Každopádně je to živá sekce, neustále tam něco doplňujeme, dávám tam novinky a naznačuju i to, co se chystá (prototypy, předprodejní verze).. A na rozdíl od marketingu výrobců si můžu dovolit i kritiku určitých modelů, protože pro určité použití mají třeba jisté nevýhody...
Vím že je to dlouhé ale snad to někomu ušetří zklamání nebo vysvětlí, jak se věci mají. Vždycky mě mrzí, když slyším jak někdo nadává na nějakou navigaci, o kterém vím, že naviguje výborně a zjistím, že je lajdácky připravená, nemá v pořádku ani software, ani nastavení ani mapy. Ty navigace za to obvykle nemůžou - je to prostě jen počítač a ten může být připravený dobře, špatně nebo vůbec. Blbý je, když si někdo koupí poměrně složitou GPS a očekává od toho, že to je plug&play řešení a ono to je spíš nachystané na několikahodinovou odbornou instalaci a ne na okamžité použití. Tak i tom se tam píše.
Nemám zkušenosti s GPS pro silniční sportovní účely, takže o tom tam toho moc nenajdete ale hodně je to orientované na dálkové cestování, touring a pochopitelně adventure a offroad.
http://www.touratech.cz/html/vybirame_gps.html
Napište, co vám tam přijde málo rozvinuté nebo moc složité nebo co vás zajímá..
T.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklové GPS - tak trošku jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motocyklové GPS - tak trošku jinak
Tony-AT>Zdravim, stránky fakt moc pěkný Máš už nějaké další info o novém zumu 660? Vím, že stále testujete, ale docela by mě zajímalo srovnání se zumem 550. Dá se to vůbec srovnávat? Je 660 evoluce, nebo úplně jiný směr. Navi si chci pořídit, favoritem je 550 ale libi se mi vetsi display u 660. Na druhou stranu nestojim o automobilovou navigaci nuvi prejmenovanou na zumo jen kvuli marketingu
O víkendu zveřejním text o 660 tady.
http://www.touratech.cz/html/zumo_660.html
Máme finální hardware i software, takže je jasné, jak to půjde na trhu.
Něco maličko proběhlo tady:
http://touratech-cz.blogspot.com/2009/03/zumo-660-jde-do-finale.html
Rozhodně to není přejmenované Nuvi. Vysvětlím to v tom textu. Škoda, na výstavě se to dalo vyzkoušet v reálu.