Dávali jsem do kupy motor, měřili jsme hladiny, podtlaky, vůle ventilů.
Když je to studený chytá to na dva válce pak to jede tak minutu na dva válce a pak se rozblafaj i ty dva co zaspaly, svíčky jsou černě očazený.
Dostal jsem radu jít si nechat změřit smes na brzdu. (myslíte ze je to tím? a mám do toho ty prachy vrazit?) Nebo by to mohlo být třebas jinýma tryskama? (že je tam předchozí neznámý majitel vrazil?) Prosím o pomoc už fakt nevím :marod:
1 reakcí na tento příspěvek Startování 4válu na dva válce
1 reakcí na tento příspěvek Startování 4válu na dva válce
1 reakcí na tento příspěvek Startování 4válu na dva válce
MíraGSX>Ted ses chytrej co? ale kdybys mi to udělal když jsme to štelovali to ne
Slávek-TDM> Svíce jsou v podstatě nový a ty kabely zkusím přeměřit....
Jinak díky všem
1 reakcí na tento příspěvek Startování 4válu na dva válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování 4válu na dva válce
Nemáte náhodou někdo ty hodnoty nastavení volnoběžných trysek-karburátoru na gsx600f rv.91?Díky za info.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování 4válu na dva válce
1 reakcí na tento příspěvek Startování 4válu na dva válce
Kdyby to tak bylo a byly by vic otevrene, tak budou ochuzovat nadmerne smes pri tom studenem startu na sytic(predpokladam ze to dela na sytic). Cerna barva na svicich tomu sice neodpovida, ale i tak...
Jinak barva svicek je u vsech valcu stejna?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování 4válu na dva válce
A jinak když to nahazuju na sytič tak otáčky vyletí nad 5tis (nemůže to mít nic společného?) tak ten sitič přizavřu aby se to držel tak na těch dvou ale vybracema to sjíždí a zavírá se...
No nevim ta elektrika se mi nezdá, ono fakt nejede jen když je to studený, pak to jede v poho, a pak když už jedou všechny štyři válce tak to vytočím na 7 a víc to nejde, pak střelba a občas se to chytne zase na čtyři a jde to víš ty otáčky, ale jak je to uplně zahřátý tak už v pohodě....
Nechytalo to včera na 1-2 a dneska jen na 1