globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Srad 750, dynojet stage 1
24.4.2009 v 12:09
Zdravim, mate nekdo zkusenosti s tou to sadou..? To jsou jen jiny trysky..? Jak se to projevuje na vykonu a na spotrebe diky..

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 12:32 | Nahoru | #1
mam moznost poridit trysky za dobrou cenu, ale aby mi nebyly samotny trysky na houby..

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 13:50 | Nahoru | #2
není to ta sada co prodávají na motoinzerci?

http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/280921-suzuki-gsx-r-750-srad.html

v originální sadě by měl být set trysek různých průměrů a set jehel, které mají více drážek pro nastavení. Podle toho co jsem slyšel se spotřeba nijak dramaticky nezvedne...a výkon taky ne

napiš Dawe02, ten o tom ví dost

Naposledy editováno 24.04.2009 13:55:22

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 14:04 | Nahoru | #3
jo to je on, ja prave nevim jestli ty jehly taky vzit, jo zkusim mu napsat..

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 14:15 | Nahoru | #4
já už mu psal před pár dny, neodpověděl - ber všechno, i jehly samozřejmě. hlavně zjisti jakej mají ty trysky rozměr -> napiš Dawe02, jestli se ti vůbec hodí.

dohromady tam má všechny krámy za litr, tak by se dala uhrát i cena

jinak viděl jsem jak ty gumy k náfukům nějaký borci prodávali i za 900korun/kus

1 reakcí na tento příspěvek Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 14:45 | Nahoru | #5
Ja mam srada taky pretryskovanyho a s vykonem to udelalo to,ze se mi srovnala vykonostni krivka.Masina se musi pote nechat odladit na brzde.Ale jestli ches dynojet kit,tak sam o sobe je tak nak k nicemu.Potrebujes jeste otevrenej vyfuk a otevreny filtr vzduchu.Zalezi jestli se ti chce do ty motorky tolik investovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 14:51 | Nahoru | #6
StiefTomas> s tímhle bez debat souhlasím, jen maličkost...já mám teda V-maxe , ale stage 1 podle mě na výkon nemá skoro žádnej vliv spíš jen na tu výkonostní křivku možná...osobně když už Dyno tak bych volil nějaký vyšší číslo

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 14:52 | Nahoru | #7
Tak trysecek se nam zachtelo Mozna by bylo lepsi zehnat zavodni prevody

(reakce na) Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 15:03 | Nahoru | #8

thor83>StiefTomas> s tímhle bez debat souhlasím, jen maličkost...já mám teda V-maxe , ale stage 1 podle mě na výkon nemá skoro žádnej vliv spíš jen na tu výkonostní křivku možná...osobně když už Dyno tak bych volil nějaký vyšší číslo



tyhle hesla nechapu... nema na vykon vliv a pak v te same vete jen ze vyhladi vykonostni krivku... pokud jsou v krivce nake proady tak jde vyhladit tak ze vsude okolo propadu vykon sundam.. nebo v propadu ho zvednu.. pak je plynula.. tzn v otackach kde byl propad se vykon zvysi... tak jakypak nema na vykon vliv...

a asi to napisu jeste jednou.. ale naposled...

dynojet kit je sada trysek, jehel a pripadne dalsich soucastek karburatoru ktere maji vliv na to kolik benzinu se pridava do vzduchu prochazejicim karbcem... samo ze u motorky v serii je temer idealne naladenej karbec uz v serii.. kdyz dam nakej dynojet s vetsima tryskama - bude to bohaty, pojede to hur a bude to vic zrat...

kdyz mam na motorce lehke upravy jako je koncovka vyfuku, filtr... tak poridim kit s tryskama ktery pocitaj s timahle lehkyma upravama - stage1

pokud ma motorku prekopanou sakum prask od zakladu - vacky, kompresni pomery, upravy kanalu atd.. tak podle rozsahu tehle uprav musim karburatory predelat ve vetsi mire - a na to jsou vyssi stejdze tech kitu...

tzn kdyz dam stejdz 3 na motorku s koncovkou vyfuku a jinak v serii.. bude to tam lejt benal vsude navic, pojede to nahovno (moc bohaty) a bude to zrat jako tank....

to je jak cim vic pruhu tim vic adidas, si lidi mysli ze si koupi neco co se jmenuje stage3 a ze to videli v katalogu na naky husty masine... a hned budou mit 30koni navrch...

1 reakcí na tento příspěvek Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 15:29 | Nahoru | #9
já jsem psal, že mám jinou motorku a tím že nemá na výkon moc vliv jsem myslel citelnej...jinak já mám na maxovi stage 3 bez leštění kanálu apd. a ten rozdíl znát je tak se nerozčiluj, třeba je to u srada jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 15:32 | Nahoru | #10

thor83>já jsem psal, že mám jinou motorku a tím že nemá na výkon moc vliv jsem myslel citelnej...jinak já mám na maxovi stage 3 bez leštění kanálu apd. a ten rozdíl znát je tak se nerozčiluj, třeba je to u srada jinak



ja se nerozciluju a nemyslel sem to konkretne na tebe... spis tak nejak obecne furt je v tom tak nejak bordel a je to tu furt dokola....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 15:43 | Nahoru | #11
assassin> v klidu já jen, že tady nikdy nevíš kdo na tebe kdy štěkne...vždyť to určitě znáš

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 16:04 | Nahoru | #12
no ja mam knko a vyfuk otevrenej.. tak kdyby nechal ty jehly k tomu za dobry prachy tak bych to vzal asi.

(reakce na) Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 16:07 | Nahoru | #13

thor83>assassin> v klidu já jen, že tady nikdy nevíš kdo na tebe kdy štěkne...vždyť to určitě znáš



jasny, sem uz dneska nejak podrazdenej z prispevku typu "dneska sem si koupil novou helmu co si o tom myslite?" :)

on Vmax je dost specificka masina a co se tyka karburatoru bude tam asi spousta veci jinak nez u SRADa:) ja na tom nikdy nejel jen hadam podle techniky co v tom je...

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 16:09 | Nahoru | #14
to vyhlazeni krivky by se hodilo..

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 16:10 | Nahoru | #15
zjistim rozmery a napisu dawe co si o tom mysli..

1 reakcí na tento příspěvek Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 17:03 | Nahoru | #16
no ten na tebe tak bude mít čas Ty trysky u něj mám zamluvený už půl roku ale nemá ani čas si vzpomenout podívat se v garáži jaký jsou.

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 17:04 | Nahoru | #17
mysaku pokud u Tebe nedoslo k jinym upravam krome toho filtru a laufu coz se snad ani upravou nazvat neda-spis vymenou :) tak stage 1,jak rika assassin,vykonova krivka (pokud to nebude delat naky manik kerej o tom vi prd) se vyhladi,takze k narustu vykonu fakt dojde minimalne v miste nakeho propadu kterych ma vetsina motorek na krivce vic nez jeden.Jinak stage 3 bez dalsich uprav urcite nikdo nikde nema,nebo minimalne nevi co stage 3 vse obnasi.Stage3 pokud se tedy bavime o levelu od Dynojetu obnasi upravu karburatoru po rozsahlejsich mechanickych zmenach v motoru.Spis Ti ale poradim se na to vydlabnout,velky efekt to nema,Dynojet je spis nafouknuta reklamni bublina.Pokud kouknes nekam kde se opravdu resi navyseni vykonu,pokud teda mluvime o serioznich recenzich,ne tech tady na foru od mistnich "ladicu"-Dynojet malokdy nekde figuruje jako dobry recept.Rad si ctu prispevky od kluku jako assassin,dawe apod. pac maj jako jedny z mala hlavu a patu zalozenou na realnych zkusenostech a ne na zvastech z neci fantazie.Tvuj pripad tj KN a lauf je jednoznacne stage1,necekej ale skutecne zadnou silenou zmenu,original Dynojet kit je ale jedna z drazsich variant(ma to ale peknou krabicku a dostanes samolepky :).Jako prvni bych zjistil na brzde jak jsi na tom ted,mozna budes prekvapen ze po nastaveni potrebne bohatosti vlastne nic nepotrebujes...Rozepsal bych se o svych realnych zkusenostech s Dynojetem na XL600 i na GSXR 750 ale snad ti staci aspon takovadle rada :)

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 17:07 | Nahoru | #18
A SRAD má s origo tryskami díry v křivce krouťáku? na to rychle zapomeňte

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 17:15 | Nahoru | #19
ja bych si mozna hodil na sradika stage 7

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 17:19 | Nahoru | #20
mluvis konkretne o svem nebo vseobecne?
to byla otazka na Jurawooda...

Naposledy editováno 24.04.2009 17:20:00

Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 21:37 | Nahoru | #21
No jo tak necham si poradit od rozumnych lidi, je mi jasny, ze to skoro nic neprida, ale tak rikal jsem si pokud by to zahladilo nekde mensi nedostatky tak proc ne ze, za ty penize, jinak to teda asi necham bejt, se sradikem jsem spokojenej co se tyce jizdnich vlastnosti, ale na ten vykon jsem si nejak zvyknul a jezdim s kamosem co ma litr a nejak se mi to zda uz malo ..

(reakce na) Srad 750, dynojet stage 1

24.4.2009 v 23:49 | Nahoru | #22

Jurawood>no ten na tebe tak bude mít čas Ty trysky u něj mám zamluvený už půl roku ale nemá ani čas si vzpomenout podívat se v garáži jaký jsou.



Uz jsem je mel dvakrat v ruce. Zitra ti napisu ktere tedy mam a muzes si pro ne prijet, jestli chces.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist