Téma: Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
Ahoj, chci se zeptat jak to valstně je s těmahle strojema. Která z nich je civilní a která ostrá verze? Sko, nebo Ečko? A SMko je podobný spíš Sku či Ečku? Taky by mě zajímalo jaký jsou u těhlech strojů servisky, jaká je u nich ideální rychlost po silnici a takový ty omáčky k tomu no díky moc

Naposledy editováno 18.05.2009 19:39:45

2 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 22:52 | Nahoru | #1
S-ko je takovej univerzál, má TP a taky postačující výkon, na dovádění má slabší podvozek a vyšší hmotnost, suchá cca 132kg...na oplátku ti je nadměrná výdrž a poskytnutý komfort
servis doporučen olej co 6tkm, měním po sezóně (cca 2-3tkm), ventily co 24tkm, jinak standard údržba dle potřeby, výkon cca 40k
E-čko je ostřejší, jinej karbec Keihin FC39 (nějak tak), naprotí S-ku, který má podtlakovej (trošku pomalejší odezva), myslím že je tam jiná vačka a je o něco lehčí, zíleží na verzi kick je cca 118kg, se startem to má skoro co S-ko cca 128 kg, servis co 3tkm (co jsem teda zjistil během mýho pátrání....ale moc jich není a když tak sou celkem vylítaný...výkon cca 48k
SM-ko jak bylo zmíněno kyvka, UD vidle, ale jinak dle mě to na silnici není, motor je slabší a nedovolí extra komfort na cestování i výkon je slabší, ale nějaký SM okruh by zvládlo, výkon stejný jako S-ko

Já jsem s S-kem max. spokojen, na vyjíždky je ok, výkon mi bohatě postačuje, akorát bych uvítal nižší hmotnost...

Edit: výkony

Naposledy editováno 18.05.2009 22:54:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 10:03 | Nahoru | #2
Lubin9> jen bych poopravil ty hmotnosti - s plnou nádrží
kickstart 134
E 136 (+- nevím jistě)
S nejtěžší, ale dá se "očesat" skoro na váhu E

Jinak na silnici můžou všechny co mají plnohodnotný TP, pár Eček bez papírů je, ale není to pravidlo

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.11.2009 v 13:57 | Nahoru | #3

Lubin9>S-ko je takovej univerzál, má TP a taky postačující výkon, na dovádění má slabší podvozek a vyšší hmotnost, suchá cca 132kg...na oplátku ti je nadměrná výdrž a poskytnutý komfort
servis doporučen olej co 6tkm, měním po sezóně (cca 2-3tkm), ventily co 24tkm, jinak standard údržba dle potřeby, výkon cca 40k
E-čko je ostřejší, jinej karbec Keihin FC39 (nějak tak), naprotí S-ku, který má podtlakovej (trošku pomalejší odezva), myslím že je tam jiná vačka a je o něco lehčí, zíleží na verzi kick je cca 118kg, se startem to má skoro co S-ko cca 128 kg, servis co 3tkm (co jsem teda zjistil během mýho pátrání....ale moc jich není a když tak sou celkem vylítaný...výkon cca 48k
SM-ko jak bylo zmíněno kyvka, UD vidle, ale jinak dle mě to na silnici není, motor je slabší a nedovolí extra komfort na cestování i výkon je slabší, ale nějaký SM okruh by zvládlo, výkon stejný jako S-ko

Já jsem s S-kem max. spokojen, na vyjíždky je ok, výkon mi bohatě postačuje, akorát bych uvítal nižší hmotnost...

Edit: výkony

Líp bych to nenepsal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789


TOPlist