globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Monster S4, nebo 1000?
19.4.2009 v 21:14
Ahoj, jakej stroj je z hlediska výkonu, krouťáku, servisní náročnosti výhodnější. Přemýšlím o změně a Monster se mi od klukovskejch let moc líbí...
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:23 | Nahoru | #1
Monstra néééé,to je ukrutně nepraktická motorka,ale když už tak dvou ventila,S4 je tušim z 996 a tam je servis dražší a hlavně ten motor už je moc na takovej podvozek,na co mít takovej reaktor když už ve 160km/h se pereš s větrem,brrr...mel S2R a už to nechci,jestli jsi zvyklý na kapotu budeš zklamaný nesmysl motorka,jo a vůbec když už litra naháče tak Raptora

1 reakcí na tento příspěvek Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:26 | Nahoru | #2
S4 je 916ka, ty chceš asi čtyřv. vodník že?

Proč nepraktická? Mně by se právě po SSku monster líbil, stejně nelítám moc rychle a na normální poježdění...Teda já bych spíš vzducháč.

Naposledy editováno 19.04.2009 21:33:54

Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:27 | Nahoru | #3
ale notak ;)

S4 první maj motory z 916 a vidle a podvozek z ST4... takový nijaký, zato S4R je jiná káva

servisně je čtyřventil každopádně náročnější než vzducháč-dvouventil, o tom žádná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:33 | Nahoru | #4

RomanSS>S4 je 916ka, ty chceš asi čtyřv. vzducháče že?

Proč nepraktická? Mně by se právě po SSku monster líbil, stejně nelítám moc rychle a na normální poježdění...Teda já bych spíš vzducháč.



4ventil vzducháč??

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:33 | Nahoru | #5

n-o-r-a>RomanSS>S4 je 916ka, ty chceš asi čtyřv. vzducháče že?

Proč nepraktická? Mně by se právě po SSku monster líbil, stejně nelítám moc rychle a na normální poježdění...Teda já bych spíš vzducháč.

4ventil vzducháč??


Jejda omyl.
opraveno

Naposledy editováno 19.04.2009 21:34:05

1 reakcí na tento příspěvek Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:33 | Nahoru | #6
Ten litrovej motor,bude asi ideální,teda dvouventil,do 150km/h tahá fakt solidně a není tak nákladnej na servis!

2 reakcí na tento příspěvek Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:35 | Nahoru | #7
http://www.motocentr...-1000-id:102450.moto

Co říkáte na tohohle...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:41 | Nahoru | #8
Drak 09> Pěknej ,ale já bych šel do novějšího s letmo uloženým kolem,v červený s bílým pruhem je fakt dokonalej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:49 | Nahoru | #9
DucatiSSJirka> Přesně,ta letmá kyvka je mazaná,zato ta dvouramená působí dost lacině je to blbá mašina,nic na to nedáš,nic do toho nedáš,za nic se neschováš,v sérii řízení netlumíš a ve výsledku do polštáře po večerech brečíš
To říkam TéLe,TéLe,TéLe

Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:55 | Nahoru | #10
hele doktore, ve vší úctě, mít doma S4r tak rozhodně do polštáře nepláču

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:56 | Nahoru | #11
Dr.Ďuričko22> Vy jste z těch TeLat ,nějak vykolejený ,chlapi vždyť to nemá žádný jízdní vlastnosti,je to fakt jenom o zvuku a motor tahal slušně ve století páry,dneska je to mrtvola jako ten můj dvouventil od Ducádi No je fakt ,že pro takovýho mrdala jako jsem já to stačí

1 reakcí na tento příspěvek Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:58 | Nahoru | #12
Nojo člověk si jezdí na 999S, 1098 a pak mu je SS slabá, co mám říkat já, když Vám nestíhám? To jsou móresy.

Naposledy editováno 19.04.2009 21:58:35

Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 21:59 | Nahoru | #13
Monster je dobrá volba. Je fakt, že na něm fouká, ale ta mašina má duši. Takovej S4RS nemá chybu. Skvělej motor, podvozek a ten zvuk no nádhera, to na čtyřválu nezažiješ. A na druhou stranu na co honit maximálku, když tu na to ani nejsou silnice. Já bych do toho šel. Ps: ty co Ducati pomlouvaj ho max viděli z rozjetýho vlaku....

Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 22:00 | Nahoru | #14
Než S4, tak asi raději M1000, ještě lépe S2R1000...

Důvod?

S4 nejede o moc víc než M1000, lépe řečeno nejede o tolik víc, aby mělo smysl ho servisovat a pořizovat...

Nehledě na to, že na to vyloženě silniční svezení je dvouventil neuvěřitelně praktickej a o spolehlivosti se nemá smysl bavit...

Je to už tak starej motor, že je naprosto vychytanej a hlavně zábavnej!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 22:01 | Nahoru | #15

Dr.Ďuričko22>DucatiSSJirka> Přesně,ta letmá kyvka je mazaná,zato ta dvouramená působí dost lacině je to blbá mašina,nic na to nedáš,nic do toho nedáš,za nic se neschováš,v sérii řízení netlumíš a ve výsledku do polštáře po večerech brečíš
To říkam TéLe,TéLe,TéLe



já teda nevím jestli jsi zkoušel jet se štítkem a bez, ale mě účinnost tak malého kousku plastu a plexi až překvapila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 22:14 | Nahoru | #16

RomanSS>Nojo člověk si jezdí na 999S, 1098 a pak mu je SS slabá, co mám říkat já, když Vám nestíhám? To jsou móresy.



No SS je od spoda lepší než tydle dvě čtyřventilovky,do 1ookm/h na to má asi málo co,hlavně ten nárust výkonu a krouťáku od volnoběhu je mazec,krásně zvedá kolo,no já zas přibral tak to bude mít taky vliv,Ty máš 6o kilo Tobě to šestikilo musí dát 180 km/h ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 22:17 | Nahoru | #17

DucatiSSJirka>RomanSS>Nojo člověk si jezdí na 999S, 1098 a pak mu je SS slabá, co mám říkat já, když Vám nestíhám? To jsou móresy.

No SS je od spoda lepší než tydle dvě čtyřventilovky,do 1ookm/h na to má asi málo co,hlavně ten nárust výkonu a krouťáku od volnoběhu je mazec,krásně zvedá kolo,no já zas přibral tak to bude mít taky vliv,Ty máš 6o kilo Tobě to šestikilo musí dát 180 km/h ne?


Mám 78kilo.
Dalo 200, ale na omezovač se nedostanu. Věř nebo ne. S4R se s ním prej dostal na 190 ve dvou.
Ale stejně nad 160 s tím nejezdím, mi je líto motoru. Ta šestka mi kapánek chybí.

Naposledy editováno 19.04.2009 22:17:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 22:19 | Nahoru | #18
miura> jo helet zkoušel a fakt překvapujíci ale od 130km/h stejne blbý

DucatiSSJirka> Hele ticho tam

MéďaPusík> hele S4R je krásnej naháč to je bez debat,ale po tom co jsem zakusil s S2R tak mam jasno v tom že takovouhle motorku prostě ne.e,aproto to sem píšu když vidim kluka s FíBím,tak si řikam=kapoty-rejsr-vysoký rychlosti-monster?-ne.e...nejde mi to dohromady a navíc me podvozek Monstera vyloženě nudil

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 22:43 | Nahoru | #19
RomanSS> Seš vlastně taky vysokej ,tak promiň za tu podváhu,já bych chtěl mít 95kg..........i 105 by nebylo špatný,ach jo

Monster S4, nebo 1000?

19.4.2009 v 22:48 | Nahoru | #20
to je překvapení že na nekapotované mašině fouká
výbornej úsudek, proto si tu mašinu nikdo nekupujte

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 00:47 | Nahoru | #21

RomanSS>DucatiSSJirka>RomanSS>Nojo člověk si jezdí na 999S, 1098 a pak mu je SS slabá, co mám říkat já, když Vám nestíhám? To jsou móresy.

No SS je od spoda lepší než tydle dvě čtyřventilovky,do 1ookm/h na to má asi málo co,hlavně ten nárust výkonu a krouťáku od volnoběhu je mazec,krásně zvedá kolo,no já zas přibral tak to bude mít taky vliv,Ty máš 6o kilo Tobě to šestikilo musí dát 180 km/h ne?
Mám 78kilo.
Dalo 200, ale na omezovač se nedostanu. Věř nebo ne. S4R se s ním prej dostal na 190 ve dvou.
Ale stejně nad 160 s tím nejezdím, mi je líto motoru. Ta šestka mi kapánek chybí.



190 km/h ve dvou Velká Dobrá - Pavlov, 200 km/h s bagáží a ve dvou po dálnici z Prahy na Plzeň...na detaily k té dálnici se neptej, to bylo peklo, ale abych stíhal, tak nebyla jiná možnost...

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 07:37 | Nahoru | #22
Drak 09> hele ten tam stojí už skoro rok co já vim....Nevypadá ale zle....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 11:54 | Nahoru | #23

Dr.Ďuričko22>miura> jo helet zkoušel a fakt překvapujíci ale od 130km/h stejne blbý

DucatiSSJirka> Hele ticho tam

MéďaPusík> hele S4R je krásnej naháč to je bez debat,ale po tom co jsem zakusil s S2R tak mam jasno v tom že takovouhle motorku prostě ne.e,aproto to sem píšu když vidim kluka s FíBím,tak si řikam=kapoty-rejsr-vysoký rychlosti-monster?-ne.e...nejde mi to dohromady a navíc me podvozek Monstera vyloženě nudil



kecy kecy kecy a žvásty, jdi se zahrabat

mám štítek, do 200kmh můžu normálně sedět, rozjet se to dá i za 260kmh (dál tacho nemám) a neuletěl jsem..a kdo říká, že je to překoňovanej podvozek, neumí na tom prostě jezdit, obvykle z důvodu userfriendly japanců pro nemehla

Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 12:27 | Nahoru | #24
Sel bych z duvodu nakladu kazdopadne do dvou ventilu. Ja jsem naprosto spokojenej, maximalka 230 je dostacujici a do rakoska na GG se taky v pohode dojede. 500 km denne se na tom da ujet, pak uz boli ruce a pr.... U dvouventilu se da jedit i se spotrebou 4,5 l/100km to je taky dost velky plus, samozrejme kdyz to mackas bere i pres deset.

Naposledy editováno 20.04.2009 12:55:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 13:05 | Nahoru | #25
sors> hele to co jsem psal výše byly prostě jenom subjektivní pocity,zkrátka jsem se nezařadil do fronty Monster fandů...za mě S2R=NUDA (nemyslim naked )

Do 200km/h normálně sedíš?Tak to jsi asi menšího vrůstu protože já se svejma 187cm jsem mel docela problem...

Naposledy editováno 20.04.2009 13:07:42

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 13:38 | Nahoru | #26

Dr.Ďuričko22>sors> hele to co jsem psal výše byly prostě jenom subjektivní pocity,zkrátka jsem se nezařadil do fronty Monster fandů...za mě S2R=NUDA (nemyslim naked )

Do 200km/h normálně sedíš?Tak to jsi asi menšího vrůstu protože já se svejma 187cm jsem mel docela problem...



Měřím 195, na S4R jsem jel lehce přes 200 a normálně jsem seděl taky...s prstem v nose!

Nesmíš být slečinka!!!

Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 14:51 | Nahoru | #27
S2R a nezabavnej podvozek? MONSTER a ! NEZABAVNEJ ! podvozek?? Co to ... jo ahaaaa uz chapu ted nam poves tu o pejskovi a kocicce

3 reakcí na tento příspěvek Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 16:38 | Nahoru | #28
No tak vidim že jsem píchnul do vosího hnízda ale rozhodně nechci nikomu nejak nutit svoje názory,to fakt ne!Ale nezdá se mi že 200kmh na Monstru jsou v pohodě,to je navíc Monstra bez tlumiče řízení musíš pořád hlídat,jinak si to jede kam chce a když přejedeš kámen tak aniž bys ho videl ses ve vetšine případů schopnej říct jakej má tvar,protože ten podvozek je hrozně tuhej a vidlice tvrdý...na naše silnice špatný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 17:55 | Nahoru | #29
Dr.Ďuričko22> nepíchnul, spíš je to o tom, co každému sedí... Já jsem jezdil ještě na "horších" věcech než Monster, přesně řečeno SS a 748 a jakmile si prostě zvykneš, naučíš se to po těch našich silnicích vodit, tak je to svezení, na které se nezapomíná, byť výkonově nelámeš žádné tabulky...

A tvrdej podvozek je dobrej podvozek, nemaže ti med kolem huby a hned víš, na čem jsi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 17:58 | Nahoru | #30

s4r>Dr.Ďuričko22> nepíchnul, spíš je to o tom, co každému sedí... Já jsem jezdil ještě na "horších" věcech než Monster, přesně řečeno SS a 748 a jakmile si prostě zvykneš, naučíš se to po těch našich silnicích vodit, tak je to svezení, na které se nezapomíná, byť výkonově nelámeš žádné tabulky...

A tvrdej podvozek je dobrej podvozek, nemaže ti med kolem huby a hned víš, na čem jsi...



... v pangejtě? sorry jen mě to tak napadlo
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 Rafael 8 1.1.2023 v 10:01 marek78
elektro schema Ducati Monster S4 Rafael 8 25.4.2022 v 20:44 redmenn123
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 Rafael 0 13.1.2022 v 17:35 Rafael
Brzdový třmen Ducati Monster S4 Rafael 6 13.8.2019 v 23:45 M_A_B
Monster s4 ventilátory se spustí hn... Ducati Monster S4 silverrrr 11 2.5.2019 v 19:45 silverrrr


TOPlist