globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha 535 nebo dragstar 650 ?
23.4.2009 v 20:12
furt premyslim YAMAHA to jo ale kteru Virago 535 nebo Dragstar 650 ?

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha 535 nebo dragstar 650 ?

26.2.2010 v 14:09 | Nahoru | #1
Tak jsem si to tady pročítal a něco tady padlo o palivovém kohoutu.Výhledově se na 535 chystám a tak každá informace dobrá.Zaslechl jsem že bývá někdy problém s přepínáním rezervy,co je na tom pravdy a o co přesněji jde?

Naposledy editováno 26.02.2010 14:10:41

(reakce na) Yamaha 535 nebo dragstar 650 ?

26.2.2010 v 15:35 | Nahoru | #2

Dandyfzs>Tak jsem si to tady pročítal a něco tady padlo o palivovém kohoutu.Výhledově se na 535 chystám a tak každá informace dobrá.Zaslechl jsem že bývá někdy problém s přepínáním rezervy,co je na tom pravdy a o co přesněji jde?



Prepinani na rezervu je pres elektromag.ventil (pol.48) ovladany na riditkach.U starsich masin se nekdy zasekne a nejde prepnout.Ventil je na druhe, spodni nadrzi



Naposledy editováno 26.02.2010 15:37:55

(reakce na) Yamaha 535 nebo dragstar 650 ?

26.2.2010 v 15:49 | Nahoru | #3

Dandyfzs>Tak jsem si to tady pročítal a něco tady padlo o palivovém kohoutu.Výhledově se na 535 chystám a tak každá informace dobrá.Zaslechl jsem že bývá někdy problém s přepínáním rezervy,co je na tom pravdy a o co přesněji jde?


Jde o to, že u Viraga 535 je přepínání rezervy řešené dosti nešťastně, a to elektro - magnetickým ventilem umístěným v nejnížším bodě nádrže pod sedlem, což je hned u zadního kola, kde na tento přepínač stříká veškterý bordel a voda ze silnice, což mu na životnosti jistě nepřidá... Vím o více případech u více ročníků 535tek, kde s tím byl problém, jednou za čas to prostě zaoxiduje, zarezne, a fertig... Buď po delším stání, nebo občas i při provozu, to je různé. Ale musím uznat, že to byla během těch bezmála 20 tisíc, co na tom mám najeto, moje jediná závada... Oprava je ale velice jednoduchá, jen to chce udělat pár změn oproti původnímu stavu, on tam totiž není zrovna nejlepší přístup, a ten ventil s palivovým kouhoutem tam drží na dvou křižových šroubech a na druhé straně na 10ce, na tu 10ku je potřeba dlouhej klíč a dá se tam dostat od výfuků, tam problém není, ale horší jsou ty křižáci, pokud nechceš rozebírat půl mašiny, což asi nechce nikdo, tak to chce co nejvíc odlehčit zadní kolo - přizvednou celou mašinu, tím se oddálí kyvka a dá se tam jakž takž dostat malou ráčnou, nebo v nejhorším pouze křížovým bitem, se kterým se dá otáčet klíčem, mě to trvalo pár hodin dostat to ven, je s tím docela hraní, ale jde to, potom se ten ventil už jenom pročistí, rozhejbe, prostříká, namaže, složí, a místo těch křížových šroubů se tam dají dva imbusy, a už se to pak skládá - případně příště rozebírá samo, no problémo... Funkčnost toho ventilu se dá snadno ověřit, a to tak, že při přepínání rezervy (malej spínač na pravém řidítku) to musí u toho ventilu cvakat, pokud to nic nedělá, značí to ten problém... Jinak je 535ka dobrá a spolehlivá mašina, ovšem je vhodná spíš jen do začátku, protože nemá moc co nabídnout, a tím pádem brzo omrzí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10406 Včera v 11:01 _Kovboj_
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist