globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vejfuk
18.4.2009 v 18:03
nazdarek kluci

na vejfukovách ventilech nemám žádnou vůli po vyzkoušení tenčích podložek jsem zjistil a dopočítal že je to přesně na hraně vůli nemá sice žádnou ale je uplně zavřený ventil..

může se při této kombinaci podpálit ventil a nebo to není až tak zlé...

Vejfuk

18.4.2009 v 18:09 | Nahoru | #1
Pokud nemáš žádnou vůli při studeném motoru, pak je dost pravděpodobné, že by po ohřátí nemusely pořádně dovírat a podpálení je pak otázkou času. Výrobce asi neudává vůli zbytečně, být Tebou bych se držel jeho údajů.

2 reakcí na tento příspěvek Vejfuk

18.4.2009 v 18:12 | Nahoru | #2
vim, nemusíš mě tady schazovat jen tak mě zajímají reakce co dělá teplej motor.... natáhne se ventil a nedovírá... to znamená mení výkon při teplým motoru

Vejfuk

18.4.2009 v 20:09 | Nahoru | #3
nikdo tě neshazuje ale koleduješ si o to pořádně

(reakce na) Vejfuk

18.4.2009 v 20:27 | Nahoru | #4
VITEK_M> Už jsem ti to psal, drž se manuálu. Na výfukovém musí být za studena tipuju tak 2 desetiny milimetru, nikdy ne nula!!!! Musí se správně natočit vačkový hřídel, jinak ti to může přijít jako bez vůle. Nechci tě samozřejmě poučovat. Moje moto má : IN 0,13-0,19 EX 0,22-0,28.

Naposledy editováno 18.04.2009 20:33:10

(reakce na) Vejfuk

18.4.2009 v 22:56 | Nahoru | #5
VITEK_M> Neshazuju Tě, neboj. Jen jsem Tě chtěl varovat před zbytečnou chybou... ventilovou vůli už řešili na několika vláknech a pokud si pamatuju, tak někteří tvrdili i to, že ohříváním motoru se ventilová vůle naopak zvětšuje, což moc nechápu. Hlava se přece ohřívá (a tím i roztahuje) mnohem pomaleji než ventil. A ventil má znatelně vyšší teplotu oproti hlavě...a ventily chlazené sodíkem jsem viděl jen u Hispano-Suiza z třicátých let.
Od toho fórum je, aby ses zeptal na něco, co Ti není jasné. Je tu sice dost posměvačných prudičů... ale těch si nevšímej.
Nejlepší je držet se manuálu.

A hlavně pozor!!!! Hlídej si hladinu oleje. GS500 je na ni dosti citlivá a když se rozsvítí kontrolka mazání, je už většinou pozdě.

Vejfuk

21.4.2009 v 23:23 | Nahoru | #6
Při nulové vůli ti akutně hrozí podpálení ventilů. Při sebemenším nedovírání budeš brzy řešit zabrušování ventilového sedla.
Je mi akorát trochu divný, že se ti provozem vůle zmenšila na nulu. Spíš by snad měly vůle zvětšovat, ne ? Nebo se pletu ?

Ještě mě napadá, jestli nemáš náhodou přidřený zvihátko ventilu. Já měl na jednom výfukovým ventilu zvihátko přidřený a ventilová vůle nešla vůbec nastavit. Hrozilo mi podpálení sedla, ztráta výkonu a následná pakárna s opravou. Nakonec to vyřešilo nové zvihátko za cca 800 kč. Starému nepomohly žádné pokusy o rozhýbání (ani lapování povrchu). Musela ale dolů hlava.

Vejfuk

22.4.2009 v 09:02 | Nahoru | #7
Vůle tam bejt musí, jinak podpálíš sedlo a buď budeš pracně opravovat nebo měnit palici.Fakt to za to nestojí.Vlastní zkušenost...

Vejfuk

13.5.2009 v 14:12 | Nahoru | #8
u GSa má bejt na sání i na výfuku 0.05 mm +-0.03 mm asi nevadí, ale žádná vůle je špatně, jo a u GS se zdvihátka dají sjet na magnetce aby si nemusel kupovat nový, nebo někdy stačí jenom je prohodit

Vejfuk

13.5.2009 v 14:18 | Nahoru | #9
Was ist das VEJFUK ?? :\
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist