bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč praská pojistka
19.5.2009 v 18:45
Praská mi neustále pojistka, 15ka na SIGNALS, dal jsem tam i 20ku a stejně jebla..nemáte s tim někdo nějaké zkušenosti? Praskne pojistka a jdou jen dálkový a tlumený a parkovačka... jinak lautr ho***..ani blinkry, ani brzdový, zadní světlo a ani budíky nejdou. A bojim se, jestli vůbec jde větráček na chladič

Naposledy editováno 19.05.2009 18:54:22
Předchozí
1 2
Následující

Proč praská pojistka

19.5.2009 v 18:49 | Nahoru | #1
Tak tam bude asi nejake prepeti nemyslis? Od toho jsou pojistky aby ti nevyhorela cela elektrika na moto. Tim ze bys tam dal pojistku na vesti proud nic nevyresis, naopak by se ti mohly ty draty ktere nejsou dimenzovana na takove proudy pekne roztect... Takze pekne najit problem.

1 reakcí na tento příspěvek Proč praská pojistka

19.5.2009 v 18:50 | Nahoru | #2
někde ti jde drát na kostru. Mě to dělalo u skůtra a hledali to v Hondě 3 dny...

(reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 18:52 | Nahoru | #3
prackarr> to neni blbej nápad..někde by mohl být oholenej a sem tam škrtnout o kostu...páč mi to vůbec nedělala...tak to jí prozkoumam až bude čas..

1 reakcí na tento příspěvek Proč praská pojistka

19.5.2009 v 19:38 | Nahoru | #4
Pojistka praská vlivem větší zátěže, než jaký proud pojistka snese - od toho tam taky je. A pokud jsi tam dal silnější, tak seš debil!!! a modli se aby si tímto zákrokem nenadělal ještě větší škody

1 reakcí na tento příspěvek Proč praská pojistka

19.5.2009 v 19:42 | Nahoru | #5
prolez si kablíky, jestli nejni nějakej prodřenej. Neni se čemu divit, je to Suzuki

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 19:43 | Nahoru | #6
Dingo> tak ti teda děkuju za přednášku demente... Nejsem blondýna a vim, proč tam pojistky jsou...ale tim, že jsem tam dal 20ku, tak jsem zúžil výběr poruch.. A nějak nevidim ve tvém příspěvku nějaké moudro, takže sis to mohl klidně odpustit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 19:45 | Nahoru | #7
carlos38> jojo... no mrknu na ně, až bude čas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 19:47 | Nahoru | #8

JiříčekSV>carlos38> jojo... no mrknu na ně, až bude čas



To víš ale je to práce na tejden..

(reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 19:48 | Nahoru | #9
carlos38> ale prdlajs...je to práce na den..možná 2

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 19:59 | Nahoru | #10

JiříčekSV>Dingo> tak ti teda děkuju za přednášku demente... Nejsem blondýna a vim, proč tam pojistky jsou...ale tim, že jsem tam dal 20ku, tak jsem zúžil výběr poruch.. A nějak nevidim ve tvém příspěvku nějaké moudro, takže sis to mohl klidně odpustit..



Ty seš chytrák buď rád že ti to neshořelo

Ono se to totiž hledá tak, že vše za pojistkou odpojíš a připojuješ postupně ne debilitou typu silnější pojistka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 20:07 | Nahoru | #11

Dingo>JiříčekSV>Dingo> tak ti teda děkuju za přednášku demente... Nejsem blondýna a vim, proč tam pojistky jsou...ale tim, že jsem tam dal 20ku, tak jsem zúžil výběr poruch.. A nějak nevidim ve tvém příspěvku nějaké moudro, takže sis to mohl klidně odpustit..

Ty seš chytrák buď rád že ti to neshořelo

Ono se to totiž hledá tak, že vše za pojistkou odpojíš a připojuješ postupně ne debilitou typu silnější pojistka



To ste bikeři? Že si nadáváte!?

(reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 20:11 | Nahoru | #12
Dingo> jojo, dobrý chytrolíne, v tom s tebou souhlasim, s tim odpojenim..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 20:16 | Nahoru | #13

carlos38>Dingo>JiříčekSV>Dingo> tak ti teda děkuju za přednášku demente... Nejsem blondýna a vim, proč tam pojistky jsou...ale tim, že jsem tam dal 20ku, tak jsem zúžil výběr poruch.. A nějak nevidim ve tvém příspěvku nějaké moudro, takže sis to mohl klidně odpustit..

Ty seš chytrák buď rád že ti to neshořelo

Ono se to totiž hledá tak, že vše za pojistkou odpojíš a připojuješ postupně ne debilitou typu silnější pojistka

To ste bikeři? Že si nadáváte!?



To se musí, na někoho nic jiného neplatí, tohle udělat doma na elektroinstalaci tak kolikrát pak už nemá ani kde bydlet Na motorce to v lepším případě seškvaří elektroinstalaci, v tom horším to shoří celé. No a pokud je zkrat někde blízko, tak o malinko silnější pojistka se naštěstí přepálí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 20:23 | Nahoru | #14
Dingo> jo, vim, že by se mohli seškvařit...ale jak jsem ořekával,tak to jeblo po půl kilometru.....a řekl bych, že 5 ampér navíc by tomu nemuselo nic udělat, páč ty kabely by mohli vydržet víc než pojistka... Jen jsem tady začal hledat návrhy, než se v tom začnu vrtat...

Proč praská pojistka

19.5.2009 v 21:48 | Nahoru | #15
mě to dělala žárovka

2 reakcí na tento příspěvek Proč praská pojistka

19.5.2009 v 22:12 | Nahoru | #16
dej pojistku zapni klicek a zacni hejbat s kabelama - pokud se ti prepali hledej v kabelazi. vsechny zarovky sviti jak maj, nedaval si silnejsi?

Proč praská pojistka

19.5.2009 v 22:36 | Nahoru | #17
Naprat tam 20-ku tam rovnou jebni klemu s nějaký dvapětky a máš po starostech

Proč praská pojistka

19.5.2009 v 23:05 | Nahoru | #18
prackarr - kolik si ta honda za tři dny řekla 4500kč?

(reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 23:05 | Nahoru | #19

JiříčekSV>Dingo> jo, vim, že by se mohli seškvařit...ale jak jsem ořekával,tak to jeblo po půl kilometru.....a řekl bych, že 5 ampér navíc by tomu nemuselo nic udělat, páč ty kabely by mohli vydržet víc než pojistka... Jen jsem tady začal hledat návrhy, než se v tom začnu vrtat...



5A navíc může být vražedných pro kabely protože pojistka nereaguje tak jak si myslíš 20A drží, 21A shoří, tak přesně takhle to NEfunguje ta 20A pojistka klidně bude držet i 27A po dlouhou dobu než se přepálí už klidně dojde k poškození kabelů Takže klidně 23-24A bude týct tou pojistkou klidně i několik desítek minut, pro pojistku snesitelné, pro kabely vražedné proto nadávky!!! typu debil apod. Nebo si do motoru místo oleje leješ friťák, je to přeci taky olej noné

Na jednom autovebu dokonce nějaký perfekcionista řešil tvar onoho "drátku-vlákna" :

"pojistka i kdyz ma stejnou hodnotu Amper nemusi reagovat stejne,tvar "vlakna" ma vliv na jeji charakteristiku a tim cas a proud pri kterem vypne.Nelze rict ze 15A pojistka vypne pri 15A !!! 15A pojistka snese trvale 15A .jestli vypne pri 2nasobku proudu za 1 sec nebo 5min zalezi na jeji stavbe ."

Naposledy editováno 19.05.2009 23:18:29

1 reakcí na tento příspěvek Proč praská pojistka

19.5.2009 v 23:26 | Nahoru | #20
jsou dva druhy - rychla a pomala. rychla je ze kdyz dosahne pozadovany hodnoty tak se hned prepali kdezto pomala treba kdyz zapnes svetla tak se udela proudova spicka a to by normalni pojistku spalilo tak proto ta pomala - vydrzi ten danej proud nejakej cas

(reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 23:33 | Nahoru | #21

milion>jsou dva druhy - rychla a pomala. rychla je ze kdyz dosahne pozadovany hodnoty tak se hned prepali kdezto pomala treba kdyz zapnes svetla tak se udela proudova spicka a to by normalni pojistku spalilo tak proto ta pomala - vydrzi ten danej proud nejakej cas



Nepleť sem skleněné trubičkové pojistky a navíc každá pojistka a to i ta nejrychlejší musí jmenovitou hodnotu vydržet trvale
Já jen pro příklad sem dám tabulku těch keramických bílých pojistek, skoro každý je bude znát, někde je totiž stále mají. Z té tabulky je například zřejmé, že 10A pojistka se při zatížení 20A přeruší až po za 10min.

[img]

2 reakcí na tento příspěvek Proč praská pojistka

19.5.2009 v 23:34 | Nahoru | #22
Ja souhlasim s Dingem, viz můj prispevek... Autor se zepta, zkusenejsi napovi a autor je nazve dementem No nebudu to komentovat...vid, Dingo?

(reakce na) Proč praská pojistka

19.5.2009 v 23:40 | Nahoru | #23

Johny89>Ja souhlasim s Dingem, viz můj prispevek... Autor se zepta, zkusenejsi napovi a autor je nazve dementem No nebudu to komentovat...vid, Dingo?



Svíčky dáváš do motoru co tam patří, olej tam leješ co tam patří, benzín taky, brzdový destičky kupuješ taky správný, a pojistka je co, když tam patří 15A tak tam tam patří 15A a ne 20A to udělá fakt jen debil nebo místo benálu tanmkuješ technický benzín, motor mažeš friťákem, svíčky tam máš třeba z žigula atd... ???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč praská pojistka

20.5.2009 v 00:14 | Nahoru | #24

milion>dej pojistku zapni klicek a zacni hejbat s kabelama - pokud se ti prepali hledej v kabelazi. vsechny zarovky sviti jak maj, nedaval si silnejsi?



tak to aby si koupil asi tak 50sát pojistek

já bych vyhodil pojistku fláknul do ní pořádnej měřák co mám a proti kostře měřil jesli nejsem fláklej na téé kostře a potom rozdělával a stále koukal na měřák ... do zadní části motorky jde někdy velky konektor na světla někdy je rychlejší ho rozpojit něž rozdělávat světla blinkry atp.. potom projdí místa kde se kabely melou krk řízení a tákkkk ..

jo a Dingo má pravdu .. ty pojistky jiné nedávej . ono z druhé strany za pojistkovnicou jsou dráty různych průměrů a klidně se to odpálí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč praská pojistka

20.5.2009 v 07:50 | Nahoru | #25
milion> nene, silnější jsem nedával, spíš bych řekl, že tam je slabší, páč to svítí úplně na prt...

(reakce na) Proč praská pojistka

20.5.2009 v 07:52 | Nahoru | #26
Johny89> já ho tak nazval páč mě hnedka nazval debilem... Jinak rady má dobrý, nic proti němu nemam..

(reakce na) Proč praská pojistka

20.5.2009 v 07:55 | Nahoru | #27
Mirek12> silnější už tam dávat nebudu, jen jsem to zkusil.. Ale díky za nápad

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč praská pojistka

20.5.2009 v 08:19 | Nahoru | #28
Mirek12> pokud je někde jemně proklepanej drát o kostru,měřákem moc nezměří. Dělá to jen na hrbech,když se to třepe. Dost blbě se to hledá. Mě toto dělal před 4ti dny skůtr a nepřišel jsem na to. Je v záruce,tak jsem do toho nechtěl moc jebat a dal to do Hondy. Makali na tom tři dny,než na to došli! Výjeb jak sviň.

(reakce na) Proč praská pojistka

20.5.2009 v 12:57 | Nahoru | #29
prackarr> no a že ten dvouvál se docela klepe...takže bych se nedivil, kdyby to bylo tim, jak říkáš..

(reakce na) Proč praská pojistka

21.5.2009 v 00:13 | Nahoru | #30
JiříčekSV> tak to vypada na nejakou zavadu na kabelech - nejakej prechodovej odpor nebo se ti to nekde ukostruje - mozna oboji najednou vysledkem toho prvniho
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist