Díky za názory.
Naposledy editováno 17.03.2009 21:44:33
2 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR
o spotřebě 5 litrů si mohl nechat leda zdát, měl dvojnásobek, což je hrůza. je pravda že bstejně jako kterejkoliv jinej dvoutakt ta životnost motoru nebude závratná, ale tohle je jedinej společnej jmenovate 2t.
jinak jsem viděl mockrát že když na to sedli dva tak měli problém se do mírnýho kopečka rozjet, stejně jako na fichtlu
to že do kopca to mrčí a nechce se tomu a jenom to ten kopec uvidí tak to jde o dve, tři kvalty dolu. taky se tady v nějaké diskuzi nsr-káři bavili že pokud to nejede z kopca tak je tam poslední kvalt zbytečně.
a jinak vím že mám daleko větší motor ale zajimavě vypadá když do kopca jedu ve dvou a ujíždím dváce která jede sólo, když už do toho zase pletete jawu
ale z názoru že 125ccm je kategorie která nestojí za to jsem musel svůj názor přehodnotit na "škoda že blata nedělá silniční stroje"
ale to bude asi tim že nemám rád obecně stopětadvacítky, na to kolik stojí je z nich pramalej užitek a aji když se tváří všelijak, jsou to stejně jenom přemisťovadla s pokaždý jinou rádobymaskou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
Bači>hriste1009>Bači>hriste1009>jako neni co řešit určitě CBR a ještě k tomu 07 a když ti na to vaši pujči, navíc píšeš že uvítáš nízkou spotřebu a s tou u NSR nepočítej. Ta NSR už má za sebou 1O let a i když je to honda na motoru se ty roky určitě podepsaly, a navíc pro CBR hraje vzhled ta NSR s hranatým zadkem se mi moc nelíbí.prý když je to honda tak to bude poznat na motoru..ježíš borče...honda jsou jedny z nej motorů který se dělají.. no to sou věci..co tu čtu..
nauč se číst píšu: i když je to honda neboli přestože je to honda. Tim říkam že přetože jsou hondy spolehlive má za sebou už 10 let............ a co jako že má za sebou deset let? tím chces říct že stojí motor za hovno když je starej? no je jasný že může být na nekterejch typech motek ohoupanější, ale tyhle motory jsou nesmrtelný, když by se náhodou vysraly, tak to lehce spravíš...takže o stáří tu vůbec nejde..no tak,..
Ježiši další zatvrzelý (neobjektivní) propágátor svého mota. Píšu snad, že motor stojí za hovno ne. Jen upozorňuju na to, co trkne každého kdo nespí na polštáři z nápisem NSR=1, a to že stav 2T po desti letech záleží na tom jak se o něj majtel staral a to ti nikdo 100% nezaručí. A když píšeš, že jsou nesmrtelný tak proč se na starších 2T dělá výbrus?
hriste1009>Bači>hriste1009>Bači>hriste1009>jako neni co řešit určitě CBR a ještě k tomu 07 a když ti na to vaši pujči, navíc píšeš že uvítáš nízkou spotřebu a s tou u NSR nepočítej. Ta NSR už má za sebou 1O let a i když je to honda na motoru se ty roky určitě podepsaly, a navíc pro CBR hraje vzhled ta NSR s hranatým zadkem se mi moc nelíbí.prý když je to honda tak to bude poznat na motoru..ježíš borče...honda jsou jedny z nej motorů který se dělají.. no to sou věci..co tu čtu..
nauč se číst píšu: i když je to honda neboli přestože je to honda. Tim říkam že přetože jsou hondy spolehlive má za sebou už 10 let............ a co jako že má za sebou deset let? tím chces říct že stojí motor za hovno když je starej? no je jasný že může být na nekterejch typech motek ohoupanější, ale tyhle motory jsou nesmrtelný, když by se náhodou vysraly, tak to lehce spravíš...takže o stáří tu vůbec nejde..no tak,..
Ježiši další zatvrzelý (neobjektivní) propágátor svého mota. Píšu snad, že motor stojí za hovno ne. Jen upozorňuju na to, co trkne každého kdo nespí na polštáři z nápisem NSR=1, a to že stav 2T po desti letech záleží na tom jak se o něj majtel staral a to ti nikdo 100% nezaručí. A když píšeš, že jsou nesmrtelný tak proč se na starších 2T dělá výbrus?
1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR
memphis.unv>taky se tady v nějaké diskuzi nsr-káři bavili že pokud to nejede z kopca tak je tam poslední kvalt zbytečně.
No já bych řekl, že u CBR jsou poslední dva kvalty zbytečně. Když jedu po rovný dálnici, mám většinou zařazenou 4, a jedu tak těch 110-120. Sice to točí okolo 10 000 rpm, ale jakmile zařadim 5 hned rychlost začne klesat a je cejtit, že ta motorka prostě už nemůže. 6 jsem radši ani nezkoušel
Martin0803>bež do NSRka , kupoval sem ho za 33 000 , najeto asi 28 000 , mam ho rok a půl a zatim se mi nic nezesralo ,stou spotřebou to neni nijak hrozný , do kopce ve 2 ?? neni problém , nemužu si nsr vynachvalit, je to hodně dobrá mašina
Přesně takjak říkám, takže počkej a běž do NSR1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
Martin0803>taky jsem se rozhodoval mezi RS , Mito , NSR .. a vyhralo NSRo , nemužu si stěžovat , je to kus motorky , cebro je oproti tomu kolo s motorem
jojo je to tak a kor pro kluka...je to mrnavý a pak jak budes přelízat na větší stroj tak to z NSR nebude takovej jump..jak z lehké malé cbr1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
vím co blata dělá, ale je to jenom to enduro a motard, který jsou ale špičkový stroje. ale kdyby blata dělal aji něco silničního, asi bych "dváce vzal na milost" pokud by byly na takové úrovni jak ty co dělá teď ale kdo ví, snad nás v budoucnu překvapí
memphis.unv>Bači> neříkám že to nejelo, to jo, po dálnici aji 160. ale jelo to jenom v jednom člověku a po rovině, tam to byl vítr. ale bylo to vyhnaný otáčkama do toho výkonu, točivej moment žádnej, takže jak říkám, přišla pro ten motor zátěž a nsr mrčelo a nechtělo se mu. škrcený to neměl.
vím co blata dělá, ale je to jenom to enduro a motard, který jsou ale špičkový stroje. ale kdyby blata dělal aji něco silničního, asi bych "dváce vzal na milost" pokud by byly na takové úrovni jak ty co dělá teď ale kdo ví, snad nás v budoucnu překvapí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
Vypadá víc sportovně než CBRko. Cbr zas nejede, ale je výborný na začátek až na tu zadní gumu, to je jak u mého horskýho kola
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR
také sem pro nsr i proto, abych zamezil dalšímu tématu, až tu bude borec brečet že je to líné a jestli nevíme, jak to má otevřít, pak pak už bude mít smůlu...
Naposledy editováno 18.03.2009 18:49:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
rich.puzzle>tak pro upřesnění, seděl sem jak na simálu tak na cbr a mít pásku přes oči, tak člověk téměř nepozná rozdíl, obojí se pode mnnou docela ztácelo
také sem pro nsr i proto, abych zamezil dalšímu tématu, až tu bude borec brečet že je to líné a jestli nevíme, jak to má otevřít, pak pak už bude mít smůlu...
chlape ja sice Cebru nijak neprotlacuju, a mit v sestnacti moznost mit takovou motorku tak jdu taky asi do 2T .. ale nekdy ti pristavim vedle sebe Simala a Cebru, a pokud nepoznas rozdil, tak pak uz nepoznas rozdil ani mezi zenskou a chlapem
1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR
má nový lak, ale ty polepy sou hrozná jebačka než to nalepíš, furt se to někte vlní atd, měl sem tu samou barevnou kombinaci a nic hezčího neznám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
když si vemeš čelní pohled, obojí je stejně úzké...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
Filmaster>rich.puzzle> Tu bych bral taky ale problém je Praha. bydlím až za Brnem.
a v cem je problem?? ja bydlim este vic za brnem nez ty, okolo Borkovan do Brna jezdim (btw nekdy muzem dat vyjizdku az koupis) a masinu mam z Tynce nad Sazavou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
Naposledy editováno 18.03.2009 19:54:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R | Dominik07 | 11 | 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf |
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 | Giant13 | 17 | 22.4.2024 v 20:57 MP3KV |
Blinkry Honda CBR 125R | ProFicK | 1 | 24.3.2024 v 02:08 tompok76 |