globalmoto_kveten





Téma: Zajizdeni 4t
 
24.3.2009 v 20:23
zdravim mam husqvarnu te 410.. menil jsem pistni sadu a mam prebrouseny valec, taky novy rozvodak.. resi se to tu u 2t tak by me zajimalo jak to je s tim 4 taktem... diky

Zajizdeni 4t

24.3.2009 v 20:27 | Nahoru | #1
prej se to má honit co to dá
ne netuším,kecal bych

Zajizdeni 4t

24.3.2009 v 20:32 | Nahoru | #2
Nadrz v klidu, nekde po lesnich cestach se toulat. Zbytecne ji netocit a nedrzet v otackach. Ale zase ne ze pojedes po dalnici na 2000 otacdek dokud ti nedojde benzin. Chce to vrkat...

Zajizdeni 4t

24.3.2009 v 20:34 | Nahoru | #3
A ta nadrz je asi kolik km... a s olejem to je jak? po kolika menit? jezdim po cestach tak nejak rozumne.. nemam otackomer.. ale rozumne..

Zajizdeni 4t

24.3.2009 v 20:34 | Nahoru | #4
http://www.husqvarnaracingclub.cz/ koukni sem na manuály, v některym jsem četl že nesmý být konstantní otáčky. A nehonit do vysokých.

Zajizdeni 4t

24.3.2009 v 20:36 | Nahoru | #5
jj tohle jsem taky slysel.. spis me zajimaji ty intervaly jak dlouho zajizdet a kdy menit olej..

Zajizdeni 4t

24.3.2009 v 20:37 | Nahoru | #6
Olej klasika 10mth. Nadrze muze bejt treba 100-150km, proste ji na den vytahni az bude hezky a jezdi v pohode. POzdeji ji muzes i trochu vytacet, ale nedrzet pod krkem. Proste stridej jizdni rezimy. Nic na tom neni

Zajizdeni 4t

24.3.2009 v 20:44 | Nahoru | #7

1 reakcí na tento příspěvek Zajizdeni 4t

24.3.2009 v 20:45 | Nahoru | #8
Moji YZF jsem zajížděl na nádrž taky.

Zajizdeni 4t

24.3.2009 v 21:03 | Nahoru | #9
Budu mít koncem týdne ze servisu novej píst a rozvodák..s válcem
nebude děláno nic..je potřeba to zajíždět taky? díky

Zajizdeni 4t

24.3.2009 v 21:15 | Nahoru | #10
tak třeba gelnar radí ohledně DR350 (tvoje husa by na tom neměla být o moc jinak) min 300km šetrný záběh a nalít tam ze začátku obyč minerál a vyhodit ho po 1000km (což u tvojí husy bych asi zkrátil na těch 10mth....raději )

1 reakcí na tento příspěvek Zajizdeni 4t

25.3.2009 v 06:39 | Nahoru | #11
black-jack- To ale radi s novym motorem,ne? NAdrz v pohode staci..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajizdeni 4t

25.3.2009 v 08:21 | Nahoru | #12

Ahma>black-jack- To ale radi s novym motorem,ne? NAdrz v pohode staci..



cituji pana Gelnara: "Pro všechny úpravy motoru platí : Po výbrusu válce je nutný šetrný záběh min.300 - 500 km. Pro záběh použijte obyčejný minerální olej s výměnou po 1000 km. Nadále doporučujeme používat technosyntetické oleje"

Zajizdeni 4t

25.3.2009 v 10:56 | Nahoru | #13
mam novy krouzky a ze bych to nejak zajizdel...

Zajizdeni 4t

25.3.2009 v 11:17 | Nahoru | #14
Minimálně jednu nádrž a po 1000 km bych vyměnil celý olej.
Toč to do vysokých, ale ne na moc dlouho a hlavně nedrž konstantní otáčky, ale to u endura problem nebude . Prostě jeď projet do terénu, dej tomu.

(reakce na) Zajizdeni 4t

25.3.2009 v 12:19 | Nahoru | #15
Dudy> a jak už ji bereš naplno ? "sedá si to"?

(reakce na) Zajizdeni 4t

30.3.2011 v 12:30 | Nahoru | #16

black-jack píše: cituji pana Gelnara: "Pro všechny úpravy motoru platí : Po výbrusu válce je nutný šetrný záběh min.300 - 500 km. Pro záběh použijte obyčejný minerální olej s výměnou po 1000 km. Nadále doporučujeme používat technosyntetické oleje"



Jenom bych to rad ozivil -taky me to ceka mam 4t Vzduchac jak zhruba zajizdet vim a ten olej
teda poprve nalit radsi mineral? - ja sem ale nasel jenom viskozitu 20W50 mam to tam dat nebo existuje nejaka 10w40 mineral ?

1 reakcí na tento příspěvek Zajizdeni 4t

30.3.2011 v 17:35 | Nahoru | #17
hloupost nalej tam normalne olej co tam patri.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajizdeni 4t

30.3.2011 v 18:38 | Nahoru | #18

Joraell píše: hloupost nalej tam normalne olej co tam patri.



přesně tak,nalej tam co doporučuje výrobce.celkem se divím,že gelnar vypustí z pusy takovou zavádějící informaci-málokdo vlastně ví co to je ten "obyčejný minerál"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajizdeni 4t

30.3.2011 v 18:54 | Nahoru | #19
Dolph-cz>
no prave me to zmatlo , ok tak to resit nebudu a hodim tam co normalne
ale muzu se pro zajimavost zeptat jak to teda myslel jestli mi odpovi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajizdeni 4t

30.3.2011 v 19:05 | Nahoru | #20

Kawas píše: Dolph-cz>
no prave me to zmatlo , ok tak to resit nebudu a hodim tam co normalne
ale muzu se pro zajimavost zeptat jak to teda myslel jestli mi odpovi



minerální olej je v podstatě nejobyčejnější olej získavý z ropy.ale pozor-minerál může být stejně tak 15W-40,10W-40 a podobně-to jsou jen údaje o hustotě atd.

kdežto syntetický olej není z ropy,ale je vyráběn pomocí syntézy z jiných látek...,je většinou mnohem kvalitnější a dražší...opět může mít označení třeba 10W-40....

edit:syntetické oleje mají i podstatně lepší mazací vlastnosti,takže proces zajíždění motoru trvá déle-což je logické....

Naposledy editováno 30.03.2011 19:20:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajizdeni 4t

30.3.2011 v 20:05 | Nahoru | #21
Dolph-cz> nejsem sice olejář ale žiju v přesvědčení že i syntetický olej je z ropy. Akorát že není vyráběný z hrubých destilátů, ale je uměle poskládaný z přesněji oddělených frakcí

(reakce na) Zajizdeni 4t

30.3.2011 v 20:27 | Nahoru | #22
Vana666>to už tak velký chemik nejsem,jestli se vyrábí i z chemických sloučeni získaných z ropy,každopádně minerál se získává obyčejnou rafinací z ropy(destilováním),kdežto syntetický syntézou-takže poměrně složitou chemickou cestou....

1 reakcí na tento příspěvek Zajizdeni 4t

30.3.2011 v 20:34 | Nahoru | #23
tak mi to nedalo a koukl jsem do slovníku a tam hlavní rozdíl popisujou takto:Syntetické základové oleje se připravují ručně a "šijí se na míru" tak, aby měly řízenou molekulární strukturu s předpokládanými vlastnostmi, na rozdíl od minerálních základových olejů, které jsou směsí přirozeně se vyskytujících uhlovodíků......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajizdeni 4t

30.3.2011 v 21:37 | Nahoru | #24
Dolph-cz> souhlas, ale výchozí surovinou pro syntetické základové oleje je taky ropa

(reakce na) Zajizdeni 4t

30.3.2011 v 21:38 | Nahoru | #25
Vana666> může,ale nemusí......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist