globalmoto_kveten





Téma: Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
Ahoj, chci se zeptat jak to valstně je s těmahle strojema. Která z nich je civilní a která ostrá verze? Sko, nebo Ečko? A SMko je podobný spíš Sku či Ečku? Taky by mě zajímalo jaký jsou u těhlech strojů servisky, jaká je u nich ideální rychlost po silnici a takový ty omáčky k tomu no díky moc

Naposledy editováno 18.05.2009 19:39:45
Předchozí
1 2
Následující

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 19:36 | Nahoru | #1
Jen znackuju, taky po ni koukam

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 19:48 | Nahoru | #2
Čau S je civilní a E je ostrá verze a SM je podobný S víc toho nevím Jinak za pár dnů bych měl mít doma verzi E tak sem zvědavej

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 19:52 | Nahoru | #3
Silniční verze S v akci . video

Naposledy editováno 18.05.2009 19:53:03

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 19:52 | Nahoru | #4

supermoto7>Čau S je civilní a E je ostrá verze a SM je podobný S víc toho nevím Jinak za pár dnů bych měl mít doma verzi E tak sem zvědavej



Tak tak a DRZ-400 SM má kyvku z RMZ 450-delší a pevnější než E a S

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 20:10 | Nahoru | #5
SM má narozdíl od E a S ve předu USD, zadní tlumič bude možná taky jinej...

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 20:19 | Nahoru | #6
SM:kyvka RMZ, kotouč 310mm, 17" kola a gumy, jiný rozdíl oproti S verzi není,
E (je silnější o pár koní)verze má jiné uspořádání motoru, hlava, ventily,vačková hřídel,dekompresor atd....má tlustší svod,hlasitější výfuk a není homologovaná na silnice, bude toho víc ale Ečka sem nesledoval...

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 20:20 | Nahoru | #7
pravda, SM má ještě přední UPS vidlici Showa

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 20:24 | Nahoru | #8
servisky po 6000(kapaliny,olej. filtr) jinak stadradní údržba, vmax 150km/h, ale už je to trápení

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 20:44 | Nahoru | #9

PRETORIAN88>servisky po 6000(kapaliny,olej. filtr) jinak stadradní údržba, vmax 150km/h, ale už je to trápení



A cestovní rychlost? Nechá se na tom trošku cestovat? Jízda ve dvou je asi na nule co?

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 21:12 | Nahoru | #10
značkuju..

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 22:16 | Nahoru | #11
Kamos, co s nama byl na Ukrajine na DRZ 400 S rikal, ze optimalni cestovni rychlost je 110 km/h

2 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

18.5.2009 v 22:52 | Nahoru | #12
S-ko je takovej univerzál, má TP a taky postačující výkon, na dovádění má slabší podvozek a vyšší hmotnost, suchá cca 132kg...na oplátku ti je nadměrná výdrž a poskytnutý komfort
servis doporučen olej co 6tkm, měním po sezóně (cca 2-3tkm), ventily co 24tkm, jinak standard údržba dle potřeby, výkon cca 40k
E-čko je ostřejší, jinej karbec Keihin FC39 (nějak tak), naprotí S-ku, který má podtlakovej (trošku pomalejší odezva), myslím že je tam jiná vačka a je o něco lehčí, zíleží na verzi kick je cca 118kg, se startem to má skoro co S-ko cca 128 kg, servis co 3tkm (co jsem teda zjistil během mýho pátrání....ale moc jich není a když tak sou celkem vylítaný...výkon cca 48k
SM-ko jak bylo zmíněno kyvka, UD vidle, ale jinak dle mě to na silnici není, motor je slabší a nedovolí extra komfort na cestování i výkon je slabší, ale nějaký SM okruh by zvládlo, výkon stejný jako S-ko

Já jsem s S-kem max. spokojen, na vyjíždky je ok, výkon mi bohatě postačuje, akorát bych uvítal nižší hmotnost...

Edit: výkony

Naposledy editováno 18.05.2009 22:54:16

2 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 07:44 | Nahoru | #13


Naposledy editováno 19.05.2009 07:44:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 07:54 | Nahoru | #14
tarquin> hustě

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 08:53 | Nahoru | #15
tarquin> dobže on :D

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 09:54 | Nahoru | #16
PRETORIAN88> E není na silnici víš to jistě? Měl jsem na ni zálusk!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 10:03 | Nahoru | #17
Lubin9> jen bych poopravil ty hmotnosti - s plnou nádrží
kickstart 134
E 136 (+- nevím jistě)
S nejtěžší, ale dá se "očesat" skoro na váhu E

Jinak na silnici můžou všechny co mají plnohodnotný TP, pár Eček bez papírů je, ale není to pravidlo

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 10:03 | Nahoru | #18
eSko bylo civilní, E ostrá verze- v létě 03 jsem kupoval novou, oproti S: plastová nádrž, seřiditelný tlumiče, přední vidle údajně z RM250/98, údržba psaná na hodiny, olej a kontrola ventilů po 30 atd. Rozdíly v motoru jak psal někdo výše. Moto mělo vzdadu jen LED diody bez brzdového světla a počítací tachometr do 1000Km. Byl k tomu velký TP kde bylo asi dvacet vyjímek proč to nejde přihlásit... skutečně nešlo, strávil jsem tím čtvrt roku a nic, což byl nakonec důvod proč šla z domu. kupoval jsem v Benátkách nad Jizerou, jiní díleři údajně přihlášení prováděli bez problémů přímo při koupi...
Motorka je extrémě vysoká, asi nejvyšší ze všech ostrých endur... to je jediná nevýhoda na kterou si teď vzpomínám.

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 10:06 | Nahoru | #19
M6> přední vidle jsou stejný jednokomory jak na mladších S-kách, akorát jinak nastavený (vevnitř) RM jsou dvoukomory, navenek se liší jinýma štelovákama

Vyskoká je, ale neřekl bych že extrémně, asis měl moc vyšponovanej centrál

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 10:23 | Nahoru | #20
teda moje DR350S je vyzsi nez kamosovo DRZ400E.. ale zase ja ji mam prepakovanou, tak se to asi nepocita

2 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 15:06 | Nahoru | #21
Majitelé DRZ E nechcete sem napsat nějáký info? Jde mi o podvozek, spolehlivost a taky trochu výkon. Do teď mám LC4 640 a rád bych něco lehčího, proto pošilhávm po této motorce. Taky hledám kompromis výkon - spolehlivost. Co vy na to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 15:24 | Nahoru | #22
kouba1> Éčko jsem neměl,jen eSko. Ale už to S je proti tvé LC4 o dost vhodnější motorka do opravdového terénu.
[img]

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 16:46 | Nahoru | #23
Myslím že Ečka opravdu nemohou na silnici, možná že by se dal sehnat homologační kit, ale po tom sem nepátral ale dělalo se to takhle u WR450f. SM má ideální cestovní rychlost 120, pak už to fouká a nad 150 je to trápení pro všechny zůčastněné. SM je nej

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 17:03 | Nahoru | #24
Laďa.s, hanyva> čuměl sem na to asi desetkrát když sem to objevil

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 18:15 | Nahoru | #25
Já koukám po nějaký motorce do budoucna, zase bych chtěl něco, jako mam ted, akorát aby to na silnici lepši jelo V terenu mi ten vykon stačí, ale po silnici je to nuda Nebo by měl někdo ještě nějaký tip na jiný stroj?

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 18:36 | Nahoru | #26

Vespa>Lubin9> jen bych poopravil ty hmotnosti - s plnou nádrží
kickstart 134
E 136 (+- nevím jistě)
S nejtěžší, ale dá se "očesat" skoro na váhu E

Jinak na silnici můžou všechny co mají plnohodnotný TP, pár Eček bez papírů je, ale není to pravidlo



kdysi sem někde viděl kg, E-kick 119kg, E-el. 129kg a S-ko asi 132 kg plus minus, ale jak říkáš, S-ko se dá očesat cca na váhu E-čka, což jsem skoro měl a když sem sedl na Ečko(s el.) tak jsem necítil nějaký citelný rozdíl, motor a podvozek teda nepočítám....prostě je to cca stejná liga, ale to ty určitě můžeš taky velmi dobře posoudit, hlavně rozdíl mezi DRZ a EXC
dneska jsem na EXC450 seděl a docela slušnej rozdíl, sice EXC300 je úplný koťátko, ale 4T je 4T

Edit: v TP má S-ko pohotovostní 144kg, což by dle mě mělo být přeci jen podobný pro Ečko, který má taky baterku a starter..

Naposledy editováno 19.05.2009 18:40:36

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

19.5.2009 v 21:25 | Nahoru | #27

Fanda29>Já koukám po nějaký motorce do budoucna, zase bych chtěl něco, jako mam ted, akorát aby to na silnici lepši jelo V terenu mi ten vykon stačí, ale po silnici je to nuda Nebo by měl někdo ještě nějaký tip na jiný stroj?



jj uplne presne muj nazor:D na silnici me s tim bavi akorad litat po zadnim.. na 3ku a 4ku pres spojku kdyz tomu pomuzu i rukama

Naposledy editováno 19.05.2009 21:26:18

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

10.10.2009 v 02:37 | Nahoru | #28
zdar borci ,
tak ja musim napsat skusenost s eckem a eskem , esko je opravdu civilni moto , lehke endurko ktere si poradi s vetsinou terenu ikdyz ji to kolikrat da zabrat doveze vas kam si jem vspomenete pri minimalnich nakladech tzn .... mala spotreba a manimalni udrzba .ale je tezka a vykon 29 kw vam za nejaky ten mesic nebude stacit , ecko je motorka ktera se na prvni pohled zda vizualne stejna ale je tady veeeelike ale , hlavni rozdil je v mechanice ,motor ma jine vacky , jine sani a jiny vyfuk , jiny karburator tzn 37 kw a kdyz z toho odectete minus 20 kilo mate velice ovlADATELNOU MOTORKU , vahu snizili plastovou nadrzi , jinou kivkou, jinym zadnim a prednim tlumenim , nema to zadne potrebne veci jako zadni stupacky , tacho atd atd . ... motorka je absolutne orezana az na kost . ecko ma jen pocitadlo km . co se tyce jizdnich dojmu je to jako jet na oslikovi a na zavodnim hrebci , ecko mi malinko pripomina wr . jinak motorka se da prihlasit uuuplne bez problemu ale prihlasi vam ji jako sportovni tzn ze misto maleho musite mit spotrovni licenci coz asi bude problem . preji hodne uspechu pri hledani . pokud bude nekoho chtit info o drz napiste mam je obe doma .....

(reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

10.10.2009 v 08:55 | Nahoru | #29

sv1000>zdar borci ,
tak ja musim napsat skusenost s eckem a eskem , esko je opravdu civilni moto , lehke endurko ktere si poradi s vetsinou terenu ikdyz ji to kolikrat da zabrat doveze vas kam si jem vspomenete pri minimalnich nakladech tzn .... mala spotreba a manimalni udrzba .ale je tezka a vykon 29 kw vam za nejaky ten mesic nebude stacit , ecko je motorka ktera se na prvni pohled zda vizualne stejna ale je tady veeeelike ale , hlavni rozdil je v mechanice ,motor ma jine vacky , jine sani a jiny vyfuk , jiny karburator tzn 37 kw a kdyz z toho odectete minus 20 kilo mate velice ovlADATELNOU MOTORKU , vahu snizili plastovou nadrzi , jinou kivkou, jinym zadnim a prednim tlumenim , nema to zadne potrebne veci jako zadni stupacky , tacho atd atd . ... motorka je absolutne orezana az na kost . ecko ma jen pocitadlo km . co se tyce jizdnich dojmu je to jako jet na oslikovi a na zavodnim hrebci , ecko mi malinko pripomina wr . jinak motorka se da prihlasit uuuplne bez problemu ale prihlasi vam ji jako sportovni tzn ze misto maleho musite mit spotrovni licenci coz asi bude problem . preji hodne uspechu pri hledani . pokud bude nekoho chtit info o drz napiste mam je obe doma .....



Otázka: K čemu je ti na silnici sportovní průkaz??

Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM

10.10.2009 v 16:12 | Nahoru | #30
Znackuju :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789


TOPlist