Můžu tam buď dát Brisk A10S za 136kč kus a nebo NGK CR9EK za 225 kus. Máte s tím někdo zkušenosti bude tam nějaký rozdíl krom ceny ? Nějaký důvod proč nedávat Brisky
1 reakcí na tento příspěvek NGK vs. Brisk
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK vs. Brisk
Skalda>ciste teoreticky, zvysenim KP se zvysi ucinnost motoru (ucinnost tepelneho stroje zavisi linearne na pomeru teploty ohrivace a chladice) a tudiz by pri stejnych otackach (a stejnem zdvihovem objemu a stejnem tlaku plneni, coz predpokladam... -> stejne spaleneho paliva na jednu otacku) mel produkovat ztratoveho tepla naopak mene (delsi adiabaticka expanze = vetsi ochlazeni)
jo, jenze vyssi kompresni pomer prinasi vyssi spalovaci teploty prave kvuli vyssim spalovacim tlakum viz polytropicka komprese a jeji popis p*v na n=konst nebo idealne adiabata. vyssi kompresni pomer benefituje ne z toho, ze by klesala spodni teplota(tam neni jak ji ovlivnit), ale naopak ze roste horni a tim se dostavas do konfliktu s tepelnou odolnosti paliva proti nahodnymu vzniceni a tepelnou vydrzi komponent ...viz T-s diagram obehu motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |