http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/280921-suzuki-gsx-r-750-srad.html
v originální sadě by měl být set trysek různých průměrů a set jehel, které mají více drážek pro nastavení. Podle toho co jsem slyšel se spotřeba nijak dramaticky nezvedne...a výkon taky ne
napiš Dawe02, ten o tom ví dost
Naposledy editováno 24.04.2009 13:55:22
dohromady tam má všechny krámy za litr, tak by se dala uhrát i cena
jinak viděl jsem jak ty gumy k náfukům nějaký borci prodávali i za 900korun/kus
1 reakcí na tento příspěvek Srad 750, dynojet stage 1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, dynojet stage 1
thor83>StiefTomas> s tímhle bez debat souhlasím, jen maličkost...já mám teda V-maxe , ale stage 1 podle mě na výkon nemá skoro žádnej vliv spíš jen na tu výkonostní křivku možná...osobně když už Dyno tak bych volil nějaký vyšší číslo
tyhle hesla nechapu... nema na vykon vliv a pak v te same vete jen ze vyhladi vykonostni krivku... pokud jsou v krivce nake proady tak jde vyhladit tak ze vsude okolo propadu vykon sundam.. nebo v propadu ho zvednu.. pak je plynula.. tzn v otackach kde byl propad se vykon zvysi... tak jakypak nema na vykon vliv...
a asi to napisu jeste jednou.. ale naposled...
dynojet kit je sada trysek, jehel a pripadne dalsich soucastek karburatoru ktere maji vliv na to kolik benzinu se pridava do vzduchu prochazejicim karbcem... samo ze u motorky v serii je temer idealne naladenej karbec uz v serii.. kdyz dam nakej dynojet s vetsima tryskama - bude to bohaty, pojede to hur a bude to vic zrat...
kdyz mam na motorce lehke upravy jako je koncovka vyfuku, filtr... tak poridim kit s tryskama ktery pocitaj s timahle lehkyma upravama - stage1
pokud ma motorku prekopanou sakum prask od zakladu - vacky, kompresni pomery, upravy kanalu atd.. tak podle rozsahu tehle uprav musim karburatory predelat ve vetsi mire - a na to jsou vyssi stejdze tech kitu...
tzn kdyz dam stejdz 3 na motorku s koncovkou vyfuku a jinak v serii.. bude to tam lejt benal vsude navic, pojede to nahovno (moc bohaty) a bude to zrat jako tank....
to je jak cim vic pruhu tim vic adidas, si lidi mysli ze si koupi neco co se jmenuje stage3 a ze to videli v katalogu na naky husty masine... a hned budou mit 30koni navrch...
1 reakcí na tento příspěvek Srad 750, dynojet stage 1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, dynojet stage 1
thor83>já jsem psal, že mám jinou motorku a tím že nemá na výkon moc vliv jsem myslel citelnej...jinak já mám na maxovi stage 3 bez leštění kanálu apd. a ten rozdíl znát je tak se nerozčiluj, třeba je to u srada jinak
ja se nerozciluju a nemyslel sem to konkretne na tebe... spis tak nejak obecne furt je v tom tak nejak bordel a je to tu furt dokola....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, dynojet stage 1
thor83>assassin> v klidu já jen, že tady nikdy nevíš kdo na tebe kdy štěkne...vždyť to určitě znáš
jasny, sem uz dneska nejak podrazdenej z prispevku typu "dneska sem si koupil novou helmu co si o tom myslite?" :)
on Vmax je dost specificka masina a co se tyka karburatoru bude tam asi spousta veci jinak nez u SRADa:) ja na tom nikdy nejel jen hadam podle techniky co v tom je...
1 reakcí na tento příspěvek Srad 750, dynojet stage 1
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |