paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Trochu větší spotřeba
24.3.2009 v 11:37
Ahoj . Prosím poraďte , zda je normální spotřeba 6,7 L na 100 km.
Motorka je nová a zajíždí se. Navíc mi začíná svítit konrolka rezervy už po ujetí cca 160 km což je úbytek v nádrži cca 11 L. Zbývá tam tedy dalších 8 L a to je na rezervu asi moc ne??? Nemám to nechat v servisu zkontrolovat??
Díky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trochu větší spotřeba

24.3.2009 v 12:11 | Nahoru | #1

Stev>robl.7> až to zajedeš tak asi spotřeba klesne, navíc se s tím motorem naučíš líp zacházet. Taky je dobrý nepodtáčet, ale to asi nebude případ tohodle motoru



podtaceni motoru asi prilis nesvedci, ale soude dle pozorovani ukazatelu okamzite spotreby v autech tak je nejmensi spotreba vzdy na co nejvyssi kvalt i za cenu podtaceni, treba 5ka na 50kmh a udrzuju rychlost a ukazuje to mensi spotrebu nez na 4ku a udrzovani 50 ve stejnym miste, o 3ce a nizsich ani nemluvim:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trochu větší spotřeba

24.3.2009 v 12:30 | Nahoru | #2
assassin> O podtáčení motorů bych mohl napsat román...
Když jsem jel s kámošem economy run, tak 5-ka musela pobrat úplně všechno ( chudák auto vyjíždělo kopce na 900ot/min 30km/h ) a kolikrát sem měl pocit že nám motor vyskočí z kapoty

Ale nakonec jsme to vyhráli Nicméně takhle bych už nikdy s ničím nejel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trochu větší spotřeba

24.3.2009 v 12:45 | Nahoru | #3
assassin> ono taky záleží jak kdo chce jet, jestli vyloženě na spotřebu bez akcelerace tak podtáčení nevadí, ale při normálním tempu a zrychlování myslím že je lepší mít tam optimální otáčky. Ono když šlápneš na plyn tak to z nízkejch nejede a i když to většinou ukazuje míň, trvá to dýl. A na motorce se většinou jízda bez častějšího zrychlování nejezdí ani na čopru. Ale nemám to nijak moc ověřený, je to spíš domněnka, protože nemám to srdce trápit motor kvůli pár deci

(reakce na) Trochu větší spotřeba

16.5.2010 v 16:44 | Nahoru | #4

assassin>podtaceni motoru asi prilis nesvedci, ale soude dle pozorovani ukazatelu okamzite spotreby v autech tak je nejmensi spotreba vzdy na co nejvyssi kvalt i za cenu podtaceni, treba 5ka na 50kmh a udrzuju rychlost a ukazuje to mensi spotrebu nez na 4ku a udrzovani 50 ve stejnym miste, o 3ce a nizsich ani nemluvim:)



Nejde to brát všeobecně na všechny auta, třeba mě to žere v malých rychlostech ( 50 - 70 km/h ) na 4-ku míň, než na 5-ku. Nutno podotknout, že mám slabý obsah a benzín, u silnějších obsahů, nebo nafťáků to bude určitě, tak jak říkáš . Je to dáno slabým točivým momentem v nízkých otáčkách a tudíž tam jde hodně paliva, ale motor má malou účinnost. Nezáleží ani tak na otáčkách, jako na tom držet motor v pásmu jeho největšího toč. mmntu. A vsadím boty, že u mého horneta bude kolikrát spotřeba o dost menší při jízdě na 5-ku než na 6-ku, protože ta už je dost dlouhá ( slabá ).

edit: nečetl jsem celé vlákno a vidím, že o něčem jako já píšeš

Naposledy editováno 16.05.2010 16:48:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS1300 MS - menší řemenice Yamaha XVS 1300A Midnight Star Versysák__ 16 16.6.2024 v 13:31 Boris.
Progresivní pružiny v tlumičích Yamaha XVS 1300A Midnight Star suzintro 16 2.6.2024 v 18:50 lecomondo
Yamaha XVS1300 Midnight Star - nast... Yamaha XVS 1300A Midnight Star Versysák__ 1 2.6.2024 v 10:31 ivako
Yamaha XVS1300 Midnight Star-motoro... Yamaha XVS 1300A Midnight Star Versysák__ 12 20.5.2024 v 18:52 combust
jaký olej do yamaha XVS 1300 Midnig... Yamaha XVS 1300A Midnight Star dědoušek 7 19.5.2024 v 15:18 combust


TOPlist