paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!
3.5.2009 v 22:57
Zamiloval jsem se. Tedy zatím to je láska "na dálku". Rozhodl jsem se totiž po Hondě 600 CBR jít do Aprilie RSV (02-03 starý model).

Je mi 40 a s biky jsem začal teprve před čtyřmi léty (postupně: před řidičákem Kymco 125, pak Yamaha XJ 600 Diversion, Honda CBR 600F a 600 F Sport) - zkušenost s "dvouvály" žádná. Celkem na motorkách najeto cca 10 000km. Hledám větší motorku (184cm / 80kg) s "gulama" a vychází mi Ducati - libí velcí Monstři, pak RSV/RST, Speed Triple apod...

1. Nejsem si jist jestli tu 2V litrovou potvoru ukočíruji (na první projížďku moc nedám - měl jsem sportovní auto a "o čem to je" jsem zjistil až po delší době). Mám jít na čas do nějaké výkonové "mezistanice" typu GSX-R 750... nebo do 3V Daytony / Speed Tripla 955i...?

2. Na co se mám při koupi RSV dávat majzla? Na který díly bych se měl dívat (kde se projeví opotřebení).

3. Dá se zjistit najeté km / historie z VIN (optimálně dotazem v servisu)?

Naposledy editováno 03.05.2009 23:07:35
Anketa: Šli byste osobně (mít na to) do RSV?
RSV (a podobný 1000 2V stroje) v zásadě sedlám...
50%
26
Podobný motorky jsem sedlal a jsou super!
8%
4
Podobný motorky jsem sedlal a nic pro mě !
6%
3
Takový motorky žeru (ale nejel jsem na nich)
29%
15
Takové mororky nemusím (moc je ale neznám)
0%
0
Nevím, až zkusím tak uvidím!
8%
4
Předchozí
1 2 3
Následující

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

3.5.2009 v 23:04 | Nahoru | #1
takový motorky nemusím (ale znám je)

1 reakcí na tento příspěvek Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

3.5.2009 v 23:10 | Nahoru | #2
ital mi nesmí do domu utkvělo mi jedno takové pořekaldo tady z fóra: ''všichni se budem navzájem zdravit,italové nemusí,ti už se viděli ráno v servisu.....'' tak ti nevím co si o tom mám myslet

4 reakcí na tento příspěvek Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

3.5.2009 v 23:23 | Nahoru | #3
No tak ti odpověděli dva znalí bikéři, jezdící na děckejch motorkách , tak se ptej co chceš vědět konkrétně, sem dost dospělej a na RSV sem něco odjezdil, jak zjistíš nalítaný km - nezjistíš pokud ti to někdo stočí, jo a srad 750 není mezistanice , to taky jede narozdíl od šestky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

3.5.2009 v 23:32 | Nahoru | #4
SCANDAL> No já si chci jízdu na motorce užít. Na maximálku kašlu. Na druhou stranu motorky na kterých jsem jezdil byly "dětské" a odpouštěly občasnou chybičku. Odpustí i RSV?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

3.5.2009 v 23:33 | Nahoru | #5
SCANDAL> však počkej až se někde rozpleskneš v zatáčce,nebo se ti stane to co GRASSELovi,ale takové štěstí možná mít nebudeš....boží mlýny melou pomalu ale jistě,na každou svini se vaří voda....vyber si z toho co chceš,princip je stejný

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

3.5.2009 v 23:37 | Nahoru | #6
Před časem jsem dost vážně uvažoval o tuonu. Povozil jsem se na něm a došel k závěru, že pro ten účel, pro který motorku používám a využívám je docela nevhodné. I když jsem jej dost chtěl, racionálně jsem rozhodl, že ne. A mít motorku jen proto, že má " gule " ??? To ne. Na druhé straně si myslím, že pro určitý okruh lidí je to ideální stroj. Povoz se, něco si o tom přečti, popřemýšlej a v závěru to racionálně vyhodnoť. Věk už na to máš

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

3.5.2009 v 23:39 | Nahoru | #7
joro> maximálku u RSV taky nečekej to není pro roviný jezdce, ten Rotax je dnes sice již za zenitem a výkonostně již nestačí, ale neodpustí nic , tak že antihoping se nadře, nadruhou stranu tak do těch 5ti tisíc otáček se to chová kultivovaně,dokonalý brzdy, supr podvozek, nepohodlný...

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

3.5.2009 v 23:41 | Nahoru | #8
sherm14> mazej si lehnout, ráno vstáváš do školy

1 reakcí na tento příspěvek Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 00:07 | Nahoru | #9
vzpomínám si když v posledním motoráju psali o jetým devítkovým monsterovi, což je taky italská mašina....
"při pravidelným servisu, pokud možno odborným, vydrží"
anebo
"pro všechny uštěpačný rejžomily jednim slovem- protožetofaktzatostojí!"

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 00:22 | Nahoru | #10
zeptej se uživatele Grassel.

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 00:23 | Nahoru | #11
Proč by ne? Navíc mi takovej 2V 4T přijde i mírumilovnější, než šestka...(porovnávám s Raptorem)..

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 00:38 | Nahoru | #12
Prominte, ale proč sem tahate GRASSELa? Havaroval na RSV, ale může za to RSV? To ne... ma mé ex-motorce by to nejspíš dopadlo stejně... ne-li hůř.

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 07:04 | Nahoru | #13
No nazdar chlape :)..... koukam, ze bys taky rad sel do veckovyho dvouvalu, sam jsem se rozhodoval mezi RSV a VTR a nakonec se priklonil k Honde. Nicmene kdyz uz RSV tak bych koukal kolem roku 04 a novem vzhledu. Kazdopadne jestli muzu poradit, kupuj podle srdce ;). Protoze si to pak budes stejne vycitat, ze jsi to aspon neskusil. O Aprilkach je tady hodne vlaken a asi je trosku pravda, ze maji nektere neduhy, hlavne v elektrice. Nicmene majitele jsou vetsinou spokojeni.
Kazdopadne se to chce na ni nejdriv povozit, aby jsi pak treba nebyl zklamany ;). No a kdyz se rozhodnes, tak preji stastnou ruku pri vyberu .

PS: Ten zvuk te nejak chytl za srdce ;).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 07:31 | Nahoru | #14
SCANDAL> Myslim si, že pro tvrzení sherma jasně mluví historie fora - poslední 3 měsíce se tady objevovalo jak opravit to a to na RSV skoro denně, jen zkus použít fci hledat Myslíš, že jezdim na dětský motorce? Mysli si co chceš, fakt mě to neštve, třeba ti jednou zamávám u křížku jen proto, že jezdim na "dětský" motorce a ne jak magor

Naposledy editováno 04.05.2009 07:31:36

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 08:23 | Nahoru | #15
Jsou dvě skupiny lidí, jedni RSV nemusí a druzí ji milují. Já patřím do té druhé skupiny., Sice to není nejnovější motorka,ale je to srdcovka. Mám verzi R 02 a nalítáno přes 60tis Km a šlape jak má bez nějakých velkých servisních zásahů a finančních injekcí. No pokud jezdíš s mozkem na svém místě tak se není čeho bát Jinak klasické závady-volnoběžka starteru, to postihne každou RSV,ale oprava se dá zmastit celkem slušně. Jinak je oproti japonským motorkám i VTR hodně vysoká a celkově macatá,ale během jízdy se to ztratí.

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 08:39 | Nahoru | #16
Moc to řešíte... RSV je motorka jako každá jiná. Při nesprávném zacházení neodpouští, při správném je mírná jako jarní vánek. podvozek ti způsobí mozol na prdeli a bolavý záda, ale je nekompromisní a neskutečně tě podrží. mno a s tou (ne)spolehlivostí se to taky zveličuje, je to kus od kusu podle údržby a zacházení, jako ostatní značky. Nějaký "typový" vady tam jsou, ale která motorka je nemá. S tím výkonem je to fakt, žádnej trhač zemský kůry už to dávno není, ale pokud nejseš rovinkář nebo okruhovej brusič, tak tě to příliš trápit nebude.

Takže neřeš, nepřepínej, vyber si co se ti líbí.

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 08:41 | Nahoru | #17
když něco chceš tak si to kup. Jaký má význam ptát se na foru kde je každý odborník na italské a jiné motorky, každý byl x let na stáži v zahraničí a každej rozumí uplně všemu, teorií superstrun začínaje a pečením buchet konče.

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 08:44 | Nahoru | #18
Vezmi peníze a běž se na ní projet... Každá liška chválí svůj ocas a každýmu sedí něco jiného... Někdo chce čtyřhrnek, někomu sedí véčko... Takže jednoznačně sednout a projet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 08:49 | Nahoru | #19
sharkis> Jenom idiot může někomu přát křížek u silnice, to já tobě přeju mnoho šťastných km a jezdi si na čem chceš......dr.dainese máš to RSV moc hezký , jinak na "Tuňákovi" nalítáno 37000km, 1x baterka, 2x řetězovka, nespočet pneu a žádný problém, pokud nepočítám že jsem s tím jednou šlehnul ,bratránek RSV r 01, výměna startovacího relé, kolik baterek a řetězovek nevím nalítáno 68000km, jo a teda ještě sharkis-historie fóra, to je taky moc důležitý faktor

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 09:00 | Nahoru | #20
sherm,sharkis> příspěvky o tom až se někdo rozseká apod. nejsou moc vtipný
Co se týče RSVčka měl jsem 02, na laďákách a je to masakr. Vynikající podvozek, luxusní tlumič řízení a motor jedno velký zvíře. Nevim přesně v kolika tis. je menší díra resp. skok, takže po zadním nic moc, ale jinak kladivo na čarodejnice a důchodce. Každopádně je to stroj pro zkušenější jezdce, motor moc chyb neodpouští.

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 09:00 | Nahoru | #21

SCANDAL>No tak ti odpověděli dva znalí bikéři, jezdící na děckejch motorkách , tak se ptej co chceš vědět konkrétně, sem dost dospělej a na RSV sem něco odjezdil, jak zjistíš nalítaný km - nezjistíš pokud ti to někdo stočí, jo a srad 750 není mezistanice , to taky jede narozdíl od šestky



naprostej souhlas

1 reakcí na tento příspěvek Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 09:06 | Nahoru | #22
Jinak RSV je motorka která ti pořád něco nabízí, pokaždý kdy na to skočíš tak ti ukazuje něco novýho, má spontání reakce na plyn - okamžitý
díra je většinou kolem 5-6tis. ale pokud dáš laďák s čipem tak ti to křivku krásně vyhladí a jako bonus ti to pojede ještě citelně líp.
Ze začátku se s ní budeš dlouho zžívat, dávat si na ní bacha protože je to takový peklíčko ale až jí dostaneš do ruky a budeš vědět jak se chová, rsp. v jakých otáčkách tak je to super

můžu jedině doporučit
ale pro začátečníka ani náhodou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 10:45 | Nahoru | #23

GRASSEL>
ale pro začátečníka ani náhodou



Koukám na tvoje fotky a asi si přecenil sám sebe...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 10:50 | Nahoru | #24
carlos38> proč bych se měl přecenit??? Nepřecenil jsem ani sebe ani motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 10:55 | Nahoru | #25
GRASSEL> Tak kde se stala chyba a proč už nemáš motorku? To je ale jedno... Jen bych se chtěl zeptat kolik prvních let je podle tebe biker začátečník?

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 11:29 | Nahoru | #26
carlos38> tak za prvý, nemohl jsem čekat že mi vjede do levýho pruhu takže jsem přecenil tak možná situaci, nehledě na to že to bylo v zatáčce a za zatáčkou mi to tam frknul. Za druhý, radši si mě prosím tě nevšímej. Pokud si někdy jel na RSV tak víš o čem mluvím, pokud ne tak prosím tě mlč. Začátečník se člověk nestává rokama ale km co najezdil, co všechno vyzkoušel. To co se stalo mě by se stalo každýmu, akorát s tím rozdílem že by se ty nezkušený lekli a mrskli to do auta a nebo šli na brzdy a skončili ve svodidlech. To jestli mám nebo nemám motorku tě vůbec nemusí zajímat, motorka bude do 14dnů a já jsem živej. Já mám za sebou dost motorek na to abych si koupil RSV a nic mě na ní nepřekvapilo, ještě podotknu že to byla za ta léta v sedle první mašina co jsem rozsekal.

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 11:35 | Nahoru | #27
a ještě doplním, to co se stalo mě by se stalo i kdybych jel na bůhvíčem stejnou rychlostí, ještě bych se chtěl zasmát tomu že tu někdo srovnává R6ku s RSV pokud je brutálnější než raptor tak to teda raptor musí bejt pěkná hujda.

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 11:40 | Nahoru | #28
ty vole nevím proč mě taháte do toho jakoby mi RSV nakopala prdel a jak kdybych na to sednul z pincka. Než jsem na to sednul jsem jezdil na spoustě motorek co byly rychlejší a to co se stalo na dálnici rozhodně nebylo v RSV a za druhý bych chtěl vidět kdo by tam jel 130kmh. Byla to prostě chyba že jsem letěl 253kmh a že mi vjelo do levýho pruhu auto ale nevím co to má společnýho z RSV

prej zeptejte se GRASSELA

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 13:25 | Nahoru | #29
Když pominu volnoběžku, která časem odejde na každém RSV, tak je to vcelku bezporuchová motorka. Moje má najeto 28 tis. v režimu "mozek doma", volnoběžka je zatím původní (ale už se občas ozve) a jen měním olej a gumy. Nepatří už mezi nejrychlejší, ale pokud ji člověk nechce na okruh a jde mu o to si jízdu užít, tak je to skvělý stroj A myslím, že celkem nedoceněný - v dnešní době se prodávají i pěkné kusy v eRku za nízkou cenu.

2 reakcí na tento příspěvek Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 13:39 | Nahoru | #30
motorka jako motorka.. rozhodne bych se nebal presednuti z CBR600 ...

ti co hazi spinu na "italy" je fakt ze italsky moto tu nemaji moc povest drzaku, ale je tot im ze vyzaduji odbornou peci(ducati predevsim) a tady na to kazdej kasle, koupi motorku a kdyz uz se schyluje ze by to chtelo zainvestovat do "servisu" tak ji jako "pripravenou na sezonu" proda... a dalsi to same... a pak na nekoho vyjde cernej petr ... u japoncu to trva se stejnym postupem dyl....
a nebo druha varianta, u nas je kazdej odbornik na vsechno a kdyz se nekdo kdo jednou sundal vicko rozdelovace u stodvacy pusti do servisu desma tak to taky nemusi dopadnout OK...

RSV navic nema italskej motor ale rakouskej rotax, takze nevidim duvod proc by se lidi s RSV meli zdravit kazde rano v servisu.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 WenCa 6276 29.8.2024 v 16:32 Mileek
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr


TOPlist