Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?
Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.
Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
ZdeněkS>hm nechápu, že sou všichni tak udělaní do rsv
Je to tak, je to hrozně nahypovaný, a 99% těch lidí papouškuje informace co kde slyšeli. a díky tomuhle tlachání ta informace to přežívá věky. aktuální to bylo před nějakejma deseti rokama, to věřim že rsv byla bomba.
tím zas nechci říct, že by RSV byla špatná mašina, to vůbec, naopak je to i na dnešní poměry velice dobrá motorka, podvozkově, brzdama, ovládáním apod. akorát ten motor už výkonově nestíhá SOUČASNOU konkurenci.
mělo by se to uvést na pravou míru, když jsem si RSV kupoval, tak mi všichni říkali ať neblbnu, že mě to shodí než dojedu do první zatáčky. a pak jsem byl akorát zklamanej, když se žádná brutalita nekonala, RSV mě neskopala (i když mi připravila pár horkých chvilek, jako horizonty po zadním, a díky blbejm gumám i pár driftíků nebo prokluz zadního kola při prudký akceleraci... )
btw, koukám že máš SVčko... Tak se jen chci zeptat, splňuje EURO 3? Tady se to nakouslo a člověk se tu nic nedoví