miciangora-tcd> No jasně
, nic proti
, jen k tomu VX800 musím dodat, že mi teď dvě stojí v garáži (jedna starší a jedna novější), a mám na nich už také něco najeto, a můžu ti říct, že i když to má něco kolem 60ti koní, což je asi o 5 víc než má Monster 600, tak se to na něj vůbec nečape, hlavně proto že VX800 váží 250 Kg, má slabý brzdy, a podvozek je laděnej spíš do cesťáka než na sport, takže nechci ti brát iluze, ale když pojedou dva stejně dobří a stejně vážící jedinci, jeden na VX800 a druhej na M600, tak ten na VXku se na Monstera absolutně nechytá, a teď mluvím z vlastní zkušenosti, jelikož když jsem měl vloni před zimou Ducati dlouhodoběji mimo provoz, tak jsem na tom asi 2 měsíce jezdil, a vím co je to zač, je to pravej příklad toho nudnýho Japonce, kterej je naprosto o ničem, a přitom obsahově a tím že je to V2 by to mohla být dobrá mašina, ale nepovedlo se, jestly je takovej i Bulldog tak to teda potěž pánbůh, jo a k těm 200 co ti to jede, to je sice hezké, já jsem na tom také jel skoro "200", ale problém je v tom že VX800 má na tacho při Monsterových 110ti už 130 a při VXových 200 mám na tacho asi 170, zkoušely sme to nedávno s kámošem, on jel na mojem M600 asi 160 a já na VX800 něco kolem 180ti, a on mi stejně pořád ujížděl, takže je sice pěkné že ti to ukazuje 200, ale bohužel ukazuje to špatně, takže jak si říkal že bys mi dal kdekoly na prdel, tak nechci srážet tvoje řidičské umění, ale to bys musel být opravdu hodně dobrej pilot abysis na VX800 dal průměrného jezdce na Monsteru 600, a to mám fakt ozkoušené, ale abys neřekl že ho pomlouvám jen proto že je to rejže, tak náhodou je to dobrá, spolehlivá a bezúdržbová motorka, pro starší a klidnější lidi, kteří nechtějí jezdit rychle, ale na pohodu, podle mě je VX800 takovej Chopper se vzhledem Naháče, dobrej cesták, na pohodu, na kochačku, ale na sport to fakt né...