globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák hukot !!
 
28.4.2009 v 21:29
Ahoj. Chci se vás zeptat jestli si myslíte nebo máte zkušenosti ohledně laďáků jak od kterýho výrobce delá hluk. Zní to trochu divně :) Jde mi o to jestli když třeba na bandita dám scorpiona bez hom.vložky a třeba leo vince bez hom.vložky bude některej výrazně utlimenější nebo hlučnější. Máte někdo zkušenost ? Jen proč to píšu. Koupil jsem na bandita 650 ixila a vyndal vložku a mám pocit ,že o mě musí vědět tak tři vesnice dopředu. To je bordel jako prase !! Až z toho trochu bolí hlava jak to duní. Když dám vložku tak v poho příjemnej zvuk ,ale zase to prostě není ono. Možná tak tu vložku ještě trochu navrtat aby tam bylo trochu víc děr a zvuk tak něco mezi..... A hlavně co potkávám motorkáře na silnicích tak mi přijde ,že 90 procent z nich má buď origo vejfuk a nebo vložku nechávají.

2 reakcí na tento příspěvek Laďák hukot !!

28.4.2009 v 21:36 | Nahoru | #1
trošku offtopic, ale víš co znamená ten znak co máš v avataru a něco o té filozofii? Každý puberťák to nosí na řetízku, nebo na tričku...

Laďák hukot !!

28.4.2009 v 21:41 | Nahoru | #2
jasan že je v tom rozdíl,závisí to na průměru,délce,konusu děrované rury,množství vaty,nebo i laděná koncoka může mít přepážku...co výrobce,to jinaj zvuk,i plášť dělá zvuk,třeba titan zní jinak než nerez,ale záleží nejvíc na konstrukci

1 reakcí na tento příspěvek Laďák hukot !!

28.4.2009 v 21:41 | Nahoru | #3
Kenty.t: Něco podobného řeším i u své Kawy KLX 650.Origo vejfuk je utaženej až moc a hlavně je těžkej.Chtěl bych na Kawu nějakej laďák,...ale né zase tak moc uřvanej,...nechci zase nikde v lese provokovat, ale hlavně lehčí a trochu otevřenější.Jenomže v tom asi nikdo neporadí,...to by musel mít někdo stejnou zkušenost, nebo už to musel podobně řešit. :\

Laďák hukot !!

28.4.2009 v 21:42 | Nahoru | #4
Field> na to jsem se neptal ,ale díky za upozornění.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák hukot !!

28.4.2009 v 21:43 | Nahoru | #5
Los fazeros: Pro mě by jsi radu na nějakej konkrétní kousek laďáku neměl? ....viz můj příspěvek výše.

(reakce na) Laďák hukot !!

28.4.2009 v 21:43 | Nahoru | #6

Field>trošku offtopic, ale víš co znamená ten znak co máš v avataru a něco o té filozofii? Každý puberťák to nosí na řetízku, nebo na tričku...

...a ty to víš?

1 reakcí na tento příspěvek Laďák hukot !!

28.4.2009 v 21:44 | Nahoru | #7
Matess727x > jo chtělo by to si jich tak 5 půjčit vyzkoušet a nejlepší nechat.

(reakce na) Laďák hukot !!

28.4.2009 v 21:45 | Nahoru | #8

Kenty.t>Matess727x > jo chtělo by to si jich tak 5 půjčit vyzkoušet a nejlepší nechat.

...to by bylo fajn. ...taková možnost ale bohužel není.

Laďák hukot !!

28.4.2009 v 21:48 | Nahoru | #9
No uvidím zatím budu jezdit bez hom.vložky a jestli to bude moc tak ji tam radši vrazím. Ona by šla určitě trochu poupravit trochu přivrtat a tak ,ale to je potom k hovnu celá homologace.

(reakce na) Laďák hukot !!

28.4.2009 v 21:57 | Nahoru | #10
Field> to se ho ptáš,protože nevíš co to je,nebo jen zkoušíš?

Laďák hukot !!

28.4.2009 v 23:06 | Nahoru | #11
nacpi tam dratenku :D

1 reakcí na tento příspěvek Laďák hukot !!

28.4.2009 v 23:22 | Nahoru | #12
Jing Jang jsou dva principy,z jejichž polarity vychází životní síla čchi.

Symbolika: monáda uzavřený kruh plošné zobrazení koule,kde bílá barva odpovídá ženskému principu se vzájamně prolínají a jsou v neustálém pohybu.

Význam symbolu: harmonie,duševní rovnováha,přátelství a láska

staci ???

(reakce na) Laďák hukot !!

28.4.2009 v 23:40 | Nahoru | #13
mfence> na tom je uplne videt ze je toze tve hlavy :D

Laďák hukot !!

28.4.2009 v 23:52 | Nahoru | #14
v jednoduchosti je síla
- ideální mít svoji dílnu nebo dobrý kámoše, pokud nemáš tak vyndej originální dusítka a skoč si do nějaké nástrojárny ať ti udělají odlehčenější verzi (tj víc provrtanou) kámošovi to dělali za 400 obě dvě.
Ty homologovaný ti zůstanou kdyby se to prodávalo nebo bys plánoval echt dlouhej vejlet.
Bez dusítek to je kravál nehoráznej (nedej bože když jedeš s kámošema na nějakej delší vejlet to tě pak fšickni milujou ale na druhou stranu motor de za plynem jako mária
S originálem šepot květin ale ta pružnost a výbušnost motoru tam prostě není.
Motor, vejfuk a sání jsou spojená soustava a na každé motorce je to jiný - univerzální řešení není - chce to poladit prostě tak akorát

Laďák hukot !!

29.4.2009 v 01:25 | Nahoru | #15
Kenty.t---Jak rikas,taky mam na Sradovi otevrenyho ixila a fakt to musi bejt slyset hodne daleko.S vlozkou to ma uhlazenej zvuk,ale jak rikas neni to ono.Taky s tim nejezdim,ale vozim ji s sebou i s homologacnim papirem,ze ji podle potreby namontuju.Ale bez ni me to bavi vic.A hlavne masina jde lip do tocek pac je ten vyfuk pruchozi...

Laďák hukot !!

29.4.2009 v 03:15 | Nahoru | #16
Záleží,na spoustě věcí-materiál(inox ocel,titan a hliník má úplně jiný zvuk než carbon),ten je dunivější,lehčí ale zas křehčí.Pak záleží na profilu,zda je ovál,hexagonální,triovál,klasika,kolik je vaty,zda je průchozí či přepážkový atd.Většinou jsem se setkal s průchozími.Ale nerozumím tomu zas tak,abych mohl radit....Já mám své uhlíkové Marvingy na TDMku a maximální spokojenost!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák hukot !!

29.4.2009 v 07:47 | Nahoru | #17

Matess727x>Kenty.t: Něco podobného řeším i u své Kawy KLX 650.Origo vejfuk je utaženej až moc a hlavně je těžkej.Chtěl bych na Kawu nějakej laďák,...ale né zase tak moc uřvanej,...nechci zase nikde v lese provokovat, ale hlavně lehčí a trochu otevřenější.Jenomže v tom asi nikdo neporadí,...to by musel mít někdo stejnou zkušenost, nebo už to musel podobně řešit. :\



akrapovice vesmes delaj relativne malo hluku a pritom jsou malo restriktivni... vicemene vsechny tyhle drzasi vyfuky ktere funguji tak nedelaj takovej kraval...

jinak jestli je ten bandit B6 tak bych radsi nechal tissi verzi(s vlozkou), vypada komicky kdyz motorka rve jak special z motoGP a nejede......

vozim taky dBeatery v koncovkach, i to s nima lip jede...

1 reakcí na tento příspěvek Laďák hukot !!

29.4.2009 v 15:04 | Nahoru | #18
K tomu mému příspěvku. Vím, zkouším, ta definice co tu byla nevystihuje hlavní podstatu a není z hlavy pisatele.

Jen mě to zaujalo. Teď jsme měli diskuzi o této filozifii a probrali jsme aji proč to má každý na tričku, přívěsku, avataru apod.

(reakce na) Laďák hukot !!

29.4.2009 v 15:05 | Nahoru | #19

Field>K tomu mému příspěvku. Vím, zkouším, ta definice co tu byla nevystihuje hlavní podstatu a není z hlavy pisatele.

Jen mě to zaujalo. Teď jsme měli diskuzi o této filozifii a probrali jsme aji proč to má každý na tričku, přívěsku, avataru apod.



pavedy

(reakce na) Laďák hukot !!

29.4.2009 v 21:07 | Nahoru | #20
jo, jo carbon ovál, to je zvouček

Laďák hukot !!

1.5.2009 v 06:45 | Nahoru | #21
Nejlepší laďáky dělaj Two Brothers

Laďák hukot !!

11.6.2009 v 11:52 | Nahoru | #22
dobrý laďáky dělá víc výrobců, ale na Suzu přeci patří klasika - Yoshimura
mám jí, s homologační vložkou je to ucházející, ale jezdím bez ní - v nízkých točkách docela dobrý brumlot a ve vyšších pila a je asi jedno, že lidi myslej, že přijdede supersport a ona to jenom Bandaska - aspoň je člověk slyšet (trochu jako aktivně-pasívní bezpečnost)

(reakce na) Laďák hukot !!

11.6.2009 v 12:21 | Nahoru | #23
assassin> by ses divil, jakej dělá komplet Akrap titan s otáčkami nad 5000 -randál jako kdybys trhal asfalt. Co se týče pouze koncovky netuším. Ale věřím, že je spoustu jiných koncovek s více db. Ale Výkon/Zvuk to nemá konurenci. Jinak mě se líbí ještě zvuk Leo Vince a Yoshimury. Cobra nebo Scorpion taky nemá špatnej zvuk...

Naposledy editováno 11.06.2009 12:23:08

Laďák hukot !!

11.6.2009 v 12:26 | Nahoru | #24
..

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist