globalmoto_kveten





Téma: Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
Ahoj, chci se zeptat jak to valstně je s těmahle strojema. Která z nich je civilní a která ostrá verze? Sko, nebo Ečko? A SMko je podobný spíš Sku či Ečku? Taky by mě zajímalo jaký jsou u těhlech strojů servisky, jaká je u nich ideální rychlost po silnici a takový ty omáčky k tomu no díky moc


Naposledy editováno 18.05.2009 19:39:45
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

10.10.2009 v 19:49 | Nahoru | #31
koubaS> DRZ E Vlastním třetí sezonu a max.spokojenost. Co se týká výkonu tak ten jí vubec nechybí,v pohodě stíhá weérkám a ktm i když pruběh výkonu je jiný . DRZ hodně brzdí motorem a není tak živá .motor je prostě takový těžkopádnější-asi těžká klika ale oto vís ti odpustí jezdecké chyby.snese i velké podtočení a na dvojku vyjede uplně všechno a zbytečně se ti nestaví.podvozek i váha už je na tom trošku huř ale to je daň za dlouhou životnost a servisni intervaly.prostě je to spolehlivý pracant který nepřekvapí ale nikdy nesklame. momentálně ho mám na prodej.koupil sem wr250f.DRZ E v akci zde http://n-joy.cz/vid...c-2/fg9vgofs18zfdf86

2 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.11.2009 v 10:58 | Nahoru | #32
sportovni prukaz slouzi u motocyklu s oznacenim sportovni (dr-z e) jeko maly tp , protoze k sportovnimu motocyklu dopravni inspektoraty(jak se rikalo za stara ) male tp nevydavaji . tudis staci sportovni prukaz nevymyslel jsem si to to jsou nase zakony a pravidla , jinak e jde normalne prihlasit a pokud mate na dopravce okurku tak vam da aji ten maly papa .

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.11.2009 v 13:57 | Nahoru | #33

Lubin9>S-ko je takovej univerzál, má TP a taky postačující výkon, na dovádění má slabší podvozek a vyšší hmotnost, suchá cca 132kg...na oplátku ti je nadměrná výdrž a poskytnutý komfort
servis doporučen olej co 6tkm, měním po sezóně (cca 2-3tkm), ventily co 24tkm, jinak standard údržba dle potřeby, výkon cca 40k
E-čko je ostřejší, jinej karbec Keihin FC39 (nějak tak), naprotí S-ku, který má podtlakovej (trošku pomalejší odezva), myslím že je tam jiná vačka a je o něco lehčí, zíleží na verzi kick je cca 118kg, se startem to má skoro co S-ko cca 128 kg, servis co 3tkm (co jsem teda zjistil během mýho pátrání....ale moc jich není a když tak sou celkem vylítaný...výkon cca 48k
SM-ko jak bylo zmíněno kyvka, UD vidle, ale jinak dle mě to na silnici není, motor je slabší a nedovolí extra komfort na cestování i výkon je slabší, ale nějaký SM okruh by zvládlo, výkon stejný jako S-ko

Já jsem s S-kem max. spokojen, na vyjíždky je ok, výkon mi bohatě postačuje, akorát bych uvítal nižší hmotnost...

Edit: výkony

Líp bych to nenepsal

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.11.2009 v 15:41 | Nahoru | #34

sv1000>sportovni prukaz slouzi u motocyklu s oznacenim sportovni (dr-z e) jeko maly tp , protoze k sportovnimu motocyklu dopravni inspektoraty(jak se rikalo za stara ) male tp nevydavaji . tudis staci sportovni prukaz nevymyslel jsem si to to jsou nase zakony a pravidla , jinak e jde normalne prihlasit a pokud mate na dopravce okurku tak vam da aji ten maly papa .



Ale při silniční kontrole, nebo nedej bože dopravní nehodě jsi na tom se sportovním průkazem stejně jako bez jakýhokoli průkazu- čili v p***.
Věřim, že někde DRZ400E přihlásit jde... u nás v Kolíně to v době, kdy to u mě bylo aktuální bohužel nešlůo

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.11.2009 v 16:49 | Nahoru | #35

sv1000>sportovni prukaz slouzi u motocyklu s oznacenim sportovni (dr-z e) jeko maly tp , protoze k sportovnimu motocyklu dopravni inspektoraty(jak se rikalo za stara ) male tp nevydavaji . tudis staci sportovni prukaz nevymyslel jsem si to to jsou nase zakony a pravidla , jinak e jde normalne prihlasit a pokud mate na dopravce okurku tak vam da aji ten maly papa .



tak nevim, ja jsem mel Sportovni prukaz u TM125 a jedina dobra vec je, ze mas aspon SPZ.
Jinak je to nahovno, na silnici s tim NESMIS a malej by mi dali az kdybych prosel STK, coz se da zaridit, ale nesehnal jsem spravnou tlacenku.
Jediyn co vim, ze motorku se sportakem bych uz NIKDY nekoupil.

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.11.2009 v 18:22 | Nahoru | #36
[quote]Kopec>kouba1> Éčko jsem neměl,jen eSko. Ale už to S je proti tvé LC4 o dost vhodnější motorka do opravdového terénu.
[img] pěkne

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.11.2009 v 21:47 | Nahoru | #37
tak u nas to jde

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

20.11.2009 v 21:19 | Nahoru | #38
Zdravim!
Ja mam DR 350 a ted jsme s brachou koupili DRZ - E na motardovejch kolech. Kdyz ty dve motorky srovnam, tak DR mi pomalu vychazi lip, jedine plus ma DRZ v tom, ze je mladsi a vykonnejsi, ale to je vse. Na DRZ mi chybi sestka a ma to desnej podvozek. DR tedy neni podvozkove nejaka extra trida, ale DRZ je na tom o dost hur. Ale zase porovnavam jen pri jizde na silnici. Bratr se k tomu vyjadril, ze na horsi motorce nejel, co se tyka podvozku. DRZ ma hrozne divne chovani do zatocin. Po rovince je to krasne klidne. Ale do zatociny se to musi jakoby premoct a kdyz se trochu motorka naklopi tak se maji snahu "zavirat rejdy", cim se jede pomaleji, tim je to vic citit. Tak jsme ve stadiu badani co s tim. Zkouseli jsme posouvat vidle v brejich, cim vice vidle vycnivaly z brejli, tim to bylo horsi. Ted se chystame na pritazeni pruziny zadku, aby se zvednul. Jinak tlumice chodi spravne, nejsou nijak mekke, ci tvrde, nezadrhavaji, jsou proste v poradku. Nemate nekdo podobnou zkuesnost? Pripadne nevedel by nekdo co s tim udelat?

Edit: Taky k veci, prihlaseni bylo v pohode

Naposledy editováno 20.11.2009 21:20:13

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

20.11.2009 v 23:35 | Nahoru | #39
U jeté motorky nevíš. Můžou tam být jiné pružiny nebo cokoli, dovnitř prostě nevidíš. Může to být taky gumama, špatný olej.

Já nad podvozkem DRZtka jen slintám :).. ale ono asi všechno pro mě bude lepší, než "motárdové" tlumiče na xtčku

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

20.11.2009 v 23:44 | Nahoru | #40
Dodous> Neni to zavirani rejdu do zatacek zpusobene treba spatnyma kolama - jsou ty motardy - predek i zadek ze stejne motorky??

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

21.11.2009 v 10:58 | Nahoru | #41
ano ano to me taky napadlo s stema motardovyma kolama kazdopadne ja mel na ecku podobne pocity ale po pritazeni zedni pruziny se to zlepsilo . ma velke rezervy . jinak s tim ze to ma nejake zle tlumice nesouhlasim . myslim ze je to zajimava zalezitost . z me strany bez problemu .

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

24.11.2009 v 12:19 | Nahoru | #42
Chystám se příští týden na montáž start páky a našel jsem poměrně pěkný návod - tak by se mohl někomu třeba hodit . Je to určené na Ečko, ale jde to na Sko i SMko

http://mr-cob.smugmug.com/gallery/136763#4997029_yDKix



Naposledy editováno 24.11.2009 12:20:35

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

25.11.2009 v 12:12 | Nahoru | #43
Tak je vse vyreseno Uz to jezdi tak jak ma. Jediny problem byl v tom, ze se v tom stoural nejaky nemcour (je to dovoz z rajchu). Byly spatne poskladane vymezovaci "trubicky" na predni ose a kolo bylo k jedne strane.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789


TOPlist