globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4V do V
 
21.5.2009 v 12:10
Zdar lidi, tak včera jsem jel poprvé na řadovém čtyřválci, tatíkově cbf600s 08. Takže mám naprosto zkažený dojem a nechápu jak na takovém něčem může někdo jezdit. Měl sem pocit že jedu na skůtru, absolutní zmatek v tom jakou mám zařazenou rychlost, protože dvojka mi připadala jako šestka a naopak, plynem sem mohl kroutit jak sem chtěl a stejně se to pěkně rozjelo bez jakéhokoliv cukání=žádný zážitek. Ve větších otáčkach sem si připadal jak na robertkovi. Zase nadruhou stranu 200 sem tam měl poměrně rychle a hladce, ne jako na monstru kdy musím být přilepený na nádrži a tlačit to očima, a bez jakéhokoliv odporu větru(to trochu tu rychlost kazilo, vůbec sem si napřed nevšiml že jedu tak rychle. Do zatáček je to uplně s montym nesrovnatelné...

Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?

Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.

Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

26.5.2009 v 08:36 | Nahoru | #1
Dorzi> já měl 2 motorky s řadovym 4válem a nudný mi teda vubec nepřišly, obzvlášt ta druhá gsx-r 750, tam se nuda fakt nekonala. Ale to že si jezdil na hondě, tk to se nedivim, žes byl zklamanej, protože honda je hujda!

(reakce na) 4V do V

26.5.2009 v 09:03 | Nahoru | #2
Grifindoor> jj, SRAD je špička. Tenkrát to byla nadčasová motorka, 6ka stojí za vyliž prdel ale jedinej SRAD je 750. Taky jsem ho měl a absolutně nesrovnatelný s motorkama stejnýho ročníku

(reakce na) 4V do V

27.5.2009 v 17:11 | Nahoru | #3

Grifindoor>Dorzi> já měl 2 motorky s řadovym 4válem a nudný mi teda vubec nepřišly, obzvlášt ta druhá gsx-r 750, tam se nuda fakt nekonala. Ale to že si jezdil na hondě, tk to se nedivim, žes byl zklamanej, protože honda je hujda!


No já myslím že všechny čtyřvály jsou svým způsobem nudný, sice jsou výkonný a rychlý, ale taková ta zábavnost tam není, zato dvouvál nabízí nejen zábavnost, ale i jízdu na pohodu, malou spotřebu a možnost cestování, ale samodřejmě pokud chce někdo závodit na okruhu a chce být všude první, tak je čtyřvál asi jediná možnost... Jinak ze žádného řadového čtyřválu podle mě nejde strach, a pokud má někdo rozum, tak do začátku je čtyřvál dobrá volba, protože umí být hodně hodný když se mu nedává plnej knédl, vyjímkou je čtyřvál do V ve stylu V-MAXe, 1700ccm a 200 koní v relativně nízkých otáčkách, z toho už jde docela strach, ale stejně na takovej pořádnej našlapanej dvouvál jako dělají třeba Aprilia nebo Ducati se pořád nechytá, ten už dokáže pěkně pozlobit i člověka, kterej si myslel že dneska pojede na pohodu... Jinak ale je jasné že každému vyhovuje něco jiného, někdo má raději ten brutální zátah, a jiný preferuje zase veliký výkon který má k dispozici dá se říct hned, takže se nedá říct co je lepší...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist