Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?
Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.
Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
Grifindoor>Dorzi> já měl 2 motorky s řadovym 4válem a nudný mi teda vubec nepřišly, obzvlášt ta druhá gsx-r 750, tam se nuda fakt nekonala. Ale to že si jezdil na hondě, tk to se nedivim, žes byl zklamanej, protože honda je hujda!
No já myslím že všechny čtyřvály jsou svým způsobem nudný, sice jsou výkonný a rychlý, ale taková ta zábavnost tam není, zato dvouvál nabízí nejen zábavnost, ale i jízdu na pohodu, malou spotřebu a možnost cestování, ale samodřejmě pokud chce někdo závodit na okruhu a chce být všude první, tak je čtyřvál asi jediná možnost... Jinak ze žádného řadového čtyřválu podle mě nejde strach, a pokud má někdo rozum, tak do začátku je čtyřvál dobrá volba, protože umí být hodně hodný když se mu nedává plnej knédl, vyjímkou je čtyřvál do V ve stylu V-MAXe, 1700ccm a 200 koní v relativně nízkých otáčkách, z toho už jde docela strach, ale stejně na takovej pořádnej našlapanej dvouvál jako dělají třeba Aprilia nebo Ducati se pořád nechytá, ten už dokáže pěkně pozlobit i člověka, kterej si myslel že dneska pojede na pohodu... Jinak ale je jasné že každému vyhovuje něco jiného, někdo má raději ten brutální zátah, a jiný preferuje zase veliký výkon který má k dispozici dá se říct hned, takže se nedá říct co je lepší...