globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prerazeni z 1 na 2
 
26.3.2009 v 15:15
Mam uz druhou masinu prvni cb 500 a ted mam gsx 650 f a u obou mivam problemi pri razeni z 1 na 2 nekdy cejtim jako by to slo prez zuby nebo me to kopne trochu spatky ale rychlost tam vzdy je a nekdy to jde krasne jak po masle tam zajede ani to moc nebouchne proste parada proto se ptam delam neco spatne nebo to je normalni co by jste mi poradili ...

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 15:20 | Nahoru | #1
pytcha> když přeřazuješ, tak nezavírej plyn, stačí jen ubrat aby ti nevylítly otáčky, resp. aby ti jen malinko klesly. je to normální

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 15:21 | Nahoru | #2
neflákej to nohou a pořádně to tam zařaď! občas se může stát že tam padne neutrál...ale přes zuby to se mi nestalo teda

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 15:26 | Nahoru | #3
Na CB mi to taky pri razeni z 1 na 2 dela jiny zvuk a jde to trosku hur nez na jiny kvalty. Je to mechanikou prevodovky a myslim, ze to bude delat vzdy a vsude (Velky skok v prevodovem pomeru a velka "draha" radicky pres neutral). Je potreba vychytat presne ten grif, v jakych otackach to tam kopnout - mirne ubrat plyn, ale ne moc, a rychle to tam vrazit. Presne jak psal FiZzeR.

Naposledy editováno 26.03.2009 15:27:23

1 reakcí na tento příspěvek Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 15:34 | Nahoru | #4
diky kluci ted jsem tu jeste nasel clanek o prerazeni a taky tam psali uplne nezaklapavat a to mi to v autoskole tlacil do hlavy ze zaklapavat

(reakce na) Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 15:37 | Nahoru | #5

pycha>diky kluci ted jsem tu jeste nasel clanek o prerazeni a taky tam psali uplne nezaklapavat a to mi to v autoskole tlacil do hlavy ze zaklapavat



autoškoly jsou vůbec kapitola sama pro sebe. mě např. zjebával za brždění oběma brzdama naráz, že prej mám brzdit jenom zadní a nikdy né jinak (cagiva půllitr).

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 15:43 | Nahoru | #6
nejhorsi je ze se to pak tahne s clovekem dokud se to neodnauci dost dlouho

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 16:00 | Nahoru | #7
to nebude nic vyjimečnýho, vzpomínám si z ježdění na er5 že z 1 na 2 to byla vždycky bomba jak prase, to jsem měl naučenej ze třipade strach abych tomu něco neudělal protože to bylo o moc hlučnější, ale je to normální

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 16:00 | Nahoru | #8
Já kopu dvojku s rozběhem...

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 16:03 | Nahoru | #9
je to o grifu...to vidím na spoustě jezdců, že to prostě neumí...musíš přes neutrál, tak je tam větší díra a prostě musíš řadit z "povoleného tahu" ..tzn..pokud pojedeš na jedničku na konstantní otáčky a pak tam mrdneš dvojku aniž by jsi předtím akceleroval, tak to dá ránu...pokud akceleruješ a z toho tahu ubereš a prdneš tam dvojku, tak to je většinou čistá práce..

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 16:05 | Nahoru | #10
a asi na to maj vliv i řetězový kolečka... mě teď po ubrání dvou zubů vpředu přijde, že to z jedna na dvě ve velkejch točkách jde mnohem hůř.

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 16:43 | Nahoru | #11
jak píše Rutan, chce to mít motor v tahu, když budeš spomalovat (snižovat otáčky motoru), nebo pojedeš konstantní rychlostí (stejné otáčky), skoro vždycky to pěkne ''lupne''. Když bude motor v akceleraci (rostoucí otáčky), spadne to tam jako po másle Když zpomaluješ, chce to meziplyn, kterým zase dostaneš na krátkou dobu motor do rostoucích otáček...

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 16:57 | Nahoru | #12
Jak píše RUTAN.... A prostě s tím řazením nečekej, kopni to tam hned ve chvíli, kdy mačkáš spojku... Převodovky u starších Kaw (nevím jak u novějších) jsou tímhle hodně známý a je to i docela rána.. Ale jak to tam kopneš rychle a z tahu, tak je to v klidu...

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 17:31 | Nahoru | #13
Tak do třetice - Dělej to tak, jak píše RUTAN

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 17:34 | Nahoru | #14
mam pro tebe 2 rad:

1. vynech razeni
2. vynech spojku

Vyber si z toho co chces :)

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 21:03 | Nahoru | #15
U Hond je tohle to fakt asi nejvíc, CBR 125 to dělá hodně, pak jsem jel na CBR 600 RR 2008 a tam to taky řachne jak blázen.
Na mým SV je tak nějak v míře, ale taky to dost škubne.
Víš co zkus? Vyřaď si na neutrál vrkni s plynem a zařaď dvojáka. Uvidíš, že to najednou půjde jak nic.

Prerazeni z 1 na 2

26.3.2009 v 21:18 | Nahoru | #16
Taky mě to jde na piču ale dělam to tak, že na jedničku se jenom rozhejbu a ani jí netaham do otáček a pak nezavíram při přeřazování plyn a jakoby se znova rozjedu ale na dvojku něco jako se to dělá v dodávce. Ale nepochybně to je výkonem mýho motoru, holt se člověk něco nařadí než to dostane nějakou rychlost ta motorka

Prerazeni z 1 na 2

27.3.2009 v 12:39 | Nahoru | #17
tak aspon mam co trenovat dokud neni teplo a sucho :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist