globalmoto_duben_nolan





Téma: 25Kw v reálu
 
25.5.2009 v 20:10
Z dlouhé chvíle jsem se díval po mašinách, který bych si mohl v 18 pořídít a zarazila mě jedna věc, snad u každýho inzerátu je 25Kw je v papírech. Mám zálusk na ER-5, GS500 nebo NX 650, jenomže bych rád opravdu jezdil na těch 25kw a krásně si začal od spoda. Přece jenom i z těch 8Kw na 25 je hodně velkej skok. . A jak je to se zaškrcením moto, když už to mám v papírech.
Předchozí
1 2
Následující

25Kw v reálu

25.5.2009 v 22:13 | Nahoru | #1
téma je uzavřeno

25Kw v reálu

25.5.2009 v 22:20 | Nahoru | #2
stejne ti po chvili zacne bejt 25kw malo...

25Kw v reálu

25.5.2009 v 22:24 | Nahoru | #3
saaakra tady těch témat přibývá

25Kw v reálu

25.5.2009 v 23:55 | Nahoru | #4
Kup si jawu 350/639,640, pojezdi na tom ty tři roky a pak si kup něco silnějšího ...

1 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu

26.5.2009 v 00:01 | Nahoru | #5
25 Kw je málo

(reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 00:07 | Nahoru | #6
PosMiros> když má ta motorka 60 kg tak né ...že bych narval do pionýra motor z ČZ 250/513

2 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu

26.5.2009 v 00:11 | Nahoru | #7
rozdíl mezi zavřeným a otevřeným pětikilem je vážně smrtelný

normal si kup otevřené pětikilo a neřeš, seženeš ho snáz

já přelezl z 11kW na 81 a taky sem nezabil, stačí za to pár set kiláků netahat než si na ten skok zvykneš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 00:14 | Nahoru | #8

rich.puzzle>rozdíl mezi zavřeným a otevřeným pětikilem je vážně smrtelný

normal si kup otevřené pětikilo a neřeš, seženeš ho snáz

já přelezl z 11kW na 81 a taky sem nezabil, stačí za to pár set kiláků netahat než si na ten skok zvykneš


náhodou mi to teď místo 140 jede 180

1 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu

26.5.2009 v 00:16 | Nahoru | #9
rich.puzzle> A ja přelezl ze 17 kw na 102 , naštestí to má skoro 300 kg, tak se mi to nezvedá na zadní. Ale stejně by se to takto dělat nemělo

(reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 00:18 | Nahoru | #10

2stroke>rich.puzzle> A ja přelezl ze 17 kw na 102 , naštestí to má skoro 300 kg, tak se mi to nezvedá na zadní. Ale stejně by se to takto dělat nemělo



tak já to mám o metrák lehčí a na zadní se mi ta potvora škrábe na můj vkus moc často

Naposledy editováno 26.05.2009 00:18:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 00:18 | Nahoru | #11

PosMiros>rich.puzzle>rozdíl mezi zavřeným a otevřeným pětikilem je vážně smrtelný

normal si kup otevřené pětikilo a neřeš, seženeš ho snáz

já přelezl z 11kW na 81 a taky sem nezabil, stačí za to pár set kiláků netahat než si na ten skok zvykneš
náhodou mi to teď místo 140 jede 180



a to je kua co říct

zkus lehnout na nádrž, možná trhneš rychlost světla

(reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 00:21 | Nahoru | #12

rich.puzzle>PosMiros>rich.puzzle>rozdíl mezi zavřeným a otevřeným pětikilem je vážně smrtelný

normal si kup otevřené pětikilo a neřeš, seženeš ho snáz

já přelezl z 11kW na 81 a taky sem nezabil, stačí za to pár set kiláků netahat než si na ten skok zvykneš
náhodou mi to teď místo 140 jede 180

a to je kua co říct

zkus lehnout na nádrž, možná trhneš rychlost světla


to nemám zapotřebí, stejně když jezdím s mladou tak jezdím +- do 120 a sám radši jezdim zakroucený silničky takže tam tu rychlost taky nepotřebuju

1 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu

26.5.2009 v 00:23 | Nahoru | #13
Koukam, sama hodnotna odpoved
Ja zacinal na 25 realnejch a doporucuju to i dal.. Ale spis pro uplny zacatecniky. Pokad mas uz neco najeto aspon s tema 8mi, nebal bych se ani plnejch 36ti, zvlast pokad jezdis ve dvou je hodnota 25 velmi ale velmi nedostatecna...
Jinak je to fajn na nauceni se, ale stejne to do roka otevres..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 11:20 | Nahoru | #14
Icing> Díky, dá se říci jako jedinej jsi napsal něco rozumnýho. Ale zatim mi nikdo nenapsal jak motorku trochu zeskrtit (pokud mozno co nejlevněji). Diky za rozumný příspěvky

(reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 11:25 | Nahoru | #15

rich.puzzle>rozdíl mezi zavřeným a otevřeným pětikilem je vážně smrtelný

normal si kup otevřené pětikilo a neřeš, seženeš ho snáz

já přelezl z 11kW na 81 a taky sem nezabil, stačí za to pár set kiláků netahat než si na ten skok zvykneš

já taky já taky z jedenácti na 88..a v poho...

1 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu

26.5.2009 v 11:40 | Nahoru | #16
Koukám většina lidí tady sou naprostý borci, který by bez průpravy dokázali hned řídit i raketu. Bude to asi tim, že ti, kterejm se to nepovedlo ti to sem už asi nenapíšou. Jako s mašinou která má 25 kW nebudeš velkej frajer, kámoši co sou "lepší" a nemusej škrtit ti ujedou, u rybníka budou nas svejch R1, GSX-R 1000, fároších apod. větší maséři. Budou vypravovat jak jezděj 300 a vše "vpoho". Jo, souhlasim, že většinou to asi vyjde.
Ale jestli si kupuješ motorku, kvůli ježdění, tak kup 25 kW, jo utaháš to, ale utaháš i 100 kW. Budeš mít tu výhodu, že až utaháš těch 25 kW, tak koupíš silnější a zas tě to chytí, nová motivace, ty co už silnou maj se o tohle třeba ošiděj.

1 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu

26.5.2009 v 11:48 | Nahoru | #17
Já třeba nepoznám, jestli ji mám zaškrcenou nebo ne (mám ER-5), v inzerátu taky bylo že má v papírech 25. Jestli je škrcená, tak stejně jede 150 v pohodě, více se na tom naháči stejně jezdí blbě. Neškrcená by měla mít 36 kW, takže to není takový extrémní rozdíl, aby se to dalo poznat.
Každopádně někteří prodejci přímo uvedou, jestli je skutečně škrcená nebo ne. Jestli nemáš papíry na neomezenou, tak se zeptej třeba přímo u oficiálního dealera, jak konkrétně se ty motky škrtí.

25Kw v reálu

26.5.2009 v 11:48 | Nahoru | #18
na škrcení se vykašli, pětikilo zvládneš i otevřený (ač v 18 potřebuješ v TP 25kW)

25Kw v reálu

26.5.2009 v 11:53 | Nahoru | #19
pětikilo snad i otevřený, 6ky fakt radši na 25kW, měl jsem předtím 3,6kW a kdybych přestupoval rovnou na 72kW tak nevim
Omezení si můžeš udělat dorazem na plynu

25Kw v reálu

26.5.2009 v 11:58 | Nahoru | #20
no já měl 25 Kw a teď sem to otevřel na plných 33 Kw a nic moc rozdíl to neni čekal jsem od toho trochu víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 11:59 | Nahoru | #21

Dave81>Koukám většina lidí tady sou naprostý borci, který by bez průpravy dokázali hned řídit i raketu. Bude to asi tim, že ti, kterejm se to nepovedlo ti to sem už asi nenapíšou. Jako s mašinou která má 25 kW nebudeš velkej frajer, kámoši co sou "lepší" a nemusej škrtit ti ujedou, u rybníka budou nas svejch R1, GSX-R 1000, fároších apod. větší maséři. Budou vypravovat jak jezděj 300 a vše "vpoho". Jo, souhlasim, že většinou to asi vyjde.
Ale jestli si kupuješ motorku, kvůli ježdění, tak kup 25 kW, jo utaháš to, ale utaháš i 100 kW. Budeš mít tu výhodu, že až utaháš těch 25 kW, tak koupíš silnější a zas tě to chytí, nová motivace, ty co už silnou maj se o tohle třeba ošiděj.



když chceš tak moralizovat, tak by mě zajímalo, jak si se ty dopracocal k té civilnější R1...
a jen tak bokem, kdybych chtěl machrovat, tak si koupím litra a ne "jen" šestku, takže asi tak

25Kw v reálu

26.5.2009 v 12:10 | Nahoru | #22
Hodně lidí si odškrcení dělá samodomo. Snad každý normálně uvažující člověk si nechá původní díly, takže by snad nemělo být těžké výkon takové motorky znova omezit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 12:11 | Nahoru | #23
rich.puzzle> dopracoval sem se k ní po jedenácti letech ježdění - pincek, simson, 125 ccm, 350 ccm, 600 ccm - fazer. Stačí?

Jo znaš to o tý potrefený huse?

Naposledy editováno 26.05.2009 12:13:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 12:14 | Nahoru | #24

Dave81>rich.puzzle> dopracoval sem se k ní po jedenácti letech ježdění - pincek, simson, 125 ccm, 350 ccm, 600 ccm - fazer. Stačí?

Jo znaš to o tý potrefený huse?



u moralisty jak ty bych ještě čekal 750, ať nemáš tak prudký skok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 12:15 | Nahoru | #25
rich.puzzle> hele ale já nejsem moralista, ale myslíš, že každej musí mít názor jako ty?

Jo a zapomněl sem tam DT 80 eště

Naposledy editováno 26.05.2009 12:15:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 12:17 | Nahoru | #26

Dave81>rich.puzzle> hele ale já nejsem moralista, ale myslíš, že každej musí mít názor jako ty?

Jo a zapomněl sem tam DT 80 eště



já diskutuju, od toho se tady tomu říká fórum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 12:20 | Nahoru | #27

rich.puzzle>Dave81>rich.puzzle> hele ale já nejsem moralista, ale myslíš, že každej musí mít názor jako ty?

Jo a zapomněl sem tam DT 80 eště

já diskutuju, od toho se tady tomu říká fórum



sem rád že to víš a že už ti odlišný názory nepřijdou jako moralizování ale jako diskuse.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 12:23 | Nahoru | #28

Dave81>rich.puzzle>Dave81>rich.puzzle> hele ale já nejsem moralista, ale myslíš, že každej musí mít názor jako ty?

Jo a zapomněl sem tam DT 80 eště

já diskutuju, od toho se tady tomu říká fórum

sem rád že to víš a že už ti odlišný názory nepřijdou jako moralizování ale jako diskuse.



nevím, proč bych tvůj úvodní příspěvěk nemohl nazvat maralizací?

(reakce na) 25Kw v reálu

26.5.2009 v 12:25 | Nahoru | #29
rich.puzzle> Protože je to můj názor, neni to moralizace, kdyby to byla moralizace, tak napíšu něco ve stylu: neni to legální, v žádnym případě to nedělej.
Já to ale píšu tak, jak si fakt myslim, že to je nejlepší.

Pro doplnění ti ještě napíšu, že žádnej moralista fakt nejsem. Když mi bylo sedmnáct, taky sem toužil po nějakym japonskym plasťáku, co má aspoň 100 koní. Dřív se nějaký kW vůbec neřešili, v 17ti si mohl mít cos chtěl legálně, fotr mi to prostě zatrhnul a tenkrát mě to pěkně štvalo. Jenže postupem času si uvědomíš, že to nějakej význam mělo, a že možná díky tomu tady teď sedim a píšu a pokoušim se poradit. Nevim kolik je tobě a kolik máš zkušeností na to, abys napsal že vlízt na motorku co má 100 koní je v pohodě.

Naposledy editováno 26.05.2009 12:35:30

1 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu

26.5.2009 v 12:35 | Nahoru | #30
Já přešel z 0 na 112kW a po roce na 145kW... asi je tady něco špatně...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist