NSR, TDR - 2t, vyšší spotřeba, velká rychlost, velkej výkon, levněší udržba.
CBR - 4t, menší spotřeba, menší rychlost, menší výkon, dražší údžba.
Ale je to jen a jen na tobě. Záleží co se ti libí. Ale na NSR a TDR dostaneš víc zkušeností, Mě se tyto motorky líbí vic, vypadaj vic dospělejc, ale zase liješ hodně benzínu a pak ten volej.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
ale 4T nudá jízda ,U 2T se musíš servisně činit, ale když se staráš motka se ti náležitě odvděčí a nebudeš litovat
jinak NSR a TDR trochu rozdíl u TDR bych se nad tou rychlostí pozastavil...myslim že víc jak 140 to na moc to nejede,ale jde o ten nárůst, zrychlení a celej průběh....což je u 2T nenahraditelný....
TDR je spíš cestovní motorka a NSR sportovní (moc dlouho na ní nevydržíš sedět), ale zase líp jede...
u 2T sou další 2 možnosti sportovních motorek a to Cagiva Mito (muj názor: nelíbí se mi, zbytečně 7 převodů, nelíbí se mi a RS je stejně lepší :D )
a pak Aprilka RS....to RSko sice vyjde na víc než NSR, ale zase se řiká že nemá konkurenci mezi 12kama....četl sem že má nejmenší a nejvýkonnější motor zároveň mezi 125kama...ale nepřemlouvám tě jenom řikám fakt....záleží co chceš...NSR neni špatná motorka a TDR takyy ne...ale CBR je pro holky, je to hubeňoučký a nejede to...
Jinak 2T vyšší spotřeba benzínu a lehká spotřeba oleje (plná syntetika !!!)
Otevření přívěry- nezapomenutelnej a nevyměnitelnej zážitek....stačí když se staráš (což u 4T nemusíš) a motorka bude ok, hold dvojnásobnej výkon oproti 4T je někde znát...
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
Proti gustu žádnej dišputát.....když ti stačí nudná motorka která má vzhled kapotovanýho simála....to ti nikdo nebere...každej má jinej styl...ale prostě to nejde oproti 2T...to snad uznat musíš....ale jjak řikám, někomu to stačí
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
lepis by bylo-pro motorkare mensi postavy(pisu to zamerne :D ) a pro holky :D
CBR-maly vykon,mala maximalka oproti 2t,no udrzbu nevim nevim,kdyz se zacne srat 2t,tak to taky za hubicku neni :D
vyhody-mensi spotreba(at uz benzinu nebo oleje),teoreticka mensi poruchovost,lepsi zvuk
dvoutakty hodnotit nebudu,nemam ho,envim co je s nim za trapeni ani vyhody,mel sem jen rs 50,ale to bylo takovy jiny :D ,jen asi ze tyhle 2t vypadaji vic jako dospelejsi motorky.. ;)
napred si stanov,jestli chces 2t nebo 4t,zatim mas michany hrusky s jablkama ;)
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
Anorex píše: jak pro holky,no dovol :D :D
lepis by bylo-pro motorkare mensi postavy(pisu to zamerne :D ) a pro holky :D
CBR-maly vykon,mala maximalka oproti 2t,no udrzbu nevim nevim,kdyz se zacne srat 2t,tak to taky za hubicku neni :D
vyhody-mensi spotreba(at uz benzinu nebo oleje),teoreticka mensi poruchovost,lepsi zvuk
dvoutakty hodnotit nebudu,nemam ho,envim co je s nim za trapeni ani vyhody,mel sem jen rs 50,ale to bylo takovy jiny :D ,jen asi ze tyhle 2t vypadaji vic jako dospelejsi motorky.. ;)
napred si stanov,jestli chces 2t nebo 4t,zatim mas michany hrusky s jablkama ;)
No na 2T to sice levný neni...ale spočítej si GO motoru na 4T :) o moc víc jak u 2T...ale je fakt že výdrž motoru je větší...ale o to líp 2T jede....já jel i na 4T i na 2T...a jak sem jednou jel na 2T...tak CBR už bych nechtěl ani za boha....nejde to, a je to nuda...toť můj poznatek..jediný plus....zvuk a spotřeba....to je všechno...jak řikám, když se o 2T staráš je to v pohodě...odvděčí se ti super jízdou a jízdníma vlastnostma
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
3 reakcí na tento příspěvek Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
Co se tyka tveho osobniho nazoru ze CBR je "nudna motorka s designem kapotovanyho simsona" tot tvuj nazor neberu ti ho, ale neprezentuj ho tu jako fakt. Mně CBR rozhodně nudná nepřijde a design az na uzke pneumatiky mi taky prijde dobrej (a myslim ze to dokazuje i prodejnost teto moto).
Dal Blahi vypada to ze srovnavas Honda CBR se svym Aprilia RS 125, ale pokud si dobre pamatuju byla nova Aprilie o docela slusnej batoh drazsi nez novy CBR.
Jinak to ze CBR je pro holky. Protoze je nizky, lehky a nemusis se v tom hrabat. Nechci ti brat iluze ne kazdej ma 180 ja mam 163cisel a CBR by pro me byla idealni motorka. Co se tyka udrzby taky radsi jezdim nez se hrabu v motoru. A co se tyka rychlosti jezdim 90 preci jen jezdim na stopetadvacitkach a na nic si nehraju. Az mi bude 18- stejne vsechny stopetadvaci pujdou do sveta... a pak az zacnu resit nejakou maximalku a jizdu nad 90.. Jinak ja mam Hondu Varadero suprova motorka, ale nedoporucil jsem ji protoze je asi cenove a typove nejak mimo kategorii..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
Twister píše: ...te to v praxi vyjde levneji nez furt menit klikovku, pisty atd. u dvoutaktu. Pak spotreba, ja najezdim behem hezkyho tydne kolem 500km. To je u Kawasaki Eliminator v pripade ze jedu kolem maximalky (100km/h) 4l/100km. 4x5=20 20x30=600 Takze mi jen cena benzinu tydne vyjde kolem 600Kč. V pripade dvoutaktnich stroju bych sice jezdil rychleji, ale spotreba by mi v extremnim pripade vysla az na nejakejch 7l/100km nepocitam olej... <strong>Pokud jedu s TDR kolem 100(i do kopců), tak jedu za 4,5l. Furt měnit písty kliky ojnice... na tos přišel jak? Nikasil vydrží až 125000km, pokud nezadřeš a písty po 25 000km(sada za 2800). Ojnice a klika obvykle drží tak 2 písty a víc.</strong>
Co se tyka udrzby taky radsi jezdim nez se hrabu v motoru.
<strong>Na tohle říct jen jediné. Buď zaujatost nebo nevědomost...</strong>
Twister píše: Tak fajn... dvoutaktni moto, jsou pro mlade kluky, ktere budou podporovat rodice, nebo nemaji zadny jiny nakladny konicek (popr. oboje dohromady). Co se tyka udrzby tak Blahi mas pravdu. GO u 4T motoru je cenove vyssi. Jenomze GO se u 4T dela v takovejch intervalech, ze te to v praxi vyjde levneji nez furt menit klikovku, pisty atd. u dvoutaktu. Pak spotreba, ja najezdim behem hezkyho tydne kolem 500km. To je u Kawasaki Eliminator v pripade ze jedu kolem maximalky (100km/h) 4l/100km. 4x5=20 20x30=600 Takze mi jen cena benzinu tydne vyjde kolem 600Kč. V pripade dvoutaktnich stroju bych sice jezdil rychleji, ale spotreba by mi v extremnim pripade vysla az na nejakejch 7l/100km nepocitam olej. Co se tyka zvuku.. no kdyz nekdo nakopne dvoutakt tak se vsichni podivaj kdo ze sousedu ma novou sekacku od Mountfieldu :lol: (i kdyz ladaky dneska uz umej svy, ale zase money navic)
Co se tyka tveho osobniho nazoru ze CBR je "nudna motorka s designem kapotovanyho simsona" tot tvuj nazor neberu ti ho, ale neprezentuj ho tu jako fakt. Mně CBR rozhodně nudná nepřijde a design az na uzke pneumatiky mi taky prijde dobrej (a myslim ze to dokazuje i prodejnost teto moto).
Dal Blahi vypada to ze srovnavas Honda CBR se svym Aprilia RS 125, ale pokud si dobre pamatuju byla nova Aprilie o docela slusnej batoh drazsi nez novy CBR.
Jinak to ze CBR je pro holky. Protoze je nizky, lehky a nemusis se v tom hrabat. Nechci ti brat iluze ne kazdej ma 180 ja mam 163cisel a CBR by pro me byla idealni motorka. Co se tyka udrzby taky radsi jezdim nez se hrabu v motoru. A co se tyka rychlosti jezdim 90 preci jen jezdim na stopetadvacitkach a na nic si nehraju. Az mi bude 18- stejne vsechny stopetadvaci pujdou do sveta... a pak az zacnu resit nejakou maximalku a jizdu nad 90.. Jinak ja mam Hondu Varadero suprova motorka, ale nedoporucil jsem ji protoze je asi cenove a typove nejak mimo kategorii..
jo to já vcelku světšinou souhlas až na pár věcí, že u cbr dělá dojem drobný motky kola....já to myslel tak jako že ta motorka je hrozně uzpunká, ale to je jedno někomu se to líbí to neřikám.....máš taky pravdu že u 2T se dělá GO častěji,ale když se staráš, víc jak 20 tis km neni problme a pak výměna pístu třeba....to zas neni tak hrozný...náklady na běžnej provoz sou větší to je fakt,ale ber to jako že výkon něco stojí, nejde taky jen o maximálku ale o průběh a zátah jako takovej to se 4T nemůže rovnat, ne každej po tom však touží, i když dvoutakt uškrtíš na 11 KW je pořád silnější než 4T, to ses spletl a je to právě proto že je to dvoutakt...v názvu jsou 2 takty tudíš 2 doby (dvoudobý motor) tudíš za 2 doby toho stihne víc než 4T za 4 doby, je to prostě vyhnaný otáčkama. To že je CBR nudná beru z pohledu že jezdim na 2T a oproti tomu fakt ndná je, když srovnávám, jinak nic nemít tak je to jasný že bych byl šťastnej jak štěně za ní...ale prostě osobně bych do ní nešel kuli vzhledu (uzounká),nudnosti odproti 2T, to je asi tak všechno pro mě má 2T víc výhod než nevýhod oproti 4T,ale každej sme jinej takže to nikomu neberu....když nemáš na to jezdit za víc peněz (olej a benál) tak je 4T jasná volba a když ti to nevadí TOLIK tak 2T si myslim, protože to je vyloženě motorka o zábavě...ten rozdíl neni zas tak hrůznej, kámoš má CBR to mu žere 3,5-4 litry řikal a mě si to vezme 6...2 litry rozdíl plsu na 700-800 KM litr oleje....jak řkám někomu i to příde moc, to je v pořádku...ale zase musíme být objektivní, záleží co od motorky čekáš,ale nemá cenu někoho přesvědčovat že 4T je lepší nebo naopak horší než 2T....pro někoho lepší, pro druhýho horší, každej má svoje priority, já se rozhodl podle srdce...za 1. 2T lepší vzhled silnější motorky, výkon a zátah...zvuk mi po projetí na 2T už vůbe nevadil protože sem jel naCBR a bylo to pro mě nesrovnatelný, otevření přívěry mě uchvátilo....asi tak sem dopad :D ...jinak přeju hodně šťastných KM a žádný 4taktní GO motoru... *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
Fidži píše: [quote=Twister]...te to v praxi vyjde levneji nez furt menit klikovku, pisty atd. u dvoutaktu. Pak spotreba, ja najezdim behem hezkyho tydne kolem 500km. To je u Kawasaki Eliminator v pripade ze jedu kolem maximalky (100km/h) 4l/100km. 4x5=20 20x30=600 Takze mi jen cena benzinu tydne vyjde kolem 600Kč. V pripade dvoutaktnich stroju bych sice jezdil rychleji, ale spotreba by mi v extremnim pripade vysla az na nejakejch 7l/100km nepocitam olej... <strong>Pokud jedu s TDR kolem 100(i do kopců), tak jedu za 4,5l. Furt měnit písty kliky ojnice... na tos přišel jak? Nikasil vydrží až 125000km, pokud nezadřeš a písty po 25 000km(sada za 2800). Ojnice a klika obvykle drží tak 2 písty a víc.</strong>
Co se tyka udrzby taky radsi jezdim nez se hrabu v motoru.
<strong>Na tohle říct jen jediné. Buď zaujatost nebo nevědomost...</strong>
[/quote]
ne to je spíš neobjektivita, nechal se unést, protože je spokojenej se svojí moto to je normální ;) , hlavní je si to pak uvědomit...
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
Fidži píše: [quote=Twister]...te to v praxi vyjde levneji nez furt menit klikovku, pisty atd. u dvoutaktu. Pak spotreba, ja najezdim behem hezkyho tydne kolem 500km. To je u Kawasaki Eliminator v pripade ze jedu kolem maximalky (100km/h) 4l/100km. 4x5=20 20x30=600 Takze mi jen cena benzinu tydne vyjde kolem 600Kč. V pripade dvoutaktnich stroju bych sice jezdil rychleji, ale spotreba by mi v extremnim pripade vysla az na nejakejch 7l/100km nepocitam olej... <strong>Pokud jedu s TDR kolem 100(i do kopců), tak jedu za 4,5l. Furt měnit písty kliky ojnice... na tos přišel jak? Nikasil vydrží až 125000km, pokud nezadřeš a písty po 25 000km(sada za 2800). Ojnice a klika obvykle drží tak 2 písty a víc.</strong>
Co se tyka udrzby taky radsi jezdim nez se hrabu v motoru.
<strong>Na tohle říct jen jediné. Buď zaujatost nebo nevědomost...</strong>
[/quote]
Tak to bude asi typ od typu... Ja sem mel dvoutaktni skutr (Piaggio zadnou cinu) a co se spotreby a problemu s tim tyka... Des bes, hruza a utrpeni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
blahi píše: [quote=Fidži][quote=Twister]...te to v praxi vyjde levneji nez furt menit klikovku, pisty atd. u dvoutaktu. Pak spotreba, ja najezdim behem hezkyho tydne kolem 500km. To je u Kawasaki Eliminator v pripade ze jedu kolem maximalky (100km/h) 4l/100km. 4x5=20 20x30=600 Takze mi jen cena benzinu tydne vyjde kolem 600Kč. V pripade dvoutaktnich stroju bych sice jezdil rychleji, ale spotreba by mi v extremnim pripade vysla az na nejakejch 7l/100km nepocitam olej... <strong>Pokud jedu s TDR kolem 100(i do kopců), tak jedu za 4,5l. Furt měnit písty kliky ojnice... na tos přišel jak? Nikasil vydrží až 125000km, pokud nezadřeš a písty po 25 000km(sada za 2800). Ojnice a klika obvykle drží tak 2 písty a víc.</strong>
Co se tyka udrzby taky radsi jezdim nez se hrabu v motoru.
<strong>Na tohle říct jen jediné. Buď zaujatost nebo nevědomost...</strong>
[/quote]
ne to je spíš neobjektivita, nechal se unést, protože je spokojenej se svojí moto to je normální ;) , hlavní je si to pak uvědomit... [/quote]
To samy bych mohl rict ja o tobe.. takze prosimte brzdi..
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
Co se tyka toho ze mas rozdil 2l. Si spocitej o kolik by se mi zvysili tydenni naklady jen na pohonnych hmotach.. 6x5=30 30x30=900Kč olej staval 200Kč počítám půlku. Takže 1000Kč týdně. To mi prijde jako slusny navyseni oproti 600Kč..
Jinak ja dvoutakty neodsuzuju. Pro 16-cti lete vyznavace rychlosti, kteri na to maji. Je to idealni (jedina) volba. Jak jsem napsal hned v prvnim prispevku do CBR bych sel "já" (osobně).
Twister píše: [quote=blahi][quote=Fidži]
ne to je spíš neobjektivita, nechal se unést, protože je spokojenej se svojí moto to je normální ;) , hlavní je si to pak uvědomit... [/quote]
To samy bych mohl rict ja o tobe.. takze prosimte brzdi.. [/quote]
já se snažim bejt objektivní, beru pro i proti a uznávám že 4T má oproti 2T výhody stejnětak jako 2T proti 4T...a když uškrtíš 2T tak bude stejně rychlejší o něco než 4T...výkon stejnej a zátah větší...pro pořádek...
Twister píše: Co se tyka ze kdyz uskrtis 2T na 11KW ano sice budes mit porad vyssi zatah ale rychlostne a i vykonostne na tom budeme v praxi stejne.
Co se tyka toho ze mas rozdil 2l. Si spocitej o kolik by se mi zvysili tydenni naklady jen na pohonnych hmotach.. 6x5=30 30x30=900Kč olej staval 200Kč počítám půlku. Takže 1000Kč týdně. To mi prijde jako slusny navyseni oproti 600Kč..
Jinak ja dvoutakty neodsuzuju. Pro 16-cti lete vyznavace rychlosti, kteri na to maji. Je to idealni (jedina) volba. Jak jsem napsal hned v prvnim prispevku do CBR bych sel "já" (osobně).
proč by to mělo bejt pro vyznavače rychlosti? tady o rychlost moc nejde....teda možná někomu ne ale je to o něčem jinym..
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR,CBR nebo Yamaha TDR
my sme se slovně nepotýkali... *no* jenom sme si ujasňovali výhody a nevýhody obou typů motorek a schodli se že každý hledá něco jinýho, obje motky sou v něčem dobrý a v něčem ne....tohle je náš názor a my od tématu neodbočujeme a jesi máš něco proti tak sem nelez. Buď rád že se na tebe nevyserem protože taady toho bylo napsaný jak nasrá*o......tak to je...a komu se to nelíbí, ať mi moje nový vlastnoručně vyměněný gufero ve vidli políbí..... :cool: :lol: