Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?
Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.
Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
hluska>Mel jsem VFR800 a ted mam litrouvou K4. Je hrozne tezky to srovnavat,ale K4 ma spodek uplne nekde jinde a v otackach to ani nemluvim. Ale VFR jelo hodne dobre,spodek tam urcite byl a i okolo 8 tis to leste trochu zabralo. Na motor jsem udelal kamaradovu R6 99" docela v pohode. Celkove pusobilo VFR hodně silně myslim ze kdyby se trochu poladilo,tak by to bylo docela zajimavy. Jinak si myslim ze V4 v litru a v nejakym sportovnim ramu by byl celkem masakr Uz se tesim na nejakej test ty novy Aprilky,jenom doufam ze bude objektivni.
Přesně, a jestli udělají VFR 1000, už vím, jakou motorku budu chtít příště