globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TLko brzda jde zlehka
 
3.5.2009 v 07:59
cim by to mohlo bejt,ze predek neni tak vrazebnej de podstatne zlehka a brzdi az u konce,zkousel sem odvzdusnit,nedavno sem vymenil brzdovku,je to lepsi ale porad nic moc,desticky vypadaj jeste dobre...
Předchozí
1 2
Následující

TLko brzda jde zlehka

3.5.2009 v 10:20 | Nahoru | #1
dělá mi to uplně to samý. Musim brzdit třemi prsty, jinak bych páčku vůbec nezmáčk. Příčina bude podle mě ve špatný pumpě, protože sem koupil nový desky, mám tam pancíře s novou kapalinou a je to furt stejný. Každopádně sem to vyřešil tak, že sem si koupil brzdiče s pumpou z hayabusy, tak doufám, že to bdue o něčem jiným
Jinak by taky byla možnost, že máš lehce zvlněný kotouče a ty ti rozhazujou destičky daleko od sebe, ale osobně si myslim, že to bude tou pumpou.

TLko brzda jde zlehka

3.5.2009 v 10:36 | Nahoru | #2
ja prave premejslim o tech pancirech,treba by to pomohlo

TLko brzda jde zlehka

3.5.2009 v 11:04 | Nahoru | #3
pakliže máš původní, tak by stálo za to o tom popřemejšlet, protože guma za ty leta puchří a pak se hadice pod tlakem "nafukujou"

1 reakcí na tento příspěvek TLko brzda jde zlehka

3.5.2009 v 11:39 | Nahoru | #4
brzdiče s pumpou z hayabusy ??? oni tam jdou??

TLko brzda jde zlehka

3.5.2009 v 11:43 | Nahoru | #5
mám stejný problém, měkká brzda...ale nějak mi to nevadí a neřeším

TLko brzda jde zlehka

3.5.2009 v 12:02 | Nahoru | #6
no me to taky nak neva uz sem si zvyk ze musim vic zmacknout,jen se kazdej divi tak me to zajima cim by to mohlo bejt

TLko brzda jde zlehka

4.5.2009 v 10:24 | Nahoru | #7
jo tele ma docela dlouhej krok. ale kdyz uz je to moc muze to delat treba i ty zvlnene kotouce, to by se pozanlo ze pri jizde po nekolika brzdenich po sobe uz to zabira driv, pokud porad stejne tak by to tim bejt nemelo.
ja mam seriovou pumpu a sestipisty a tomu teprve rikam "dlouhej krok" ...

pancerove hadice vetsinou jen zlepsi"gumovej" pocit na zacatku kdyz zacne brzda zabirat, u origo brzdicu dost pomuzou lepsi desky, jel sem ted na TLS Duricka tady z motorkaru a brzdilo mu to pekne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka

4.5.2009 v 10:25 | Nahoru | #8

Firestormer>brzdiče s pumpou z hayabusy ??? oni tam jdou??



pumpa je plus minus stejna jako u TLR, brzdice jsou taky temer stejny, jen maji lehci pistky.. tzn cela brzda je o neco(tusim 100-200g) lehci nez tlr, funguje to ale jako celek zhruba jako TLR v serii... s tim ze na TLS to brzdi o 10-15kg min no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka

4.5.2009 v 10:31 | Nahoru | #9
assassin> mně se zdá jako by to s pancéřkama mělo kratší chod což je divný, protože vypadaj užší. Možná je to tím že jsou natažený obě rovnou od pumpy, a možná se mi to jenom zdá

TLko brzda jde zlehka

4.5.2009 v 14:57 | Nahoru | #10
ten problém jsem měl taky,ale vyřešil jsem to race kotoučema a destičkama od lucase + pancéřové hadičky + titaxy a už to brzdí dle mého gusta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka

4.5.2009 v 15:07 | Nahoru | #11

Stev>assassin> mně se zdá jako by to s pancéřkama mělo kratší chod což je divný, protože vypadaj užší. Možná je to tím že jsou natažený obě rovnou od pumpy, a možná se mi to jenom zdá



no mensi prumer, mensi plocha na kterou tlak pusobi, tzn se hadice i min "nafukuju" - kratsi chod - ale az od okamziku kdy uz desky sedi na kotouci.. do te doby nez sednou desky na kotouc je ten prazdnej chod hadicema neovlivnitelnej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka

4.5.2009 v 15:24 | Nahoru | #12
assassin> už si to uvědomuju, on je chod páčky závislej na průměru pístku u pumpy, a potom i to nafukování hadic asi bude mít vliv, ještě když tam byly starý origo proti novejm opletenejm a asi tenčím. Možná by ty pancéřky mohly trochu pomoct, záleží jak moc unavený jsou ty starý hadice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka

4.5.2009 v 15:28 | Nahoru | #13

Stev>assassin> už si to uvědomuju, on je chod páčky závislej na průměru pístku u pumpy, a potom i to nafukování hadic asi bude mít vliv, ještě když tam byly starý origo proti novejm opletenejm a asi tenčím. Možná by ty pancéřky mohly trochu pomoct, záleží jak moc unavený jsou ty starý hadice.



jj je to podle stavu hadic, a hlavne to zlepsi ten gumovej zacatek od okamziku kdy to zacina brzdit... do te doby je to jen vec hydraulickeho prevodu - prumery pistu v pumpe a v brzdicich a vzdalenosti desek od kotouce.. kdyz je kotouc krivej a rozhazuje desky tak aby dolezli ke kotouci tak potrebujes vetsi krok paky nez kdyz sou desky blizko...

ja mam kombinaci obojiho, krivej kotouc a ctyrpistovou pumpu na sestipistu:) takze chod skoro az k heftu, ale sem zvyklej brzdit celou rukou tak mi to nevadi... a to na kole mi mi zase vadi brzdit vic nez jednim prstem... nevim proc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka

4.5.2009 v 15:38 | Nahoru | #14
assassin> to je zajímavý, mně by teda brzdit celou rukou asi dost vadilo, to se musej dávat při brždění blbě meziplyny. S tím kolem je to taky zvláštní, já bych ty špalky jedním prstem neutáhnul, a na tom musel vyrůst snad každej

Tak mě napadá, zaslepit 2 písty na každym brzdiči ještě nikdo nezkoušel?

(reakce na) TLko brzda jde zlehka

5.5.2009 v 08:06 | Nahoru | #15

Stev>assassin> to je zajímavý, mně by teda brzdit celou rukou asi dost vadilo, to se musej dávat při brždění blbě meziplyny. S tím kolem je to taky zvláštní, já bych ty špalky jedním prstem neutáhnul, a na tom musel vyrůst snad každej

Tak mě napadá, zaslepit 2 písty na každym brzdiči ještě nikdo nezkoušel?



no ja "meziplyn" dam i jen palcem.. jeste mam na heftu malicek,brzdim vlastne trema prstama... a ne ze je potreba takova sila, ale v rukavicich s "kloubem" by se mi o nej oprela packa.. uz sem tak nejak zvyklej...

na kole kdyz sem mel "normalni" brzdy tak to bylo jeste na favoritu a tam ani nebylo potreba brzdit:) ted uz mame na vsem kotouce a jednim prstem se da ikdyz treba na 160mm kotoucich uz to chce vetsi silu...asi za to muze i tvar paky, ty cyklokotoucovky maji primo tvar na 1-2prsty...

TLko brzda jde zlehka

5.5.2009 v 18:50 | Nahoru | #16

TLko brzda jde zlehka

5.5.2009 v 19:21 | Nahoru | #17
...jsou to starý mrchy nebrzdí,nejedou,jsou těžký

TLko brzda jde zlehka

5.5.2009 v 20:19 | Nahoru | #18
jo, máš recht ... favorit je na prd

TLko brzda jde zlehka

5.5.2009 v 20:22 | Nahoru | #19

1 reakcí na tento příspěvek TLko brzda jde zlehka

8.5.2009 v 12:51 | Nahoru | #20
Tak sem včera namontoval šestipístový brzdiče s pumpou z hayabusy 2001. Mám tam pancíře a dal sem desky Brembo Synter a čekal co se bude dít Po nějakých 50 km, kdy si desky sedly to brzdí jako hovado. Oproti origo brzdičům, kde byly taky pancíře a nový desky tak je to tak o třídu až dvě vejš. Hlavně efekt gumový páčky se ztratil a zabírá hned zkraje.
Takže kdo řešíte problém s brzdama, tak tohle je jezdna z možností jak z toho vybruslit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka

8.5.2009 v 12:57 | Nahoru | #21
Kuba350> V čem je jiná pumpa na Buse?

1 reakcí na tento příspěvek TLko brzda jde zlehka

21.7.2009 v 10:19 | Nahoru | #22
tak uz budou brzdy nutny kdyz sme byl v sosnovy tak druhou rozjizdku uz byli hodne zvadly a nechtelo to brzdit:( jeste me napadlo zkusit vymenit gumicky v pumpe jesi to jde nak rozebrat,pak nejakou lepsi brzdoku a popr desticky

(reakce na) TLko brzda jde zlehka

21.7.2009 v 10:24 | Nahoru | #23

Dr.Ďuričko22>Kuba350> V čem je jiná pumpa na Buse?



jinej prumer pistku - kvuli sestipistkum...

(reakce na) TLko brzda jde zlehka

21.7.2009 v 10:30 | Nahoru | #24
Tyger...8> zkus pancéřky a nový destičky, až kdyby tohle nepomohlo tak něco jinýho. Ty originální hadice by se snad měly měnit po 5ti letech.

1 reakcí na tento příspěvek TLko brzda jde zlehka

21.7.2009 v 12:06 | Nahoru | #25
jj a jeste kapalinu zkusim,cet sem ze je dot 5 ja tam mam dot 4 to je do necelejch 300 snad

(reakce na) TLko brzda jde zlehka

21.7.2009 v 13:01 | Nahoru | #26
Tyger...8> jestli jsi jí nedávno měnil tak to kapalinou nebude, normální DOT 4 a 5.1 maj nový stejný vlastnosti, jinak se chovaj až do sebe dostanou nějakou vlhkost. A stačí obyčejná, já tam nalil Lucas (TRW) 5.1 asi za 120 kč za půl litru a brzdy mi rozhodně nevadnou.

edit: teda i tou kapalinou to bejt může, nevím cos tam dal a kdy to bylo otevřený, ale myslím že spíš ne. Spíš bych zkontroloval jestli je to dobře odvzdušněný.

Naposledy editováno 21.07.2009 13:03:00

TLko brzda jde zlehka

21.7.2009 v 13:38 | Nahoru | #27
no tu kapalinu byhc menil jen kuli tomu okruhu,ze tam to prestalo brzdit kdyz to bylo ohraty,odvzdusneny to bylo taky

1 reakcí na tento příspěvek TLko brzda jde zlehka

21.7.2009 v 13:43 | Nahoru | #28
K věci, gsx-r 750 srad má snad stejný brzdy jako TL-R ne? Totiž přemýšlím, jestli koupit "modrý" brzdiče z R1 (co měly i někter FZ-1 atd.) a fouknout je přes případnou redukci pro průměr šroubů tam. Má s tím někdo zkušenost? A bude třeba i jiná pumpa?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TLko brzda jde zlehka

21.7.2009 v 14:06 | Nahoru | #29

Bludevil>K věci, gsx-r 750 srad má snad stejný brzdy jako TL-R ne? Totiž přemýšlím, jestli koupit "modrý" brzdiče z R1 (co měly i někter FZ-1 atd.) a fouknout je přes případnou redukci pro průměr šroubů tam. Má s tím někdo zkušenost? A bude třeba i jiná pumpa?



jj brzdy jsou stejny, pumpu ti takhle od oka nereknu, nevim jaky prumery pistku ma ten R1 brzdic, ale v nejhorsim bude ta sestipistkova pumpa mit kratsi chod nez by mela s pumpou z R1 ..a budes brzdit vetsi silou...
tuhle brzdu uz sem myslim na TL videl, samo je potreba redukce na uchyceni trmenu... to same sem videl s brembo ctyrpistama... jen musis sehnat nekoho kdo ji vyfrezuje a vsechno to namerit...

(reakce na) TLko brzda jde zlehka

21.7.2009 v 14:21 | Nahoru | #30
assassin> Napřed seženu brzdiče, naměření se už pořeší, ale na ebayi se dají už cca za 100Usd za pár, což se mi zdá fajn...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist