globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyvařil sem
30.4.2009 v 07:21
včera sem kontroloval stav vody v chladiči, nevím proč, ale víčko bylo utěsněné silikonem, vody bylo dost, tak sem to zavřel....dneska sem vyrazil do práce a na semaforu sem zjistil že mám 100 stupňů a voda chčije ven. Proč? Díky za odp.

1 reakcí na tento příspěvek Vyvařil sem

30.4.2009 v 07:23 | Nahoru | #1
Otázka by měla zním z kama to chčije? Esi bylo to víčko utěsněný silikonem,tys ho urval a pak to nezasilikonoval tak je to jasný, přece jen takový bastl tam je z nějakýho důvodu

(reakce na) Vyvařil sem

30.4.2009 v 07:29 | Nahoru | #2
jahha> no kolem víčka, ale zatím nevím důvod, proč by to mělo být zapatlaný tím silikonem.

1 reakcí na tento příspěvek Vyvařil sem

30.4.2009 v 07:30 | Nahoru | #3
Tak tak, voda pod tlakem vaří až při vyšších teplotách, tím že byl někdo prač...k a utěsnil to silikonem svědčí o tom že se mu to už taky stalo, kurva to je problém jít koupit nový víčko s pořádným těsněním???

Vyvařil sem

30.4.2009 v 08:07 | Nahoru | #4
Jj, víčko bylo špatný, netěsnilo, tak to nějaký koumes zamazal silikonem a ty jaks to otevřel, tak si ten silikon zrušil a začlo ti to kolem toho chcát, že jo? Je potřeba kupit nové víčko

Vyvařil sem

30.4.2009 v 08:11 | Nahoru | #5
Ok! A kde v Brně?

Naposledy editováno 30.04.2009 08:12:08

1 reakcí na tento příspěvek Vyvařil sem

30.4.2009 v 08:44 | Nahoru | #6
Tak změna......přiohnul sem packy na víčku, dolil vodu a našrouboval, nakopl a nechal brumlat....za 5 minut 102 stupňů a voda tetokrát vyvřela přes nádobku....větráky se ani nehly. :\

Vyvařil sem

30.4.2009 v 08:56 | Nahoru | #7
kup nový víčko a pak uvidíš

jinak větrák spíná až při 105C°

(reakce na) Vyvařil sem

30.4.2009 v 08:59 | Nahoru | #8
kubee>Chlape tak tohle dělala ZX-9r kamošovi a nakonec jsme přišli na prasklou hlavu zkontroluj komplet chladící soustavu a čidla ventilator čerpadlo jestli ti kapalina pořadně procházi soustavou muže byt ucpaná trubka odvzdušnit atd

Vyvařil sem

30.4.2009 v 09:15 | Nahoru | #9
jeste ze mam vzduchem chlazeny motor

1 reakcí na tento příspěvek Vyvařil sem

30.4.2009 v 09:29 | Nahoru | #10
To spíš vipadá, že teploměr ukazuje blbě a je tam větší teplota než naměří a tím spíná dýl i větráky, ale jen typuju, ale když to vaří při 100°C??? Nějaký čidlo teploty, nevím. Termostat?? To víčko bych bral za to poslední, jestli po úpravě drží.

Vyvařil sem

30.4.2009 v 09:44 | Nahoru | #11
to vicko ma otvirat az pri nejakym tlaku ne?

Vyvařil sem

30.4.2009 v 09:47 | Nahoru | #12
Zkontroluj termostat jestli otevírá, potom bych šel po celým systému jestli je teplota všude stejná. Spíš to vypadá že máš někde neprůchozí okruh. Už jsem se setkal s něčím podobným kdy nějaký howado tam lilo obyčejnou vodu, chladič byl zacpanej vodním kamenem byla průchozí necelá 1/3

(reakce na) Vyvařil sem

30.4.2009 v 09:49 | Nahoru | #13

Šafry>To spíš vipadá, že teploměr ukazuje blbě a je tam větší teplota než naměří a tím spíná dýl i větráky, ale jen typuju, ale když to vaří při 100°C??? Nějaký čidlo teploty, nevím. Termostat?? To víčko bych bral za to poslední, jestli po úpravě drží.



jestli je to na tom gsxr tak tam jsou cidla dve - jedno podle kteryho se ridi ridici jednotka a ukazuje budik.. a druhy ktery pousti vetrak... takze by museli nesmysly ukazovat obe...

jinak suza spina na cca 105-107 jestli uz to jde na 100 nekudy ven je bud mozny ze je ten chladic nakej KO(jakoze vypada na nakej bastl) nebo to taky muze bejt X dalsich veci jako ze to fouka do vody... za 5min na miste 100 stupnu mi skoro prijde jako ze to fouka do vody... v lepsim pripade tesneni pod hlavou.. ale tezko soudit takhle na dalku

Vyvařil sem

30.4.2009 v 10:26 | Nahoru | #14
tak sem udělal další test...100-102 a jde voda ven, 105 a spíná se větrák-97°C a větrák se vypíná

assasin> kolem toho víčka je to nějaký doprcaný...asi trochu navalený
A těch 100°C za 5 min. nebylo z úplně studenýho motoru.... bylo to tak z 60-ti

Uvidím co to bude dělat po cestě domů, jen se trochu bojím aby se s ní něco nestalo

Díky kluci

Naposledy editováno 30.04.2009 10:27:04

Vyvařil sem

30.4.2009 v 10:27 | Nahoru | #15
je to těsnění pod hlavou 100 %

Vyvařil sem

30.4.2009 v 10:47 | Nahoru | #16
zkus zajit do nakyho treba autoservisu kde ma merak na CO2 v chadici kapaline, budes hnedka vedet jesi to je tesneni pod hlavou nebo neco jineho...

Naposledy editováno 30.04.2009 10:48:43

Vyvařil sem

30.4.2009 v 11:10 | Nahoru | #17
máš asi slabou pružinu v tom víčku, která ti pouští vodu dřív než má. Jako první věc si kup nové víčko, kde máš jistotu, že otevírá jak má. Potom zkus motorku uvařit, jestli ti sepne větrák dřív, než to začne cákat ven. Pokud ne, máš v háji čidlo, dráty, nebo samotný větrák. Jestli je v řiti čidlo poznáš snadno - propoj drát, co od něj vede do větráku s kostrou a větrák by se měl roztočit. Pokud se neroztočí, bude chyba v drátech nebo ve větráku.
howgh

1 reakcí na tento příspěvek Vyvařil sem

30.4.2009 v 12:04 | Nahoru | #18
to víčko stojí 7 kil

(reakce na) Vyvařil sem

30.4.2009 v 12:10 | Nahoru | #19
šmudla>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvařil sem

30.4.2009 v 12:11 | Nahoru | #20
[quote]dewwil>Tak tak, voda pod tlakem vaří až při vyšších teplotách

[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

Vyvařil sem

30.4.2009 v 13:52 | Nahoru | #21
Vidis, porusil jsi pravidlo: Funguje-li to, nestourej se v tom... a je to tady...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvařil sem

30.4.2009 v 14:03 | Nahoru | #22

rollig>dewwil>Tak tak, voda pod tlakem vaří až při vyšších teplotách

[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]



Nevim cemu se smejes. On ma pravdu

Vyvařil sem

30.4.2009 v 15:13 | Nahoru | #23
no tak cesta domů byla katastrofa....teplota neklesla pod 95 a skoro furt se držela u kila....jak rychlost klesla pod 70 km/h tak to bylo tak 102-105....takže víčkem to pánové nebude jo a taky sem musel držet otáčky pod 8 tisíc jinak to rostlo ikdyž sem jel rychleji

(reakce na) Vyvařil sem

30.4.2009 v 15:15 | Nahoru | #24
nx9005> sry všem špatně přečtené

1 reakcí na tento příspěvek Vyvařil sem

30.4.2009 v 15:16 | Nahoru | #25
Když už se tu bavíte o GSX-Rku tak to ho využiju, nechci prasit nový vlákno
Kolik je asi tak dojezd (pokud pojedu co nejekonomičtěji) od chvíle, co začne svítit hladový očko? Tipuju, že kolem 50km by to bejt mohlo, ale nechci to zkoušet pokud to nebude nutný

(reakce na) Vyvařil sem

30.4.2009 v 15:24 | Nahoru | #26
sharkis> neftírej se
Kontroka začne blikat když beneli je pod 3,5litrů a svítit když je pod litr aspoň u mé
Počet ujetých km si už spočítáš, nebo chceš pomoct

Naposledy editováno 30.04.2009 15:25:23

Vyvařil sem

30.4.2009 v 16:07 | Nahoru | #27
dle mého víčkem nebude, bylo pouze nouzově dořešeno od bývalého bickera, vidím to na těsnění, jak bylo již řečeno - pod hlavou, nebo v motoru, jestliže bylo víčko zasilikonovaný je jasný, že předchozí bicker něco ví, co zatajil a s čím Ti neporadil....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 Včera v 21:52 BlackSabbath
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist