2 reakcí na tento příspěvek Benzín
1 reakcí na tento příspěvek Benzín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
JirkaFM>speciál obsahuje aditiva zejména pro motory které nemají tvrzená sedla ventilů(například š120)
a co to udělá v motoru kterej je určenej pro natural ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
E: ale je otázka, co na to řekne katalyzátor...ale vzhledem k tomu, že jako aditivum se dnes už olovo nepoužívá, ale mangan, tak si myslím(pouze můj názor), že by to nemuselo vadit. Ale to už radši ať poví někdo funfovanější
Naposledy editováno 31.03.2009 20:42:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
JirkaFM>clonner> nic
tak já to zkusim testnout , jesli to pojede stejně , už mi to vrtalo hlavou delší dobu.Už nějakou dobu sou všechny benzíny bez olova tak v tom by problém bejt neměl.
1 reakcí na tento příspěvek Benzín
Automobilový benzin BA 91 Special je dodáván podle normy ČSN EN 228.
Tento druh automobilového bezolovnatého benzinu je určen pro starší vozový park (např. Škoda 120, Škoda 105, resp. pro automobily dodávané na trh před rokem 1989, např. Žiguli, Trabant, Wartburg, Škoda Favorit atd.) a obsahuje přísadu na ochranu ventilových sedel.
Jeho podíl v oktanové skladbě prodávaných automobilových benzinů dosahuje 7 % a trvale klesá. Special není perspektivním druhem automobilového benzinu a společnost plánuje v roce 2009 ukončení prodeje
takže special má jenom 91 oktanů ? nebude to moc cukat oproti naturalu 95 ?
1 reakcí na tento příspěvek Benzín
Rrruda>pokud je motor stavěný na 95ti oktanový benzín neměl bys tam davat s nizsim oktanovym cislem bo by pri zatizeni mohlo dochazet k samozapalum a nasledne taky k poskozeni motoru. detaily ti rozepisovat nebudu stejne tomu nerozumis
kdybych tomu rozuměl tak se tady neptám ale DÍK ŽES MI TO SUPER VYSVĚTLIL seš jednička
2 reakcí na tento příspěvek Benzín
A teď babo raď
1 reakcí na tento příspěvek Benzín
clonner>a když je teda motor stavěnej na 95 oktanů a při nižším oktanovým čísle hrozí samozápaly tak co se stane když se tam vrzne 98 nebo ten shell v-power racing ten má 100 oktanů ?
A teď babo raď
oktanove cislo oznacuje spoustu veci napr treba teplotu pri ktere se benzin vzniti tzn ze kdyz vyrobce udava 95okt a ty tam das 100 nic se nestane
1 reakcí na tento příspěvek Benzín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
Jestli máš psanej N95 tak ber N95 něřeš to.
Já měl na motorce předepsaný min 91okt. tak sem bral dle aktuální ceny.
1 reakcí na tento příspěvek Benzín
mirďa-1>Co řešíš,napsaný je NATURAL 95 ,tak ho tam liju,když má speciál oktanový číslo 91 tak tam asi nepatří,ale jestli seš taková socka co nemá na benál tak tam múžeš nalít technickej ten je za púlku ,jen abych nekritizoval,na dacii když se chtělo jezdit na speciál (origo měla napsanej super)tak museli v servisu přeštelovat karbec +zapalování aby to nekuckalo atd. (vlastní zkušenost)
seš asi z levnýho kraje ,v brně v dorgérce technickej za 30/litr
Dingo>clonner> když nebudeš hluchej lempl, tak poznáš, jestli ti to na S91 bude při plným plynu klepat nebo ne - ono se to nedá přeslechnout. O tom, že by sis S91 zničil motor je nesmysl. Protože k detonačnímu spalování nedochází pořád, ale při velké zátěži a malých otáčkách a plném plynu.
Jestli máš psanej N95 tak ber N95 něřeš to.
Já měl na motorce předepsaný min 91okt. tak sem bral dle aktuální ceny.
Jj. Tak to si pamatuju. U starý schade. Tam byl psanej 91 a já ho tam lil. Když sem včas nepodřadil tak se děli v motoru veci. Až mi z toho polejval pot. Bych se nebál říct, že ten benzín snad těch 91 oktanů ani neměl. Ale schade sloužila a sloužila a pokud by jí sůl nesežrala určo by motor jezdil ještě dneska.