1 reakcí na tento příspěvek Proč mizí velká cestovní megaendura?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč mizí velká cestovní megaendura?
Dědóch>No u Suzuki šlo určitě o EURO 3
To asi jo. Ale když se tak člověk zamyslí... vybrat si mezi Stromem 650 a 1000... já myslím, že ta 650 stačí celkem v pohodě - navíc rozměrově jsou tyhle motorky stejný, stejnej rám, stejný pohodlí, jen prostě větší motor... Mám na 650 naježděno už skoro 18 tis. km a i když veze dva lidi a je na ní naloženo třeba něco přes 200 kg, tak bych řekl, že pořád výkon dostačuje a nemám problém vzít někde do kopce za plyn a předjet kdy se mi zachce... ty litrový Stromy se myslím neprodávali tak jak 650tky. Ale jsem zvědavěj, jestli Suzuka něco chystá...
2 reakcí na tento příspěvek Proč mizí velká cestovní megaendura?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč mizí velká cestovní megaendura?
Na vině je degenerace motorkářů..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč mizí velká cestovní megaendura?
technics>restore>Caponordu je škoda.Byl lepší než Varadero,ale asi doplatil na italský rodný list.Ve verzi Rally raid byl k sežrání.
JJ, je to fešák, ale spolehlivost vůči Varaderu na pováženou-prostě ital
Myslím že je minimálně stejně spolehlivý. Ani varan není bez poskvrnky ( regler,čerpadlo,napínák... )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč mizí velká cestovní megaendura?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč mizí velká cestovní megaendura?
technics>restore> No nevím, všichni v mém okolí na Caponorda dost nadávali-hlavně na elektro.
To je možné,ale zrovna tak najdeš lidi kterým se odporoučelo něco na Varanovi.Na každé motorce najdeš nějaké ty masařky
restore>technics>restore> No nevím, všichni v mém okolí na Caponorda dost nadávali-hlavně na elektro.
To je možné,ale zrovna tak najdeš lidi kterým se odporoučelo něco na Varanovi.Na každé motorce najdeš nějaké ty masařky
JJ, máš pravdu. Někdo jen jezdí a druhý stále opravuje , prostě asi záleží na jakou motorku natrefíš
Naposledy editováno 02.02.2010 20:34:18
w-karlos>To asi jo. Ale když se tak člověk zamyslí... vybrat si mezi Stromem 650 a 1000... já myslím, že ta 650 stačí celkem v pohodě - navíc rozměrově jsou tyhle motorky stejný, stejnej rám, stejný pohodlí, jen prostě větší motor... Mám na 650 naježděno už skoro 18 tis. km a i když veze dva lidi a je na ní naloženo třeba něco přes 200 kg, tak bych řekl, že pořád výkon dostačuje a nemám problém vzít někde do kopce za plyn a předjet kdy se mi zachce... ty litrový Stromy se myslím neprodávali tak jak 650tky. Ale jsem zvědavěj, jestli Suzuka něco chystá...
Ty aby sis nepřihřál tu svoji půlmotorkovou polívčičku. :\ K
3 reakcí na tento příspěvek Proč mizí velká cestovní megaendura?
Edit: pár písmenek
Naposledy editováno 02.02.2010 23:38:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč mizí velká cestovní megaendura?
Hofner>Dneska každá továrna dělá "cendura", nebo jednobuchový endura. V rally soutěžích v profi třídě (alespoň co jsem s zajímal o dakar) můžou jenom jednoválcový motorky.Dvouválce typu Afriky si už dneska na profi osutěžích kvůli restrikcím neškrtnou, natož pak tříválec Triumph Tiger. Když už tady píšu o mém oblíbeném Triumphu, tak zrovna to je jedna z dokonalých ukázek toho, co se dneska děje- Tiger 955i ještě docela slušný enduro, pletený kola, karbec, ke konci výroby udělali stříkačku (což není to špatné) a prdly na mašinu litý kola. A pak udělali "modernizaci" na Tigera 1050, kterej má nižší světlou výšku, nižší zdvihy tlumičů, litý kola. Takže na polňačku dobrý, ale víc už to nezvládne. Stejněj případ transalp. Lidi jsou bohužel čímdál tím víc pohodlnější, popř. dnenší škrty v rozpočtech a honba za mamonem nutěj továrny vyrábět modely, který oslověj nejvíc lidí, takže okrajové segmenty jdou do háje (u velkých značek). To ale zase na druhou stranu dává šanci prosadit se menším továrnám a vyplnit díry na trhu. Doufám, že se nezmagoří BMWčko a nezačne vyrábět podobné jebky, jaké dělají v dnešní době Japonci, byla by ohromná škoda, kdyby se dali koupit čistovrenvá andura jen z bazarů. KTM má už dneska slušnej monopol mezi offroadovejma mašinama, je to vidět i na Dakaru. Nevím, jeslti je dobře, že tu v těhle segmentech vznikají monopoly. NA jednu stranu je menší výběr, na druhou stranu, jak už tu bylo zmíněno, jdou ceny BWMček dolů....Na druhou stranu když si to tak člověk vezme, tak na dlouhý cestování jsou endurový litrový mastodonti stejně k ničemu- při vyšších rychlostech to není tak stabilní jako cestovní mašiny, ne silničních pneu je stejně sebelpší enduro mašina v terénu na prd a naopak na drapákách se zase nedá pořádně jezdit na silnici a rychle se sjedou :-/
Edit: pár písmenek
Souhlas, až na tu poslední pasáž. Na cestování neznám lepší motorky než velké cendura.Dlouhé zdvihy,dostatečně silný motor a možnost navěšet tuny bagáže.Se silničníma gumama vjede do terénu stejně jen buď velký srdcař,nebo absolutní idiot (někdy ta hranice bývá fakt tenká ).Univerzálnost velkých mastodontů z nich dělá to nejlepší cestovatelské nářadí.Kdykoliv a kamkoliv.Dneska do alp a zítra lítat po poloninách na Ukrajině.Která jiná kategorie tohle umožňuje?