Je to náhoda, nebo fakt, že na typu těhlech motorek se bourá víc?
Celkem by mě zajímalo, jestli se nevede nějaká statistika na kterých motorkách se nejvíc bourá..
1 reakcí na tento příspěvek Kdo bourá nejvíce?
A co sem tady četl o technice "zatočit doleva znamená zatočit doprava" (gyroskopický moment), tak sem to začal trénovat a je to tak neuvěřitelná pohoda - za zlomek vteřiny mám motku sklopenou na jednu, hned na druhou stranu - až mě mrzí proč jsem to tak dlouho neznal, kolik zatáček už jsem projel "na dlouho" a nemusel jsem...
A to mám motorku dá se říct neohrabanou - ale s touhle technikou myslím uděláte štiku i z půltunovejch kruiserů
Tak dodatečně díky těm kdo tady o tom psali, je to fakt pohoda a už neklopím jinak
rraol>S tou manévrovatelnosí: Já jsem byl donedávna přesvědčenej, že moje motka prostě umí manévrovat "takhle" a víc prostě ne a myslel jsem že se s tím musím smířit.
A co sem tady četl o technice "zatočit doleva znamená zatočit doprava" (gyroskopický moment), tak sem to začal trénovat a je to tak neuvěřitelná pohoda - za zlomek vteřiny mám motku sklopenou na jednu, hned na druhou stranu - až mě mrzí proč jsem to tak dlouho neznal, kolik zatáček už jsem projel "na dlouho" a nemusel jsem...
A to mám motorku dá se říct neohrabanou - ale s touhle technikou myslím uděláte štiku i z půltunovejch kruiserů
Tak dodatečně díky těm kdo tady o tom psali, je to fakt pohoda a už neklopím jinak
Tak tohle zkus až poletíš 160 nebo 200 km/h Ovšem nevím kdo ti na to tu motku půjčí