1 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu
2 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu
normal si kup otevřené pětikilo a neřeš, seženeš ho snáz
já přelezl z 11kW na 81 a taky sem nezabil, stačí za to pár set kiláků netahat než si na ten skok zvykneš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu
rich.puzzle>rozdíl mezi zavřeným a otevřeným pětikilem je vážně smrtelný
normal si kup otevřené pětikilo a neřeš, seženeš ho snáz
já přelezl z 11kW na 81 a taky sem nezabil, stačí za to pár set kiláků netahat než si na ten skok zvykneš
náhodou mi to teď místo 140 jede 180
1 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu
2stroke>rich.puzzle> A ja přelezl ze 17 kw na 102 , naštestí to má skoro 300 kg, tak se mi to nezvedá na zadní. Ale stejně by se to takto dělat nemělo
tak já to mám o metrák lehčí a na zadní se mi ta potvora škrábe na můj vkus moc často
Naposledy editováno 26.05.2009 00:18:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu
PosMiros>rich.puzzle>rozdíl mezi zavřeným a otevřeným pětikilem je vážně smrtelný
normal si kup otevřené pětikilo a neřeš, seženeš ho snáz
já přelezl z 11kW na 81 a taky sem nezabil, stačí za to pár set kiláků netahat než si na ten skok zvykneš
náhodou mi to teď místo 140 jede 180
a to je kua co říct
zkus lehnout na nádrž, možná trhneš rychlost světla
rich.puzzle>PosMiros>rich.puzzle>rozdíl mezi zavřeným a otevřeným pětikilem je vážně smrtelný
normal si kup otevřené pětikilo a neřeš, seženeš ho snáz
já přelezl z 11kW na 81 a taky sem nezabil, stačí za to pár set kiláků netahat než si na ten skok zvykneš
náhodou mi to teď místo 140 jede 180
a to je kua co říct
zkus lehnout na nádrž, možná trhneš rychlost světla
to nemám zapotřebí, stejně když jezdím s mladou tak jezdím +- do 120 a sám radši jezdim zakroucený silničky takže tam tu rychlost taky nepotřebuju
1 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu
Ja zacinal na 25 realnejch a doporucuju to i dal.. Ale spis pro uplny zacatecniky. Pokad mas uz neco najeto aspon s tema 8mi, nebal bych se ani plnejch 36ti, zvlast pokad jezdis ve dvou je hodnota 25 velmi ale velmi nedostatecna...
Jinak je to fajn na nauceni se, ale stejne to do roka otevres..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu
rich.puzzle>rozdíl mezi zavřeným a otevřeným pětikilem je vážně smrtelný
normal si kup otevřené pětikilo a neřeš, seženeš ho snáz
já přelezl z 11kW na 81 a taky sem nezabil, stačí za to pár set kiláků netahat než si na ten skok zvykneš
1 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu
Ale jestli si kupuješ motorku, kvůli ježdění, tak kup 25 kW, jo utaháš to, ale utaháš i 100 kW. Budeš mít tu výhodu, že až utaháš těch 25 kW, tak koupíš silnější a zas tě to chytí, nová motivace, ty co už silnou maj se o tohle třeba ošiděj.
1 reakcí na tento příspěvek 25Kw v reálu
Každopádně někteří prodejci přímo uvedou, jestli je skutečně škrcená nebo ne. Jestli nemáš papíry na neomezenou, tak se zeptej třeba přímo u oficiálního dealera, jak konkrétně se ty motky škrtí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu
Dave81>Koukám většina lidí tady sou naprostý borci, který by bez průpravy dokázali hned řídit i raketu. Bude to asi tim, že ti, kterejm se to nepovedlo ti to sem už asi nenapíšou. Jako s mašinou která má 25 kW nebudeš velkej frajer, kámoši co sou "lepší" a nemusej škrtit ti ujedou, u rybníka budou nas svejch R1, GSX-R 1000, fároších apod. větší maséři. Budou vypravovat jak jezděj 300 a vše "vpoho". Jo, souhlasim, že většinou to asi vyjde.
Ale jestli si kupuješ motorku, kvůli ježdění, tak kup 25 kW, jo utaháš to, ale utaháš i 100 kW. Budeš mít tu výhodu, že až utaháš těch 25 kW, tak koupíš silnější a zas tě to chytí, nová motivace, ty co už silnou maj se o tohle třeba ošiděj.
když chceš tak moralizovat, tak by mě zajímalo, jak si se ty dopracocal k té civilnější R1...
a jen tak bokem, kdybych chtěl machrovat, tak si koupím litra a ne "jen" šestku, takže asi tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu
Jo znaš to o tý potrefený huse?
Naposledy editováno 26.05.2009 12:13:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu
Dave81>rich.puzzle> dopracoval sem se k ní po jedenácti letech ježdění - pincek, simson, 125 ccm, 350 ccm, 600 ccm - fazer. Stačí?
Jo znaš to o tý potrefený huse?
u moralisty jak ty bych ještě čekal 750, ať nemáš tak prudký skok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu
Jo a zapomněl sem tam DT 80 eště
Naposledy editováno 26.05.2009 12:15:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu
Dave81>rich.puzzle> hele ale já nejsem moralista, ale myslíš, že každej musí mít názor jako ty?
Jo a zapomněl sem tam DT 80 eště
já diskutuju, od toho se tady tomu říká fórum
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu
rich.puzzle>Dave81>rich.puzzle> hele ale já nejsem moralista, ale myslíš, že každej musí mít názor jako ty?
Jo a zapomněl sem tam DT 80 eště
já diskutuju, od toho se tady tomu říká fórum
sem rád že to víš a že už ti odlišný názory nepřijdou jako moralizování ale jako diskuse.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu
Dave81>rich.puzzle>Dave81>rich.puzzle> hele ale já nejsem moralista, ale myslíš, že každej musí mít názor jako ty?
Jo a zapomněl sem tam DT 80 eště
já diskutuju, od toho se tady tomu říká fórum
sem rád že to víš a že už ti odlišný názory nepřijdou jako moralizování ale jako diskuse.
nevím, proč bych tvůj úvodní příspěvěk nemohl nazvat maralizací?
Já to ale píšu tak, jak si fakt myslim, že to je nejlepší.
Pro doplnění ti ještě napíšu, že žádnej moralista fakt nejsem. Když mi bylo sedmnáct, taky sem toužil po nějakym japonskym plasťáku, co má aspoň 100 koní. Dřív se nějaký kW vůbec neřešili, v 17ti si mohl mít cos chtěl legálně, fotr mi to prostě zatrhnul a tenkrát mě to pěkně štvalo. Jenže postupem času si uvědomíš, že to nějakej význam mělo, a že možná díky tomu tady teď sedim a píšu a pokoušim se poradit. Nevim kolik je tobě a kolik máš zkušeností na to, abys napsal že vlízt na motorku co má 100 koní je v pohodě.
Naposledy editováno 26.05.2009 12:35:30