ja bych asi obohatil volnobeh, nebo jestli tam je tak posteloval akceleracku aby davala driv/vic...
3 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
FiZzeR>zemic> hele máš to rozbitý... motorka je ve smrti. takže ti nebude vadit když si z ní vezmu stojánek
novej stojánek máš za litr a na ebay docela byly k mání, kdysi jsem ho měl ohnutej tak jsem to zjišťoval, ale táta mi ho vykoval do původní podoby
assassin>prazak: u TLR je to fuk, sytic to totiz neni jen to otevira doraz na plynu, takze to malinko otevre klapky.. jako kdybys drzel malonko pridanej plyn... zapinani vetraku na 106 je OK, tak je to nastaveny
Duricko: hele ja zahrivam pomalou jizdou, u te tve 97 muzes zacit zrychlovat od cca 45ti C, ono to totiz 97 ma blbe udelany a meri teplotu v chladici.. a ne v motoru.. proto 97ky ukazuji v zime kolem 45ti furt, protoze je to teplota kde zacne otevirat termostat a hned zase zavre... proste to maj blbe... kdyz se udela ten bypas jako si videl u me, tak to drzi trvale 80-82stupnu...
na ten okruh si muzes ten vyssi volnobeh nastavit primo tou packou sytice - jak rikam neni to sytic ale jen "rucni plyn" drzi to malinko pridano dokud ridici jednotka dava bohatsi studenou smes, se zavrenejma klapkama by to bylo ulity... 1500-1800 .. uz je docela citelnej rozdil proti origo 1100ot..
jj,vim že jsi mi to už vysvětloval a jestli bude ještě někdy příležitost tak ti to tam pořádně omrknu...já jsem tu otázku myslel spíše v závislosti na životnost motoru víš?!Protože přeci jen studený starty jsou pro motor asi jedna z nejhorších věcí no :\
1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
to ti skutečně dělá jenom mezi 1 a 2 a jindy ne?
Já mám 2002 model a nevzpomínám si, že by se mi to někdy stalo. Do výfuku, to jo, ale so sání (pod nádrž) mi to nedělá. Každopádně to zkusím podle tebe a poreferuju.
J.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
mynonaj>Hoj Zemic,
to ti skutečně dělá jenom mezi 1 a 2 a jindy ne?
Já mám 2002 model a nevzpomínám si, že by se mi to někdy stalo. Do výfuku, to jo, ale so sání (pod nádrž) mi to nedělá. Každopádně to zkusím podle tebe a poreferuju.
J.
jo, jen pri malych rychlostech kdyz dojizdim pomalu ke krizovatce a vrknu si plynem,tedy kdyz sou otacky pod 2 tis a bliz k volnobehu,ted si vzdycky vrknu na 2 tis a vejs a je to v poho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 f firestorm-rana v motoru
Docela by se to hodilo, až si budu třeba hrát s jiným strojem, tady mě to celkem trvalo, než jsem konečně našel to správný nastavení, ale tak bylo to poprvé.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |