Jinak by taky byla možnost, že máš lehce zvlněný kotouče a ty ti rozhazujou destičky daleko od sebe, ale osobně si myslim, že to bude tou pumpou.
1 reakcí na tento příspěvek TLko brzda jde zlehka
ja mam seriovou pumpu a sestipisty a tomu teprve rikam "dlouhej krok" ...
pancerove hadice vetsinou jen zlepsi"gumovej" pocit na zacatku kdyz zacne brzda zabirat, u origo brzdicu dost pomuzou lepsi desky, jel sem ted na TLS Duricka tady z motorkaru a brzdilo mu to pekne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka
Firestormer>brzdiče s pumpou z hayabusy ??? oni tam jdou??
pumpa je plus minus stejna jako u TLR, brzdice jsou taky temer stejny, jen maji lehci pistky.. tzn cela brzda je o neco(tusim 100-200g) lehci nez tlr, funguje to ale jako celek zhruba jako TLR v serii... s tim ze na TLS to brzdi o 10-15kg min no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka
Stev>assassin> mně se zdá jako by to s pancéřkama mělo kratší chod což je divný, protože vypadaj užší. Možná je to tím že jsou natažený obě rovnou od pumpy, a možná se mi to jenom zdá
no mensi prumer, mensi plocha na kterou tlak pusobi, tzn se hadice i min "nafukuju" - kratsi chod - ale az od okamziku kdy uz desky sedi na kotouci.. do te doby nez sednou desky na kotouc je ten prazdnej chod hadicema neovlivnitelnej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka
Stev>assassin> už si to uvědomuju, on je chod páčky závislej na průměru pístku u pumpy, a potom i to nafukování hadic asi bude mít vliv, ještě když tam byly starý origo proti novejm opletenejm a asi tenčím. Možná by ty pancéřky mohly trochu pomoct, záleží jak moc unavený jsou ty starý hadice.
jj je to podle stavu hadic, a hlavne to zlepsi ten gumovej zacatek od okamziku kdy to zacina brzdit... do te doby je to jen vec hydraulickeho prevodu - prumery pistu v pumpe a v brzdicich a vzdalenosti desek od kotouce.. kdyz je kotouc krivej a rozhazuje desky tak aby dolezli ke kotouci tak potrebujes vetsi krok paky nez kdyz sou desky blizko...
ja mam kombinaci obojiho, krivej kotouc a ctyrpistovou pumpu na sestipistu:) takze chod skoro az k heftu, ale sem zvyklej brzdit celou rukou tak mi to nevadi... a to na kole mi mi zase vadi brzdit vic nez jednim prstem... nevim proc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka
Tak mě napadá, zaslepit 2 písty na každym brzdiči ještě nikdo nezkoušel?
Stev>assassin> to je zajímavý, mně by teda brzdit celou rukou asi dost vadilo, to se musej dávat při brždění blbě meziplyny. S tím kolem je to taky zvláštní, já bych ty špalky jedním prstem neutáhnul, a na tom musel vyrůst snad každej
Tak mě napadá, zaslepit 2 písty na každym brzdiči ještě nikdo nezkoušel?
no ja "meziplyn" dam i jen palcem.. jeste mam na heftu malicek,brzdim vlastne trema prstama... a ne ze je potreba takova sila, ale v rukavicich s "kloubem" by se mi o nej oprela packa.. uz sem tak nejak zvyklej...
na kole kdyz sem mel "normalni" brzdy tak to bylo jeste na favoritu a tam ani nebylo potreba brzdit:) ted uz mame na vsem kotouce a jednim prstem se da ikdyz treba na 160mm kotoucich uz to chce vetsi silu...asi za to muze i tvar paky, ty cyklokotoucovky maji primo tvar na 1-2prsty...
1 reakcí na tento příspěvek TLko brzda jde zlehka
Takže kdo řešíte problém s brzdama, tak tohle je jezdna z možností jak z toho vybruslit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka
1 reakcí na tento příspěvek TLko brzda jde zlehka
1 reakcí na tento příspěvek TLko brzda jde zlehka
edit: teda i tou kapalinou to bejt může, nevím cos tam dal a kdy to bylo otevřený, ale myslím že spíš ne. Spíš bych zkontroloval jestli je to dobře odvzdušněný.
Naposledy editováno 21.07.2009 13:03:00
1 reakcí na tento příspěvek TLko brzda jde zlehka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka
Bludevil>K věci, gsx-r 750 srad má snad stejný brzdy jako TL-R ne? Totiž přemýšlím, jestli koupit "modrý" brzdiče z R1 (co měly i někter FZ-1 atd.) a fouknout je přes případnou redukci pro průměr šroubů tam. Má s tím někdo zkušenost? A bude třeba i jiná pumpa?
jj brzdy jsou stejny, pumpu ti takhle od oka nereknu, nevim jaky prumery pistku ma ten R1 brzdic, ale v nejhorsim bude ta sestipistkova pumpa mit kratsi chod nez by mela s pumpou z R1 ..a budes brzdit vetsi silou...
tuhle brzdu uz sem myslim na TL videl, samo je potreba redukce na uchyceni trmenu... to same sem videl s brembo ctyrpistama... jen musis sehnat nekoho kdo ji vyfrezuje a vsechno to namerit...