globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
21.4.2009 v 22:36
Zdarec,potrebuju poradit,kdyz dam neutral a dojizdim ke kolone nebo kdyz tam mam 1 nebo 2 a zmacklou spojku a chci protocit plyn,abych vydesil duchodce ,tak se !OBCAS! stane,ze se z motoru ozve rana a cinknuti a nevytoci se ,jednou mi dokonce chcip,jinak absolutne bez problemu s jinymy kvalty a meziplyny .prosim vysvetlit ,nechapu???
Předchozí
1 2 3
Následující

Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

24.4.2009 v 08:35 | Nahoru | #61
no me to strileni do sani moc OK neprijde, jako jednou za cas, pri studenym motoru treba (studenej motor je chudsi) se to da prezit... ale nejak castejs... to by mi asi vadilo... navic to muze pri vetsi rane nejak nachroumat klapky, nebo neco v karbecu...

ja bych asi obohatil volnobeh, nebo jestli tam je tak posteloval akceleracku aby davala driv/vic...

3 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

24.4.2009 v 08:37 | Nahoru | #62
zemic> hele máš to rozbitý... motorka je ve smrti. takže ti nebude vadit když si z ní vezmu stojánek

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

24.4.2009 v 09:29 | Nahoru | #63

FiZzeR>zemic> hele máš to rozbitý... motorka je ve smrti. takže ti nebude vadit když si z ní vezmu stojánek



novej stojánek máš za litr a na ebay docela byly k mání, kdysi jsem ho měl ohnutej tak jsem to zjišťoval, ale táta mi ho vykoval do původní podoby

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

24.4.2009 v 09:30 | Nahoru | #64

FiZzeR>zemic> hele máš to rozbitý... motorka je ve smrti. takže ti nebude vadit když si z ní vezmu stojánek



odmontuj to uplne...odlehceni. a o nakej sloup to dycanko opres :)

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

24.4.2009 v 19:04 | Nahoru | #65

assassin>prazak: u TLR je to fuk, sytic to totiz neni jen to otevira doraz na plynu, takze to malinko otevre klapky.. jako kdybys drzel malonko pridanej plyn... zapinani vetraku na 106 je OK, tak je to nastaveny

Duricko: hele ja zahrivam pomalou jizdou, u te tve 97 muzes zacit zrychlovat od cca 45ti C, ono to totiz 97 ma blbe udelany a meri teplotu v chladici.. a ne v motoru.. proto 97ky ukazuji v zime kolem 45ti furt, protoze je to teplota kde zacne otevirat termostat a hned zase zavre... proste to maj blbe... kdyz se udela ten bypas jako si videl u me, tak to drzi trvale 80-82stupnu...

na ten okruh si muzes ten vyssi volnobeh nastavit primo tou packou sytice - jak rikam neni to sytic ale jen "rucni plyn" drzi to malinko pridano dokud ridici jednotka dava bohatsi studenou smes, se zavrenejma klapkama by to bylo ulity... 1500-1800 .. uz je docela citelnej rozdil proti origo 1100ot..



jj,vim že jsi mi to už vysvětloval a jestli bude ještě někdy příležitost tak ti to tam pořádně omrknu...já jsem tu otázku myslel spíše v závislosti na životnost motoru víš?!Protože přeci jen studený starty jsou pro motor asi jedna z nejhorších věcí no :\

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

24.4.2009 v 22:26 | Nahoru | #66

FiZzeR>zemic> hele máš to rozbitý... motorka je ve smrti. takže ti nebude vadit když si z ní vezmu stojánek



ty na ni nemas stojanek docela potrebna vec u take motky,svuj ti teda nedam ,neminim hledat stromy

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

24.4.2009 v 23:02 | Nahoru | #67
Hoj Zemic,
to ti skutečně dělá jenom mezi 1 a 2 a jindy ne?
Já mám 2002 model a nevzpomínám si, že by se mi to někdy stalo. Do výfuku, to jo, ale so sání (pod nádrž) mi to nedělá. Každopádně to zkusím podle tebe a poreferuju.

J.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

25.4.2009 v 19:01 | Nahoru | #68

mynonaj>Hoj Zemic,
to ti skutečně dělá jenom mezi 1 a 2 a jindy ne?
Já mám 2002 model a nevzpomínám si, že by se mi to někdy stalo. Do výfuku, to jo, ale so sání (pod nádrž) mi to nedělá. Každopádně to zkusím podle tebe a poreferuju.

J.



jo, jen pri malych rychlostech kdyz dojizdim pomalu ke krizovatce a vrknu si plynem,tedy kdyz sou otacky pod 2 tis a bliz k volnobehu,ted si vzdycky vrknu na 2 tis a vejs a je to v poho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

24.5.2011 v 21:25 | Nahoru | #69
Mě to dělá taky.Stačí přidat plyn z volnoběhu a střelí to do filtru a zaklapou ventily.Jako kdyby to na chvíly chcíplo.Jeden den to neudělá vůbec a druhej den třeba pětkrát.Pěkně mě to sere.Vyměnil sem vzducháč protože byl asi originál.Byl neprůchozí,prasáci Italský.A to nepomohlo tak ještě zkusim svíčky.A asi dvakrát mi to na křižovatce zdechlo uplně.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

25.5.2011 v 09:27 | Nahoru | #70
Tesic> zvedni volnoběh asi na 1500, mně to pomohlo

(reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

25.5.2011 v 14:46 | Nahoru | #71
Stev> Ok.Hned to jdu zkusit....

Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru

25.5.2011 v 17:19 | Nahoru | #72
No já nevím, jak u těchto strojů, ale je možný, že na své půllitrové GS jsem vypozoroval, že když jsem dělal směs a synchronizaci, tak při chudé to střílelo do výfuku, až plameny lítaly, při bohaté naopak do sání jako prase a při každým prudčím otočení plynu rána až to málem chcíplo? Svíčky při tom byly mokrý jako prase, tak jestli je dedukce střílení do sání - bohatá směs správná nebo špatná?

Docela by se to hodilo, až si budu třeba hrát s jiným strojem, tady mě to celkem trvalo, než jsem konečně našel to správný nastavení, ale tak bylo to poprvé.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist