globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování 4válu na dva válce
 
13.2.2007 v 08:39
Můj problím zní:
Dávali jsem do kupy motor, měřili jsme hladiny, podtlaky, vůle ventilů.
Když je to studený chytá to na dva válce pak to jede tak minutu na dva válce a pak se rozblafaj i ty dva co zaspaly, svíčky jsou černě očazený.
Dostal jsem radu jít si nechat změřit smes na brzdu. (myslíte ze je to tím? a mám do toho ty prachy vrazit?) Nebo by to mohlo být třebas jinýma tryskama? (že je tam předchozí neznámý majitel vrazil?) Prosím o pomoc už fakt nevím :marod:

1 reakcí na tento příspěvek Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 08:51 | Nahoru | #1
Máš vůbec ty podtlaky seřízený? Jo a máš tam správný svíčky?

(reakce na) Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 08:55 | Nahoru | #2
Dingo>Podtlaky mám na 30 všechny a svíčky tam jsou takový co tam byli předtím a ještě předtím..

Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 09:17 | Nahoru | #3
Zmer si jeste odpor fajfek a kabelu. A svicky kup novy.

1 reakcí na tento příspěvek Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 10:00 | Nahoru | #4
Pročti manuál a nastav hodnoty volnoběžných trysek dle něj ;)

1 reakcí na tento příspěvek Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 11:11 | Nahoru | #5
Ten samej problém byl s mojí GPZ550... nepapá olej přes ventily ? Co kompresní tlaky za studena ?

(reakce na) Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 12:28 | Nahoru | #6
MrCaesar>No ze by byly svíčky od oleje to se mi nezdá, komplesní tlaky za studena nevím jak zmeřit... :|

MíraGSX>Ted ses chytrej co? ale kdybys mi to udělal když jsme to štelovali to ne

Slávek-TDM> Svíce jsou v podstatě nový a ty kabely zkusím přeměřit....

Jinak díky všem

Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 14:25 | Nahoru | #7
Hollas> ty lamo však jsem ti říkal zkusím poštelovat volnoběžný trysky ale určitě by bylo lepší je ladit ColorTune svícou jak jsem taky říkal mno a ty na to já to dám radši na brzdu... *yes* :D

1 reakcí na tento příspěvek Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 14:36 | Nahoru | #8
Pokud jsou to 2-3 anebo 1-4 tak hledej závadu u cívky. Jinak v kabelech a svíčkách. Řekl bych, že tohle je jednoznačně od elektriky.

(reakce na) Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 14:36 | Nahoru | #9
Na nové svíčky nespoléhej a při vyndávání je prohazuj....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 14:53 | Nahoru | #10
MíraGSX>>
Nemáte náhodou někdo ty hodnoty nastavení volnoběžných trysek-karburátoru na gsx600f rv.91?Díky za info.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 15:53 | Nahoru | #11
Radson>Karburátor Mikuni BST33(31), hlavní tryska 110, jehla P-3, šroub směsi 1,5ot.,volnoběžné otáčky 1200-1400, nastavení plováku 14,6, volnoběžná tryska 32,5.

(reakce na) Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 20:54 | Nahoru | #12
Dingo>díky *yes*

Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 21:17 | Nahoru | #13
Jestli ti vynechavaj valce a mas ty karbece osazeny stejnyma tryskama je podle me hloupost to davat na brzdu,,krom toho jestli chces zjistit jen bohatost staci zajet k nekomu kdo ma lambda sondu at ti to promeri..brzda je zbytecna..ale tohle vypada spis na elektriku..

Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 21:41 | Nahoru | #14
někde ti to probíjí

1 reakcí na tento příspěvek Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 22:31 | Nahoru | #15
Jen tak pro kontrolu> zkus se podivat, jsetli ty valce, ktere maji ten problem nemaji po synchronizaci vyrazne vic pootevrene skrtici klapky nez ty druhe dva. Jestli to nepoznas a muzes si synchronizaci udelat sam znovu, tak je zkus privrit.
Kdyby to tak bylo a byly by vic otevrene, tak budou ochuzovat nadmerne smes pri tom studenem startu na sytic(predpokladam ze to dela na sytic). Cerna barva na svicich tomu sice neodpovida, ale i tak...
Jinak barva svicek je u vsech valcu stejna?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 22:36 | Nahoru | #16
Dawe02>Jo jo u všech je to černý

A jinak když to nahazuju na sytič tak otáčky vyletí nad 5tis (nemůže to mít nic společného?) tak ten sitič přizavřu aby se to držel tak na těch dvou ale vybracema to sjíždí a zavírá se...

No nevim ta elektrika se mi nezdá, ono fakt nejede jen když je to studený, pak to jede v poho, a pak když už jedou všechny štyři válce tak to vytočím na 7 a víc to nejde, pak střelba a občas se to chytne zase na čtyři a jde to víš ty otáčky, ale jak je to uplně zahřátý tak už v pohodě....


Nechytalo to včera na 1-2 a dneska jen na 1

1 reakcí na tento příspěvek Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 22:45 | Nahoru | #17
Na eletriku to nevypada. Asi je to bohaty, ale to by clovek musel videt...takhle ti myslim nikdo moc nepomuze. :(

(reakce na) Startování 4válu na dva válce

13.2.2007 v 22:46 | Nahoru | #18
Dawe02>Jj asik na to mrdám, našetřím a povalím to zavézt do servisu.... jistota je jistota....

(reakce na) Startování 4válu na dva válce

14.2.2007 v 10:07 | Nahoru | #19
Hollas>Ten "vylet" otacek na plny sytic je podle me u gsxf normal, dela mi to taky...Ale ja mam motor snad v poradku :)

Startování 4válu na dva válce

14.2.2007 v 20:40 | Nahoru | #20
Ak ma motor podpalene ventily tak za studena nechyta na vsetky valce ale ked je teply tak startuje OK.Zmeraj tlaky vo valcoch, ak su nizke tak treba zabrusit ventily.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist