reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:19 | Nahoru | #8
assassin>

po osazení průchodnějšího filtru by se směs obohatila , kdyby sání mělo čidlo průtoku vzduchu (mass air sensor) jinak asi těžko a myslím že v sání takovej bazmek není.
a to by si poradilo i s "díravým vejfukem" naboli "lazákem".

podle mýho názoru to bude jetě chudší, dokud nedoladí směs ať už jakýmkoli přípravkem - třebas i ten ignitech může zkusit kontaktovat , třeba tam frkne oprogramovatelnou řídící jednotku a nechat seřídit na brzdě

(reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:23 | Nahoru | #9
17288>>
No bude se asi podpalovat vejfukovej ventil!Bejt tebou dojedu tam co nejdriv

17288 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:29 | Nahoru | #10
17288>

to se divim že to lambda nedoladila, pokud tam teda je

edit:
co na to ventili ti přesně neřeknu , nicméně se jim to líbit nebude.
na tvým místě bych tam šup tu originál koncovku a až budu mít pořešený zbytek , tak to udělat naráz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:34 | Nahoru | #11
david: podle me to strili protoze je to chud y v dusledku toho ze hodne smesi vylita do vyfuku, ale sanim toho vic neprojde takze senzor prutoku vzduchu (vaha) na to nebude mit vliv.....

jinak suzuci vstrikovani dava sems podle podtlakoveho senzoru - pokud je motor v ustalenem stavu.... tzn tlak vicemene odpovida mnozsvi nasavaneho vzduchu...pri akceleraci kdy se tlaky vyrazne meni se ridi senzorem polohy skrtici klapky.... tam uz je to bez vlivu....podle mych zkusenosti ale nejvic strili tak kolem tech 3tis kde se tyhle dva rezimy nejak 'perou'......

(reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:45 | Nahoru | #12
assassin>

díky tomu že dostaneš víc spálené směsi z válce ven ti vlítne i víc směsi do válce, a když dá průchozí filtr tak tam klesne podtlak , stoupne průchod vzduchu a bude to ještě chudší
a pokud řídící jednotka pracuje na principu čím větší podtlak v sání tím víc vzduchu ve válci tí víc benzínu vstříkne, tak to rozhodí úplně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:50 | Nahoru | #13
jeste se vratim k ty smesi - ta smeska neni chuda ale naopak bohata, jde vetsi pomer paliva a vzduch nestiha pomerem (diky orig. filtru po 11.000 si myslim, ted nebudu u moto abych se podival), proto dochazi k presycovani a strileni do vyfuku. otevrenym fltrem zajistim vetsi propustnost vzduchu a vyrovnani (moje domenka), jeste jedna vec, na podzim kdyz sem uklizel motku, mel jsem plnou nadrz benose - nemuze to byt 4 mesice ustalenym benzinem v nadrzi (pripadne voda v benzinu z vlhkosti) ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:50 | Nahoru | #14
david: no ja mel spis na mysli ze vylita diky malemu tlaku od vyfuku vic smesi nespalene do vyfuku - pri sani ..ale to bude to same

jinak co znam lidi s ladenyma koncovkama na tehle strojich tak nic nedoladovali a vstrikovani to pobralo..... proto usuzuju na prisavani do vyfuku..... ten teoretickej rozbor asi nebude dobre....

17288 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:53 | Nahoru | #15
17288>ten filtr má najeto celkem dost, zkus ho vyměnit za BMC, ale doporučuju ten se 130% propustností, ne ten sportovní se 170% propustností. I tak tu směs ještě víc ochudíš, a pravděpodobně to bude ještě horší. Nicméně budeš mít filtr, který se dá po zanesení vyprat a dál použít. Stejně s tím budeš muset na brzdu a nechat to doladit (v tom lepším případě nebudeš potřebovat Powercommander, v tom horším případě ho potřebovat budeš a připrav si 12 000,-Kč ) . Doporučil bych v tomhle případě kontaktovat Láďu Ešnera ( www.esner.cz ), pokud to máš blízko Nymburka, popřípadě v praze DK Racing ( www.dkracing.cz ) .
to jsou dva opravdu hodně kvalitní servisy, které se na tohle specializují.

17288 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:57 | Nahoru | #16
17288>

no 11000km na filtr je dost , možná by pomohlo vyměnit ho za novej

starej benzín může dělat neplechu, já raději starej benzín naleju do auta a do motorky koupím novej

(reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:58 | Nahoru | #17
assassin>

to máš pravdu tady teorie asi nepomůže

(reakce na) Strileni do vyfuku

7.3.2007 v 10:58 | Nahoru | #18
od BMC jsou standard (+40% vetsi propust nez orig.) a race (ten ma jeste o +30% vetsi propust, ale vuci Standardu)

1 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku

8.3.2007 v 18:05 | Nahoru | #19
Ahoj,jak je to se seřizovacím šroubkem bohatosti.Zašroubováním se přidává na bohatosti nebo ubírá :rolleyes:

(reakce na) Strileni do vyfuku

9.3.2007 v 08:32 | Nahoru | #20
TAFI>může to být oběma směry..některé mašiny to mají tak, některé jinak (záleží, jestli šroubek škrtí vzduch, nebo benzínový kanál)
nicméně tím tomu moc nepomůžeš.

Strileni do vyfuku

9.3.2007 v 13:01 | Nahoru | #21
Směs se u karbců ladí tryskama ;) ten šroubek co tam je jako šroub bohatosti směsi, tak tím se sice taky "ladí" směs, ale jen pro volnoběžný systém. Proto doporučuju držet se údajů z manuálu ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist