Naposledy editováno 18.05.2009 19:39:45
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
E (je silnější o pár koní)verze má jiné uspořádání motoru, hlava, ventily,vačková hřídel,dekompresor atd....má tlustší svod,hlasitější výfuk a není homologovaná na silnice, bude toho víc ale Ečka sem nesledoval...
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
2 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
servis doporučen olej co 6tkm, měním po sezóně (cca 2-3tkm), ventily co 24tkm, jinak standard údržba dle potřeby, výkon cca 40k
E-čko je ostřejší, jinej karbec Keihin FC39 (nějak tak), naprotí S-ku, který má podtlakovej (trošku pomalejší odezva), myslím že je tam jiná vačka a je o něco lehčí, zíleží na verzi kick je cca 118kg, se startem to má skoro co S-ko cca 128 kg, servis co 3tkm (co jsem teda zjistil během mýho pátrání....ale moc jich není a když tak sou celkem vylítaný...výkon cca 48k
SM-ko jak bylo zmíněno kyvka, UD vidle, ale jinak dle mě to na silnici není, motor je slabší a nedovolí extra komfort na cestování i výkon je slabší, ale nějaký SM okruh by zvládlo, výkon stejný jako S-ko
Já jsem s S-kem max. spokojen, na vyjíždky je ok, výkon mi bohatě postačuje, akorát bych uvítal nižší hmotnost...
Edit: výkony
Naposledy editováno 18.05.2009 22:54:16
2 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
Naposledy editováno 19.05.2009 07:44:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
kickstart 134
E 136 (+- nevím jistě)
S nejtěžší, ale dá se "očesat" skoro na váhu E
Jinak na silnici můžou všechny co mají plnohodnotný TP, pár Eček bez papírů je, ale není to pravidlo
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
Motorka je extrémě vysoká, asi nejvyšší ze všech ostrých endur... to je jediná nevýhoda na kterou si teď vzpomínám.
Vyskoká je, ale neřekl bych že extrémně, asis měl moc vyšponovanej centrál
2 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
Vespa>Lubin9> jen bych poopravil ty hmotnosti - s plnou nádrží
kickstart 134
E 136 (+- nevím jistě)
S nejtěžší, ale dá se "očesat" skoro na váhu E
Jinak na silnici můžou všechny co mají plnohodnotný TP, pár Eček bez papírů je, ale není to pravidlo
kdysi sem někde viděl kg, E-kick 119kg, E-el. 129kg a S-ko asi 132 kg plus minus, ale jak říkáš, S-ko se dá očesat cca na váhu E-čka, což jsem skoro měl a když sem sedl na Ečko(s el.) tak jsem necítil nějaký citelný rozdíl, motor a podvozek teda nepočítám....prostě je to cca stejná liga, ale to ty určitě můžeš taky velmi dobře posoudit, hlavně rozdíl mezi DRZ a EXC
dneska jsem na EXC450 seděl a docela slušnej rozdíl, sice EXC300 je úplný koťátko, ale 4T je 4T
Edit: v TP má S-ko pohotovostní 144kg, což by dle mě mělo být přeci jen podobný pro Ečko, který má taky baterku a starter..
Naposledy editováno 19.05.2009 18:40:36
Fanda29>Já koukám po nějaký motorce do budoucna, zase bych chtěl něco, jako mam ted, akorát aby to na silnici lepši jelo V terenu mi ten vykon stačí, ale po silnici je to nuda Nebo by měl někdo ještě nějaký tip na jiný stroj?
jj uplne presne muj nazor:D na silnici me s tim bavi akorad litat po zadnim.. na 3ku a 4ku pres spojku kdyz tomu pomuzu i rukama
Naposledy editováno 19.05.2009 21:26:18
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s DRZtama 400? S,E,SM
tak ja musim napsat skusenost s eckem a eskem , esko je opravdu civilni moto , lehke endurko ktere si poradi s vetsinou terenu ikdyz ji to kolikrat da zabrat doveze vas kam si jem vspomenete pri minimalnich nakladech tzn .... mala spotreba a manimalni udrzba .ale je tezka a vykon 29 kw vam za nejaky ten mesic nebude stacit , ecko je motorka ktera se na prvni pohled zda vizualne stejna ale je tady veeeelike ale , hlavni rozdil je v mechanice ,motor ma jine vacky , jine sani a jiny vyfuk , jiny karburator tzn 37 kw a kdyz z toho odectete minus 20 kilo mate velice ovlADATELNOU MOTORKU , vahu snizili plastovou nadrzi , jinou kivkou, jinym zadnim a prednim tlumenim , nema to zadne potrebne veci jako zadni stupacky , tacho atd atd . ... motorka je absolutne orezana az na kost . ecko ma jen pocitadlo km . co se tyce jizdnich dojmu je to jako jet na oslikovi a na zavodnim hrebci , ecko mi malinko pripomina wr . jinak motorka se da prihlasit uuuplne bez problemu ale prihlasi vam ji jako sportovni tzn ze misto maleho musite mit spotrovni licenci coz asi bude problem . preji hodne uspechu pri hledani . pokud bude nekoho chtit info o drz napiste mam je obe doma .....
sv1000>zdar borci ,
tak ja musim napsat skusenost s eckem a eskem , esko je opravdu civilni moto , lehke endurko ktere si poradi s vetsinou terenu ikdyz ji to kolikrat da zabrat doveze vas kam si jem vspomenete pri minimalnich nakladech tzn .... mala spotreba a manimalni udrzba .ale je tezka a vykon 29 kw vam za nejaky ten mesic nebude stacit , ecko je motorka ktera se na prvni pohled zda vizualne stejna ale je tady veeeelike ale , hlavni rozdil je v mechanice ,motor ma jine vacky , jine sani a jiny vyfuk , jiny karburator tzn 37 kw a kdyz z toho odectete minus 20 kilo mate velice ovlADATELNOU MOTORKU , vahu snizili plastovou nadrzi , jinou kivkou, jinym zadnim a prednim tlumenim , nema to zadne potrebne veci jako zadni stupacky , tacho atd atd . ... motorka je absolutne orezana az na kost . ecko ma jen pocitadlo km . co se tyce jizdnich dojmu je to jako jet na oslikovi a na zavodnim hrebci , ecko mi malinko pripomina wr . jinak motorka se da prihlasit uuuplne bez problemu ale prihlasi vam ji jako sportovni tzn ze misto maleho musite mit spotrovni licenci coz asi bude problem . preji hodne uspechu pri hledani . pokud bude nekoho chtit info o drz napiste mam je obe doma .....
Otázka: K čemu je ti na silnici sportovní průkaz??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 11 | 26.4.2024 v 07:24 Fic6 |
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 31 | 31.1.2024 v 16:06 Jenik789 |
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 | MotoJaryn | 27 | 13.9.2023 v 10:04 Bludevil |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM | gros11 | 13 | 10.7.2023 v 14:26 Jenik789 |