globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ko oil filter
30.3.2009 v 13:00
Mám prosbu.Při výměně olejového filtru došlo k jeho protočení a nejde ven.Vzhledem k tomu že tam je nedostatek místa pro další laboraci tak babo rad...........nemáte s tím někdo prosím zkušenost jak ho dostat ven? Díky

Ko oil filter

30.3.2009 v 13:05 | Nahoru | #1
jo, vezmeme ostrý šroubovák, filtr na prasáka prorazíme a vyšroubujeme...

budeš trošku hodně od oleje...

Ko oil filter

30.3.2009 v 13:12 | Nahoru | #2
jak píše medvěd filtr prošpikovat a vyšroubovat

Ko oil filter

30.3.2009 v 14:21 | Nahoru | #3
Za rady díky,já ten olej klidně vyžeru když se to povede Jen se bojim,právě z nedostatku místa at tam něco nezalomim nebo tak.Každopádně budu to muset nějak takhe vyřešit

Ko oil filter

30.3.2009 v 14:47 | Nahoru | #4
jj tak jak pise medved, takhle to resim taky i u auta :).

Ko oil filter

30.3.2009 v 14:49 | Nahoru | #5
na Hondici sem to taky tak řešil...ono se tam nemá co ¨pokazit, ten fitr je jen taková plechovka na závitu ...

Ko oil filter

30.3.2009 v 16:06 | Nahoru | #6
Yeahh..

Ko oil filter

30.3.2009 v 16:12 | Nahoru | #7
šroubovák, kladivo .... a jde to

2 reakcí na tento příspěvek Ko oil filter

30.3.2009 v 16:13 | Nahoru | #8
A ještě mi klucí poradte,mám toho blba u kterého jsem to nechal vyměnit nakopat do prdele? Nechal si zaplatit výměnu oleje a z politováním mi oznámil že filtr se mu protočil a vyndat nejde,prej to ale neva že neteče.No včera po projíždce začal ukapávat..........tak já ho nakopu a je to fartyk

(reakce na) Ko oil filter

30.3.2009 v 16:14 | Nahoru | #9

jeankonig>A ještě mi klucí poradte,mám toho blba u kterého jsem to nechal vyměnit nakopat do prdele? Nechal si zaplatit výměnu oleje a z politováním mi oznámil že filtr se mu protočil a vyndat nejde,prej to ale neva že neteče.No včera po projíždce začal ukapávat..........tak já ho nakopu a je to fartyk



nakopej ho do prdele

ps: proto si všechno dělám sám

Naposledy editováno 30.03.2009 16:15:02

Ko oil filter

30.3.2009 v 16:49 | Nahoru | #10
zezadu zepředu a zezadu aby si to pamatoval.

1 reakcí na tento příspěvek Ko oil filter

30.3.2009 v 16:51 | Nahoru | #11
tak se modli aby ten strhle zavit byl na filtru a ne na masine

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ko oil filter

30.3.2009 v 16:54 | Nahoru | #12

jeankonig>A ještě mi klucí poradte,mám toho blba u kterého jsem to nechal vyměnit nakopat do prdele? Nechal si zaplatit výměnu oleje a z politováním mi oznámil že filtr se mu protočil a vyndat nejde,prej to ale neva že neteče.No včera po projíždce začal ukapávat..........tak já ho nakopu a je to fartyk



a za tos mu platil? přece je blbost aby ti udělal část a druhou zkurvil a řekl, že je to v pohodě

(reakce na) Ko oil filter

30.3.2009 v 17:17 | Nahoru | #13
šmudla> No to mám právě strach

(reakce na) Ko oil filter

30.3.2009 v 17:18 | Nahoru | #14
Radim-CC> Zaplatil no,bohužel

1 reakcí na tento příspěvek Ko oil filter

30.3.2009 v 17:26 | Nahoru | #15
A neni to spíš tak, že zavity sou oba vpoho, ale protáčí se to ve spoji, jak je zalisovanej plášť filtru do tý spodní části se závitem? To by mi přišlo logičtější... I že to potom z toho spoje bude kapat. Ovšem dostat to ven bude sranda, nejlepší by bylo asi rozcupovat ten plechovej plášť a nějak šikovně chytit ten díl se závitem přes ty dírky, co v něm sou pro olej...

(reakce na) Ko oil filter

30.3.2009 v 17:38 | Nahoru | #16
Chotis> To mi tady v práci kolega tvrdí taky.Využiju rady co jste tady kluci už napsali,každopádně vyndat to nebude prdel.Ale jestli tam bude v háji závit do motoru tak pak nevím.Vím že řeším banalitu,ale když se banalita zvrhne tak je každá rada dobrá,takže ještě jednou dík.

Ko oil filter

30.3.2009 v 17:56 | Nahoru | #17
Já bych řek, že závit v háji nebude, to nevim, čim by to musel utahovat, aby ho strhnul... Filtr se utahuje zlehka, nejlépe jen rukou...

Ko oil filter

30.3.2009 v 17:58 | Nahoru | #18
No a tady je ten co to zavinil,že mám pravdu?
alespoň jsem ho musel zveřejnit

[img]

Ko oil filter

30.3.2009 v 19:35 | Nahoru | #19
To čumím,kde jsi sehnal foto?no to mi řekni co ti taky servisman KTM zkurvil

Naposledy editováno 30.03.2009 19:36:36

Ko oil filter

31.3.2009 v 09:54 | Nahoru | #20
... to das. Neni to prvni pripad a asi ani posledni. Zatim nikdo nehlasil poskozeny zavit na motoru. O vikendu to kamos delal na 1150GSA - polozil si ji na bok a 2 hodiny se s tim sral. Nakonec vyhral a filtr vyrval ven.

... a ano, na boxerech se filtr dotahuje rukou a pred tim se musi namazat ta tesnici guma. Nakopat mechanika do guli ze predu i ze zadu.

Ko oil filter

31.3.2009 v 10:00 | Nahoru | #21
To my takovy starosti nemame

1 reakcí na tento příspěvek Ko oil filter

31.3.2009 v 11:50 | Nahoru | #22
Mě se taky stalo že filtr nešel ani za nic povolit nakonec to dopadlo tak že sem filtr kousek po kousku otrhal dolů až mi zbyl jen ten kroužek se závitem a ten sem povolil poklepem a hlazenkou. Neměj z toho strach i kdyby si zničil závit je to díl který by měl jít vyměnit po sundání vany.

(reakce na) Ko oil filter

31.3.2009 v 12:31 | Nahoru | #23
Prda1> Bubak z Nemecka> Tak doufám že to je jak říkáte a že dělám z komára velblouda.V sobotu jdu na to,snad se dílo podaří

1 reakcí na tento příspěvek Ko oil filter

1.4.2009 v 14:44 | Nahoru | #24
no panove, to je docela nahodicka. presne tohle jsem resil vcera.
starej filtr nesel ven, takze to vyresil sroubovak. pruser ovsem nastal, kdyz jsem nemohl dotahnout novej, gumicku jsem dukladne namazal, bohuzel po nastartovani to prosakovalo.
presne jak tady pisete, motorka na bok a kamos zkuseny mechos se dal do dila, protoze filtr nesel ven. nakonec se podarilo ho vysroubovat bez ujmy, ale nenasel se jediny duvod celeho problemu. Takze tedkom cekam co bude nasledovat az vyjedu.

O jake znacce filtru se tato debata vede??? Ja popisuju boj s fitrem HIFLO

(reakce na) Ko oil filter

1.4.2009 v 15:12 | Nahoru | #25

desperado>no panove, to je docela nahodicka. presne tohle jsem resil vcera.
starej filtr nesel ven, takze to vyresil sroubovak. pruser ovsem nastal, kdyz jsem nemohl dotahnout novej, gumicku jsem dukladne namazal, bohuzel po nastartovani to prosakovalo.
presne jak tady pisete, motorka na bok a kamos zkuseny mechos se dal do dila, protoze filtr nesel ven. nakonec se podarilo ho vysroubovat bez ujmy, ale nenasel se jediny duvod celeho problemu. Takze tedkom cekam co bude nasledovat az vyjedu.

O jake znacce filtru se tato debata vede??? Ja popisuju boj s fitrem HIFLO



Hiflo používám už dlouho a problém sem neměl. Problém co sem popisoval bys s origo filtrem a mě nešlo o protáčení ane takové dotažení že sem to nemohl povolit ničím. Postup odstranění je ovšem hodně podobný

Ko oil filter

1.4.2009 v 15:25 | Nahoru | #26
... pouzivam KN-163 - ma na sobe matici na 17ctku golu. Nikdy nebyl problem.

... apropo, original BMW filtr ma jeste maly kovovy tesnici krouzek na dotesneni zavitu - ten se meni taky.

Naposledy editováno 01.04.2009 15:27:45

Ko oil filter

3.4.2009 v 11:15 | Nahoru | #27
takze, filtr znovu propousti. pujde ven a zkusim MANN, ten uz snad bude tesnit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.


TOPlist