![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 18.05.2009 19:39:45
2 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
servis doporučen olej co 6tkm, měním po sezóně (cca 2-3tkm), ventily co 24tkm, jinak standard údržba dle potřeby, výkon cca 40k
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
E-čko je ostřejší, jinej karbec Keihin FC39 (nějak tak), naprotí S-ku, který má podtlakovej (trošku pomalejší odezva), myslím že je tam jiná vačka a je o něco lehčí, zíleží na verzi kick je cca 118kg, se startem to má skoro co S-ko cca 128 kg, servis co 3tkm (co jsem teda zjistil během mýho pátrání....ale moc jich není a když tak sou celkem vylítaný...výkon cca 48k
SM-ko jak bylo zmíněno kyvka, UD vidle, ale jinak dle mě to na silnici není, motor je slabší a nedovolí extra komfort na cestování i výkon je slabší, ale nějaký SM okruh by zvládlo, výkon stejný jako S-ko
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Já jsem s S-kem max. spokojen, na vyjíždky je ok, výkon mi bohatě postačuje, akorát bych uvítal nižší hmotnost...
Edit: výkony
Naposledy editováno 18.05.2009 22:54:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
kickstart 134
E 136 (+- nevím jistě)
S nejtěžší, ale dá se "očesat" skoro na váhu E
Jinak na silnici můžou všechny co mají plnohodnotný TP, pár Eček bez papírů je, ale není to pravidlo
Lubin9>S-ko je takovej univerzál, má TP a taky postačující výkon, na dovádění má slabší podvozek a vyšší hmotnost, suchá cca 132kg...na oplátku ti je nadměrná výdrž a poskytnutý komfort
servis doporučen olej co 6tkm, měním po sezóně (cca 2-3tkm), ventily co 24tkm, jinak standard údržba dle potřeby, výkon cca 40k
E-čko je ostřejší, jinej karbec Keihin FC39 (nějak tak), naprotí S-ku, který má podtlakovej (trošku pomalejší odezva), myslím že je tam jiná vačka a je o něco lehčí, zíleží na verzi kick je cca 118kg, se startem to má skoro co S-ko cca 128 kg, servis co 3tkm (co jsem teda zjistil během mýho pátrání....ale moc jich není a když tak sou celkem vylítaný...výkon cca 48k
SM-ko jak bylo zmíněno kyvka, UD vidle, ale jinak dle mě to na silnici není, motor je slabší a nedovolí extra komfort na cestování i výkon je slabší, ale nějaký SM okruh by zvládlo, výkon stejný jako S-ko
Já jsem s S-kem max. spokojen, na vyjíždky je ok, výkon mi bohatě postačuje, akorát bych uvítal nižší hmotnost...
Edit: výkony
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 11 | 26.4.2024 v 07:24 Fic6 |
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 31 | 31.1.2024 v 16:06 Jenik789 |
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 | MotoJaryn | 27 | 13.9.2023 v 10:04 Bludevil |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM | gros11 | 13 | 10.7.2023 v 14:26 Jenik789 |