No na ty srady jsem koukal taky jak na 6tky tak 750,je jich dost v peknym stavu,vetsinou dovoz s Italie.Ale nic s toho nema vic jak 30000km :\ ,tak sou nejspis vsechny stoceny tak s 50ti,pochybuji ze si Ital koupil motorku a jen na ni doma koukal.Ale asi je to taky moznost,ten srad kdyz by byl peknej a opecovanej tak by asi mel najet tak 100000 bez vetsich problemu.U tohodle jsem myslel ze by to treba mohlo mit opravdu malo km.poznat rozdil mezi 30000 a 50000km uz je tezsi.Ale todle to kdyby skutecne melo 11 tisic,tak to muslo stat nekomu v garazi.No uvidim sam az se na to mrknu.Zase nevim jestli by to stacely s 60tisic na 10
,to uz je o dost.Kdyby to melo uz hodne najeto,tak by to preci melo mit vule v kyvce atd, osoupanu gumy na stupkach.Ja jsem mel kawu zzr 600 rv 1994 dovoz Nemecko ,a vubec tomu nic nebylo,karburatory jak novy,gumy nebyly zpuchrely,toho stari bych se ani nebal.Ale jasny ze je to uz zastaraly,tezkopadny.Ale na druhou stranu peknej old school zavodak.No resit to takhle asi nema moc smysl,az ji zkouknu a svezu se,tak uvidim.Jinak nevite o nakych problemech s temadle staryma gsxrkama.Slysel jsem neco o ramu,ze nekdy praskal v okoli krku rizeni?