globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nepřekroci urcite otacky
23.3.2009 v 17:45
Dobrý den mám takový problém. Mám kawasaki kmx 125 cca 5 měsíců a do této doby jezdila bez problémů. Nastartovat jde vsechno ok ale jede jen do urxitych otacek cca na kazdem kvaltu do pulky plynu dal uz ne pride mi jako by se dusila. Kdyz vypnu benzin za jizdy tak na ten zbytecek se chyti a jede jak utrzena(tak jak ma) pak ho zase zapnu a zase jak kdyby byla ulita.... Prosim o radu

Naposledy editováno 23.03.2009 17:52:23

1 reakcí na tento příspěvek Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 17:56 | Nahoru | #1
tohle mi dála Nijina na podzim taky..
jel sem tak do 4 000..
po městě .paráda
pak za městem sem za ní zatáhl,držel v otačkách,, pár vteřin jela, apka se začla dusit,a chraptit.... nechal sem jí bejt dycki tak minutut na volnoběh,, zas to jelo těch 20 vteřin,a zas... už sem byl zoufalej, a nakonec sem přišel nato,že sem měl zasranej benzinovej filtr, a že tam teklo málo benálu, že na ty malý otáčky stačil,ale na velký už ho bylo hodně málo.
a pak vlasktně když sem jí nechal klapat, tak tam benzín pomalu natekl, a zase to na to chvili jelo.... zkontroluj hadičky, jestli nejsou někde ohlý,prutokáč,jestli máš, karbce jestli nejsou zasraný, nádrž jestli není zasraná...a pak mužem řešit dál

Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 17:58 | Nahoru | #2
Tak tohle všechno mě napadlo. jak rikam kdyz vypnu beno tak to jede jak ma ale jak zapnu pride mi jak kdybych proad jel na sytic :) proste se dusi . Jsem taky uplne zoufalej. :D btw ja kdyz tak necham nakapat beno tak to jede proad stejne.NAHOVNO

Naposledy editováno 23.03.2009 18:02:02

Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 18:17 | Nahoru | #3
btw a jeste me tedkon trklo do hlavy me se zda ze i trosku ten motor jako by vynechava jako cuka...a kdyz zaradim vyssi rychlsot tak zase chvilku jede

Naposledy editováno 23.03.2009 18:17:40

Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 19:02 | Nahoru | #4
Dostal jsem radu že je to syticem. je to mozne ? pac je pravda ze mi to tedkon zere hooodne.

Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 19:09 | Nahoru | #5
no jasne neco kolem sitice nebo nakej problem na plovaku se tam asi vali moc benalu a pak je to uchlastany. Podivej se jestli se sitic zatahne uplne nadoraz nebo jestli nezustava nekde vytazenej malinko na rukojeti zajede ale u karbce to muze zustat teda jestli to mam manualni.

Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 19:11 | Nahoru | #6
mam no zejtra to hned zkusim uplne vypojim sytic otru svicku a uvidi se.A nemuze to zanechat nake nasledky ??? ze jsem najezdil cca 100km a takhle to bylo podelany. ?

Naposledy editováno 23.03.2009 19:11:56

Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 19:20 | Nahoru | #7
buď ti vysí sytič a nebo je šeredně rozštelovanej karbec... A nebo odešel plovák... Nekape z toho benzín? Není ta motorka dost cítit po benzínu?

(reakce na) Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 19:24 | Nahoru | #8
PATYs.....> to byl asi ten pověstnej kawachraplák, ne?

Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 19:24 | Nahoru | #9
jestli to vypadá jak sytič tak nemáš zasranej vzduchovej filtr?
že by to fungovalo jak sluníčko na kévačce

Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 19:26 | Nahoru | #10
neni cititn ak extra ne vic nez kdyz jsem ji kupoval na plovak taky juknu.....btw karvec rozstelovanej nechces to nak priblizit jak to opravit ? a stalo se to ze dne na den. pak me jeste napadlo nemuze to nak zaviset na tom jak tu motorku ze zacatku ohreju ?

Naposledy editováno 23.03.2009 19:26:50

Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 19:31 | Nahoru | #11
No, ten karbec není tak jednoduchej, abych ti to popisoval přes internet.... Čtení textu z tebe mechnanika neudělá... Záleží, jestli tam je podtlakovej karbec nebo klasickej... Musí se celej vyčistit, nastavit hladina, nastavit směs a to minimálně bez hodnot manuálu neuděláš...

Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 19:39 | Nahoru | #12
tak to je hezky ...zkusim zejtra plovak,vzduchac,sytic a uvidim doufam ze jedno z toho to bude....me spis zarazi ze se to stalo ze dne na den.

Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 19:44 | Nahoru | #13
Visí Ti sytič, přicpanej palivovej filtr, spadla Ti jehla, máš děravej plovák, někde neprůchozí ssání, rozhašenej karbec, přicpanej karbec.

Každopádně když zavřeš kohoutek a pak se chytne, když jí dochází benzín, znamená to že má příliš bohatou směs. Ochudit, ale předtím karb ven, cestu benzínu a vzduchu prověřit a vyčistit, karb též očekovat, dát tam.

1 reakcí na tento příspěvek Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 19:59 | Nahoru | #14
memphis.unv : co to meleš?,

(reakce na) Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 20:03 | Nahoru | #15
PATYs.....> no každej tvrdí jak mají zelenáči nezaměnitelnej chraplák a ty říkáš že ti chrčela tak se ptám jestli je to ono

Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 20:13 | Nahoru | #16
takze je celkem pravdepodobny ten sytic co ?

1 reakcí na tento příspěvek Nepřekroci urcite otacky

23.3.2009 v 22:03 | Nahoru | #17
no, podívej... Celkem jistě je to směs... A ta je ovlivněná jak hladinou, tak sytičem.... Přes internet ti to nikdo neřekne... Jestli s tím nemáš zkušenosti, dej to do servisu... Nebo si sežeň servisní manuál, ideálně Haynes, jestli pro tuhle motorku existuje... Ovšem to vyžaduje docela velkou znalost angličtiny...

Nepřekroci urcite otacky

24.3.2009 v 07:28 | Nahoru | #18
Prostě tekno jsem udelal ten sytic bez nej to nenastartuju tak ho dam nastartuju vypnu a porad tzo coudi a nejede. ja uz fakt nevim

Nepřekroci urcite otacky

24.3.2009 v 12:28 | Nahoru | #19
když nevíš, dej to odborníkovi, přes internet to neopravíš...

Nepřekroci urcite otacky

24.3.2009 v 13:22 | Nahoru | #20
Jeste jedna rada ja kdyz jsem koupil skutra byl novej a ne a ne naskocit tak jsem vsechno pruboval co stim az jsem vysrouboval svicku a polozil ji vedle sebe a soused aktivne priskocil a splacnul mi kontakty na svicce(blb) prej to takhle meli fichtlove tak takhle to musi bejt! Nebral jsem mu to ale prisel jsem na to ze jsou spatne hadicky zapojeny daval to do kupy nakej odbornik. Ale kdyz to chytlo tak to jelo jenom tak na pul plynu jak jsem dal vic tak se to dusilo atd. no a pak jsem si vzpomel na svici a zasach odbornika a dal jsem ji spravnej odtrh a bylo po starosti.Takova blbost a kazdej mel nazory pomalu na generalku motoru. Dej novou jestli mas a poznas.

(reakce na) Nepřekroci urcite otacky

16.4.2009 v 12:30 | Nahoru | #21
WenCa> haynes manuál na KMX existuje a je dobrej

Filtem> když zavřeš benzín, tak je to OK. Z toho plyne, že máš bohatou směs, protože když vypneš benzín, jde ho tam míň a najednou je směs +-OK. Pokud to nastalo najednou, hledal bych opravdu kolem sytiče. Pokud postupně, tak vyprat vzduchový filtr, rozebrat, vyčistit karbec (není zas tak složitej, abys ho nedal dohromady. Malinký dirky pročistit měděným drátkem nebo silonovým vlascem, pořádně vyfoukat vzduchem.

Nepřekroci urcite otacky

6.5.2012 v 20:30 | Nahoru | #22
Zdravím jak jste vyřešily tento problém ? Mám taky tento stroj a dělá mi to samé. Jakmile vypnu benzín tak se chytne a letí.. jinak jede skoro jak na sytič.. Dodám že přívěru jsem kontroloval a otevírá suprově, filtr čistý, karbec čistý, sytič kontrolovaný a není seknutý. Přijde mi to jako bohatá směs.. tudíž tryska nebo hladina ? díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 pharao2003 2 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 Honzas1350 28 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 Filtem 7 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 džondalegenda 4 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th.
kmx 125 jiný karburátor Kawasaki KMX 125 Filip116 4 2.10.2023 v 19:03 Filip116


TOPlist