globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda cb 500
 
23.10.2007 v 17:58
Ahoj,ráda bych si pořídila hondu cb 500 máte někdo nějaké zkušenosti s tímto motocyklem??? *yes* *no*
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Honda cb 500

23.10.2007 v 20:12 | Nahoru | #1
čezet180> Nemám ji sice dlouho, ale vřele doporučuju. Malá spotřeba, nízký provozní náklady, kvalita. Honda je Honda. Nevim jak je to s ostatníma 500, ale CB si myslim že je 1. místě. Chce si to vyzkoušet, sednout si na ní, popřípadně se svést. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500

23.10.2007 v 20:13 | Nahoru | #2
Zkušenosti-jen ty nejlepší,klidně běž do ní-nízká spotřeba,nízký provozní náklady,spolehlivá(pokud nekoupíš vrak),jednoduchá na údržbu.Pokud bude i odškrcená(popř.se dá jednoduše odškrtit)tak solidní zátah i maximálka při solidní spotřebě. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500

23.10.2007 v 20:33 | Nahoru | #3
Ptej se co chces vedet :)

Vzhled je zalezitost individualni a s ohledem na to, ze nad tou motorkou uvazujes, predpokladam, ze se ti libi. Je relativne nenapadna a prestoze je ergonomicky nejvetsi mezi starsima dvouvalcovyma petikilama (v soucasnosti je prekonana svym nastupcem CBF5), pusobi kompaktne.

Provozni naklady se odviji od toho, k cemu chces motorku pouzivat. Na turistiku muzes pocitat se spotrebou do 5ti litru ve vetsine rezimu jizdy (pokud nechces prekracovat 130 tak staci i skrcena verze), maximalne jsem se dostal na 8 - trvale 160 proti vetru se sirokyma brasnama.

Technika vychazi z cbr a horneta na urovni kolem roku 94 az 96 (i ergonomie a ovladani je prakticky shodny, vcetne chovani mezi 4 a 6 tis otackami). Vymenu oleje po 12ti tisicich zvladne v garazi asi kazdy vcetne vymeny filtru. Velka serviska s kontrolou ventilovych vuli je po 24 tisicich a da se s trochou sikovnosti a patricnym naradim (merky, kvalitni klice a gola + momentovy klic) provest i v amaterskych garazovych podminkach. A to i presto, ze ventilovy rozvod pouziva system kalibrovanych podlozek, pri jehoz nastavovani je nutne vyndat vacky.

Jinak obecne CB tak trochu klame telem. Nema rado nizke otacky, turisticky pasmo je od 4 do 6ti tis (od cca 5500 vys je znat rozdil mezi ostrou a skrcenou verzi), mezi 7mi a 10ti tis se chova jako sportovec. V zadnem ohledu vylozene nevynika, ale neni problem drzet krok se sportovnima motorkama, zrovna tak relativne uvolnena pozice umoznuje klidne proplouvani krajinou v coprackym stylu.

Ma samosebou i svoje mouchy, ale to zalezi hlavne na tom, v jakem smyslu budes motorku vyuzivat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500

24.10.2007 v 18:43 | Nahoru | #4
M alp>Ahoj děkuji za zprávu.Mám jednu teď momentálně vyhlídnutou-původně měla 43 kw a v Německu jí seškrtili na 24 kw.Jak se to dá odškrtit a kolik to asi stojí???Píše,že je to jednoduchý a netu jsem četla,že se musí vymněnit sací hrdla a tryskyTato informace je z www.happ.me.cz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500

24.10.2007 v 18:48 | Nahoru | #5
Sim>Děkuji za obsáhlé info :) byla jsem se na jedné podívat a při brždění přední brzdou brzda drbala do řidítek asi by to nemělo dělat,viď??

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500

24.10.2007 v 18:55 | Nahoru | #6
Jako ze se packa primackla az k riditkum? To je spatne, ale pravdepodobne je jen blbe sestelovany lanko, to je otazka 10 minut nez se to da do richtigu...

(reakce na) Honda cb 500

24.10.2007 v 19:03 | Nahoru | #7
Twister>cb má přední brzdu na lanko?

(reakce na) Honda cb 500

24.10.2007 v 19:05 | Nahoru | #8
čezet180>to co popisuješ by vypadalo na křivý kotouče spíš nebo vymačkaný uložeí řízení ale víc ti poraděj zkušenější kluci a chce to víc info nebo někoho kdo to zná ssebou

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500

24.10.2007 v 19:24 | Nahoru | #9
Nevim... Ja nejak vydobytky moderni techniky jeste nepremavam a CB nemam..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500

24.10.2007 v 19:26 | Nahoru | #10
Twister>tak proč radíš? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500

24.10.2007 v 20:05 | Nahoru | #11
čezet180>sací hrdla se nemění,pouze se z nich vyhodí "škrtící kroužky"+eventuální seřízení motoru,který by sis stejně(asi) nechala udělat-spíš bych to řešil s konkrétním motoservisákem,na kterýho se budeš obracet ohledně servisu.Každopádně to není žádná finanční rana.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500

24.10.2007 v 20:30 | Nahoru | #12
M alp>>
jak by rekli na Nove, tak si vezmes k ruce sikovnyho kamarada a pul, mozna hodina prace a motorka jede naplno! :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500

24.10.2007 v 21:29 | Nahoru | #13
status_quo>>
Nejak mi nenapadlo ze by to mohlo byt jinak :lol:

(reakce na) Honda cb 500

24.10.2007 v 21:39 | Nahoru | #14
čezet180>>
Predpokladas spravne, delat by to nemelo. Ale nevidel bych to na nejak extra zavazny problem - spis je otazkou, proc to soucasny majitel neresi. Napada me par variant:
- zavzdusneny okruh predni brzdy
- zadrhavajici pistek v brzdovy pumpe (pumpa si nenasaje spravne mnozstvi kapaliny pri pusteny pacce a pak jde zmacknout vic nez ma jit)
- ojety desticky v kombinaci s necistotou na pistku trmenu - diky tomu by se mohlo stat, ze se pistky po uvolneni vraci vic nez maji

Nejvetsi pravdepodobnost je ta prvni varianta.

Jinak co se tyka skrceni, zadna veda to neni - tri vykonove verze CB se lisi skutecne jen v pouziti ruznych saich hrdel a hlavnich trysek. Regulerni odskrceni by melo byt pomoci vymeny saciho hrdla za jine, ale jak uz tu nekdo psal, pokud jen vyndas kovovou clonku z hrdla skrcene verze, asi rozdil oproti plne verzi tezko poznas.

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500

25.10.2007 v 08:08 | Nahoru | #15
čezet180:he, ti prodám mojí, v TP 25kw, příruby doma máme,takže neni problém ti to tam znovu dát a pak po 14ti dnech znovu otevřít na plno. Páč ten výkon 25kw ti nebude stačit už po týdnu. Jinak je samozřejmě teď otevřená. A asi půjde na jaře pryč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500

25.10.2007 v 08:48 | Nahoru | #16
h4wk3y>předpoklad je, že se do toho nebude vrhat sama ne?a práci ti někdo udělá za flašku,jinej "nějakou korunou"nepohrdne!? :puke:

(reakce na) Honda cb 500

25.10.2007 v 08:59 | Nahoru | #17
M alp:a já jí to nabízim už s tim,že by to měla zavřený, je to fakt práce tak na půl hodiny, max. hodinku. Plus bych k tomu dala příruby na otevření. A to se vyplatí

Honda cb 500

25.10.2007 v 10:53 | Nahoru | #18
Sice nejsem zastancem neodbornych zasahu do motoru, ale zrovna tohle je (pri dodrzeni "normalnich" montaznich zasad - tedy jako ze se krizovy sroub nepovoluje nozem a maticka kombinackama) pomerne v pohode - po sundani bocnich plastu pred a za nadrzi odpojit hadicky z nadrze a sundat nadrz (tusim ze je k tomu potreba desitka klic). V tu chvili koukas na karburatory, ktery visi vlastne jen na prirubach (natrubek karbece vrazenej do priruby a zvenku stazenej paskou jako zahradni hadice) - k vyprosteni staci sroubovak na povoleni zminenych pasek a je nutne jeste odpojit par hadic a mozna i lanek, aby karbece sly volne vyndat. To vse ale bez pouziti nasili a nutnosti specialnich znalosti.

Do karbece na trysku se leze zespodu, tusim ze krizovym srobovakem. Priruba je vlastne po sundani karbece volne pristupna.

Pri zpetne montazi je potreba dat pozor na spravne vedeni hadic a lanek a taky na tesnost prirub karburatoru na obou stranach, aby to nesalo falesny vzduch.

Takze vsem, kterym ten popis pomuze, preju hodne stesti ;) ... aneb poznej svuj motocykl...

(reakce na) Honda cb 500

25.10.2007 v 12:42 | Nahoru | #19
Kanuni>Pochopil jsem správně, že prodáváš komplet motorku, pošleš fotky? Kolik za ni chceš? Jak je stará a kolik najetý a tak všechno možný? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500

25.10.2007 v 14:36 | Nahoru | #21
Twister>>
Nejak mi nenapadlo ze by to mohlo byt jinak :lol: [/quote]
Sis to zřejmě spletl s minibikem?! Odkdy se na velký motorky montujou mechanický kotoučovky? :puke:

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500

25.10.2007 v 15:53 | Nahoru | #22
Jimm:tákže foto zde: http://motoromca.we...anka.cz/image/index, najeto, to se musím podívat. Snad měla 30tis. když jsem jí kupovala, teď asi o 12-13víc. Rok 95,ale hezká a hlavně téměř bezúdržbová. Jen naleješ benzín a jezdíš. Papá tak kolem 4,5-5,5.
Spolehlivá, jen už bych ráda něco většího. Cena:52tis.
Jinak je plně otevřená, příruby na zavření dám k tomu nebo neni problém, aby je tam přítel rovnou dal. V TP 25 kW.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500

25.10.2007 v 20:39 | Nahoru | #23
Fidži>>
Nejak mi nenapadlo ze by to mohlo byt jinak :lol: [/quote]
Sis to zřejmě spletl s minibikem?! Odkdy se na velký motorky montujou mechanický kotoučovky? :puke: [/quote]
No jo Fidzi ma tedka sestikilo tak uz s nama dvacarema nemluvi respektive jenom do nich rejpe... :marod: :lol:

(reakce na) Honda cb 500

25.10.2007 v 20:42 | Nahoru | #24
Twister>Mluví, ale když řekneš takovou blbost, tak nelze nereagovat. :cool:

2 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500

25.10.2007 v 22:08 | Nahoru | #25
Ja svoje CB prodavam. :)

(reakce na) Honda cb 500

25.10.2007 v 23:09 | Nahoru | #26
Wikinger>>
Nerikal jsi ze az za rok? :shy:

Btw, co gumy? Uz mas chlupy z kraju ojety? :P

(reakce na) Honda cb 500

25.10.2007 v 23:18 | Nahoru | #27
Jindra (4846)>>
Zajimavy... u me tomu bylo spis naopak. Prakticky jen dve veci jsem na CB musel resit nasilim - srovnani padaku po "odlozeni" motorky na kruhaci a pak vymena lozisek v krku rizeni - opet s pomoci dostatecne dimenzovaneho domlouvatka.

Co se karbecu tyka, tak tam to slo ven taky trochu ztuha - ale jak se pozdeji ukazalo, slo to spatne prave proto, ze to tam posledne nekdo naskladal za pomoci nasili a nesedlo to jak melo. Skviry predchozi kutil maznul silikonem, takze si to vzduch neprisavalo.

Zpetna montaz se sice podobala jezkovi v kleci (teda spis dostan jezka do klece), ale vse prakticky bez nasili (tvrde priruby mezi motorem a karbecem, neuhnou, ale ty mezi karbecem a airboxem se zmacknou a karbec se zezadu nasadi na ty tvrdy priruby). Chvili trvalo, nez sem nasel ten spravnej grif, ale pak vsechno pasovalo jak ma. Dokonce i zmackle mekke priruby se vratily do puvodniho tvaru a tesnilo to i bez silikonu.

Honda cb 500

26.10.2007 v 10:17 | Nahoru | #28
Ahoj, já tuto mašinku mám, a jsem s ní naprosto spokojená. Koupila jsem ji letos na jaře a do teď na ní takřka denně jezdila - do práce, na pár srazů a tak. Pro začínajícího a pro holku je myslím víc než ideální. Není těžká, je lehce ovladatelná, spotřeba příjemná (já průměr tak 4,5 l)a když na jí jedeš, nemusíš se stydět předjíždět ostatní. Já mám verzi, co má těch 43 kW nebo kolik a stačí mi to - zatím. Je jak dělaná pro křehký ženský, CBečka se není důvod bát. Vyber nějaký dobrý kousek a vůbec se nemusíš bát, že je třeba deset roků stará. Jsou to dobrý stroje, co hodně vydrží. Tak šťastnou ruku při výběru a hlavně jezdit hlavou. Patty.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500

26.10.2007 v 12:31 | Nahoru | #29
Wikinger>Můžeš o své moto napsat víc????

(reakce na) Honda cb 500

26.10.2007 v 13:30 | Nahoru | #30
čezet180>> http://sim.boruvkov...e/p20070831003t.html
Napisu to za nej :P .. nechutne cista lestenka, tusim rok okolo 2001 (uz ma zlaty rafky), seriovej stav, barva cerna (znovu musim zduraznit ze nechutne leskla :cool: ). Nedavno meneny gumy (nebo aspon ta zadni), ted je tam Sport Demon.

Foto, ze kteryho prd uvidis je treba na
http://sim.boruvkov...e/p20070831003t.html
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist