paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 4V do V
 
21.5.2009 v 12:10
Zdar lidi, tak včera jsem jel poprvé na řadovém čtyřválci, tatíkově cbf600s 08. Takže mám naprosto zkažený dojem a nechápu jak na takovém něčem může někdo jezdit. Měl sem pocit že jedu na skůtru, absolutní zmatek v tom jakou mám zařazenou rychlost, protože dvojka mi připadala jako šestka a naopak, plynem sem mohl kroutit jak sem chtěl a stejně se to pěkně rozjelo bez jakéhokoliv cukání=žádný zážitek. Ve větších otáčkach sem si připadal jak na robertkovi. Zase nadruhou stranu 200 sem tam měl poměrně rychle a hladce, ne jako na monstru kdy musím být přilepený na nádrži a tlačit to očima, a bez jakéhokoliv odporu větru(to trochu tu rychlost kazilo, vůbec sem si napřed nevšiml že jedu tak rychle. Do zatáček je to uplně s montym nesrovnatelné...

Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?

Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.

Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

21.5.2009 v 12:47 | Nahoru | #1
Mel jsem VFR800 a ted mam litrouvou K4. Je hrozne tezky to srovnavat,ale K4 ma spodek uplne nekde jinde a v otackach to ani nemluvim. Ale VFR jelo hodne dobre,spodek tam urcite byl a i okolo 8 tis to leste trochu zabralo. Na motor jsem udelal kamaradovu R6 99" docela v pohode. Celkove pusobilo VFR hodně silně myslim ze kdyby se trochu poladilo,tak by to bylo docela zajimavy. Jinak si myslim ze V4 v litru a v nejakym sportovnim ramu by byl celkem masakr Uz se tesim na nejakej test ty novy Aprilky,jenom doufam ze bude objektivni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 12:51 | Nahoru | #2
hluska> Tak to pak VFR 750R a je po starostech

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 13:06 | Nahoru | #3

hluska>Mel jsem VFR800 a ted mam litrouvou K4. Je hrozne tezky to srovnavat,ale K4 ma spodek uplne nekde jinde a v otackach to ani nemluvim. Ale VFR jelo hodne dobre,spodek tam urcite byl a i okolo 8 tis to leste trochu zabralo. Na motor jsem udelal kamaradovu R6 99" docela v pohode. Celkove pusobilo VFR hodně silně myslim ze kdyby se trochu poladilo,tak by to bylo docela zajimavy. Jinak si myslim ze V4 v litru a v nejakym sportovnim ramu by byl celkem masakr Uz se tesim na nejakej test ty novy Aprilky,jenom doufam ze bude objektivni.



Přesně, a jestli udělají VFR 1000, už vím, jakou motorku budu chtít příště
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist