Jedna se o Hondu CBR 929 RR r.01
lehka magneziova PVM kola,velky chladic Febur,komplet svod i koncovka Akrapovic,PoweComm,antihop.spojka,kit HRC,predek i zadek Ohlins,kotouce 320 PVM(tloustka 7 mm-nove)prepak.stupacky,karbon.chranice motoru,radial.brzdy+pumpa,karbonove kapoty i nadrz,ma 160 kg a 180 koni,vse po repasy,rovny ram-dolozim vse 100%stav,cena k jednani je 79 tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pronajmu moto na okruh
NoFear4>0ndras>... i v Brne budu s litrem minimalne o 4s rychlejsi
Rozdil mezi 600ccm a 1000ccm byva neco mezi 1-2 sekundy na kolo (dle trati). 4 sekundy je poradne prestrelene . Leda ze bys pobral naky ten skill
Vychazim z vlastni praxe a velice brzy se o tom presvedcime Vyjezdu s naslednou rovinkou je v brne habadej,cili nevidim duvod proc bych nemel na kazde rovine udelat vice nez pul sekundy.
Kuci a kdo ho ma vetsiho myslim si, ze i dle tabulky co tu vedle spravuje fear je zrejme, ze v ramci amaterskeho jezdeni je uplne jedno na cem se jede zda 600 a nebo 1000, pokud bych pouzil analogii Most Brno, tak pokud v Moste nekdo jede 1.48 tak se Brne bude motat urcite pod 2.20 s jistotou a zda to bude 16 nebo 18 bude zaviset jak rychle si troufne a jak bude brzdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pronajmu moto na okruh
A u sebe vychazim jednak z toho jak jsem se zlepsil v Moste jen diky litru a pak zohlednuji,jake casy maji kluci kteri mi v moste nestihaji v brne.A kdyz je nekdo v moste za mnou o 2s a v brne jede 2:18 napriklad,tak to ciste teoreticky musim zajet uplne v pohode taky,respektive jeste daleko lepe. Ale jinak je to jedno a casem stopky ukazou kdo mel pravdu