paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-R 600 K7 nefunkční budíky
25.5.2009 v 18:26
Potřeboval bych poradit, na GSX-R 600 K7 přestal fungovat otáčkoměr a oba displeje (ukazatel rychlosti + ukazatel zařazeného stupně), kontrolky jako neutral a tak fungují normálně. Čím to může být? Je někde přerušený nějaký kablík? Předtím to chvilkama vynechávalo a teď nejdou vůbec.

A ještě bych chtěl vědět, jestli i když nejdou budíky, tak najeté km se pořád přičítají?

Motorka je ještě v záruce, takže je to v servise, ale podle mě jim to trvá už nějak dlouho Moc díky

Naposledy editováno 25.05.2009 18:31:39

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 600 K7 nefunkční budíky

25.5.2009 v 19:34 | Nahoru | #1
Bude uvolněnej buď konetkor pod kapotou co jde od budíků (cca do 0,5 metru od nich) nebo nějaký dráty co jdou do toho konektoru nebo nějaká taková úžasná věc...nic divokýho, jen může trvat než se to podaří dohledat....kde to máš v servise?

(reakce na) Suzuki GSX-R 600 K7 nefunkční budíky

2.8.2009 v 21:31 | Nahoru | #2
Včera jsem se vrátil z dovolené, takže reaguji až teď

Cooker měl v závadě pravdu!

Dopadla tak, že po měsíci jsme začali dělat zle, tak se začali vymlouvat, že čekají na objednaný díly (kabeláž a řídící jednotka)a hned jak to bude, tak se ozvou. Po dalším týdnu v pátek jsme opět volali a že díly stále ještě nepřišli a že už je to taky štve, že jim tam motorka zabírá místo a kdesi cosi (prostě výmluvy, výmluvy, výmluvy). A v sobotu dopoledne telefon, že motorka je spravená a že to byla řídící jednotka. Tak fajn okamžitě jsme jeli pro motorku a fungovalo to. Po 14ti dnech ježdění jsem sundaval plasty, že motorku pořádně umyju a všiml jsem si, že se nějak rozlézají kapoty, zapoměli tam zpátky dát ty plastový klipsy, dále vůbec neseděli ty plasty co jsou nad předním kolem, spíš tam jen visely, zase tam zapoměli dát klipsy, sundal jsem kapoty a koukám, co je to za drát vedoucí kolem konektoru budíků. Tohle byla celá závada, jeden drát měl špatnej kontakt, tak ho přestříhly a napojili bokem jinej drát (viz. foto) no prasárna na entou. Dále mi něco když jsem jel kolem 5tis. otáček rezonovalo okolo budíků, tak jsem zjistil že tam chybí celkem 4 šroubky a jeden závit je strženej a šroubek tedy nedží.

Takže závěrem bych to shrnul asi takhle:
- ten výtvor co vymysleli s drátkem a konektorem budu předělávat, aby to bylo zase jak to bylo
- ztracené klipsy už jsem koupil cena jednoho se pohybovala kolem 80kč
- šroubky co chybí budu taky kupovat a cena za origo šroubky je taky celkem ranec

po této zkušenosti kdejakému servisu už nic nesvěřím, protože takhle si nepředstavuji opravu v rámci záruky
[img]

Naposledy editováno 02.08.2009 21:36:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist