globalmoto_duben_nolan





Téma: Převodový poměr 4T...
 
17.3.2009 v 17:36
Zdárek VespoLek!
Jaký používáte počet zubů na kolečku a na rozetě pro endurko?? A na jaké motce (250, 450, 530,...)?
Jezdíte rozety hliníkové, ocelové, nebo stealthty??
Dík všem...
Anketa: Máš doma akvárko???
ANO
20%
13
NE
80%
51

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 06:36 | Nahoru | #61
No moje vlastni zkusenost na HSB:
origo prevod ani nebudu komentovat :D nejakych 17/36 (je to asi zajiizdeci sada)

Standart je rekl bych 14/48 Na tohle je motorka dost agilni a dovede i docela pelasit cca 170.
ale treba na MX trati mi mnohem vice sedl pomer 13/48. Pri tomto pomeru jde motorka okamzite za plynem uplne vymyzeli takove ty mirne podtoceni na druhou stanu na mokre louce to muze byt problem. Dale pomer 15+/48 je vylozene na cestovani.

TM:
13/48 Slusny zatah ale hodne jezdeni na nizkych rychlostech porad razeni jednicky pri hodne utazenych zatackach, tohle mi na tom vadilo, na druhou stranu jakmile se chytla privera tak motorka krasne akcelerovala ale nesmelo to byt do kopce :) Docela dobrej prevod na mrdani se v lese a podobne. 13/50 Sice jenom 2 zuby ale uz jednicky neni tolik potreba a motorka nema takove ty "predpriverove" stavy na druhou stranu je potreba vice radit ale na Mx je to o neco malo lepsi volba v normalnim terenu a nebo opravdu velkych MX tratich by zase lepe sedelo 13/48.

PRackyn: Myslel jsem to v tom smyslu ze na te motorce jsi ty a tak kde jsi travil zimu ze jsi se tak pekne osmahnul :)

(reakce na) Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 06:39 | Nahoru | #62

Joraell>

PRackyn: Myslel jsem to v tom smyslu ze na te motorce jsi ty a tak kde jsi travil zimu ze jsi se tak pekne osmahnul :)


Na horách kurva,ni? A pak na Seyshelách a na Srí Lance! Víš kurva,jak tam zoncna rumpluje? Nečteš,nevíš!
Kdyby jsi si koupil Hondu,tak by ses v tom nemusel celou zimu vrtat a taky by jsi měl čas na rajzování po sfjetě!

Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 07:06 | Nahoru | #63
Je mi to jasny To nam tu slunicko pres zimu nesviti tu je jenom zima jak v ruskym pornu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 07:07 | Nahoru | #64

prackarr>Jde o to,co s tím chceš jezdit. Pokud do práce po silnici,tak jistě,ale pokud s tím jezdíš do lesa,tak je lepší napřevodovat do pomala,ne?


na 200EXC je do pomala už ten 14/45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 07:08 | Nahoru | #65

Vana666>na 200EXC je do pomala už ten 14/45


Tak pak nechápu,nad čím ty laborace o převodech?

(reakce na) Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 07:33 | Nahoru | #66
prackarr> protože změna musí být i kdyby byla k horšímu

Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 07:41 | Nahoru | #67
to chápu,to znám.

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 10:24 | Nahoru | #68
tak jsem tam nasadil těch 15-48, a je to tam fakt naknap, no snad mi neprdne řetěz, to by byl mazec, ale doufám že vydrží, vzal jsem CZ520 ORH s Groskopf sadou, tak věřím že bude každopádně lepší než to laciný RK(červený)..

jak psal Vana, těch 14-48 bylo jak trialka, si 1-ku skoro nepoužil a pak si ztrácel na dlouhejch CC pasážích

Naposledy editováno 26.03.2010 10:25:27

(reakce na) Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 10:29 | Nahoru | #69
Lubin9> moje 450 měla v sérii hliníkovou 45z rozetu, pro mě je moc malá (hned jsem ji sundal), tak když bys chtěl můžu střelit nebo vyměnit.. třeba když se uvidíme na Vysočině

Naposledy editováno 26.03.2010 10:29:22

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 10:34 | Nahoru | #70
funglovka? já tam dal proto o zub víc na pastorku, ale jinak bych měnil, jenže já to mám nový...ten 15 pastorek je tam naknap, resp. jsem ubrousil kus osazení na šroubu aby to nedrhlo.
loni jsem tu starou taky vyměnil s tráwou, měl jsem tam při koupi 14-48 tak jsem mu tu rozetu vyměnil z jeho EXC450, taky prej to bylo moc rychlý, je tam asi jinej primar.převod nebo převodovka..

(reakce na) Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 10:41 | Nahoru | #71
Lubin9> má tak 150 km a to ještě ne v terénu ale jak byla zajížděná po cestách, ju vemu a uvidíš, do auta se vleze :) Představa o ceně = cca 300,-?

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 10:51 | Nahoru | #72
ok, vem to sebou mrknu na ni...už si vyměnil pickupa?

Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 11:29 | Nahoru | #73
Sakra hoši to jste mi teda neudělali radost Nejradši bych tu rozetu teď vyměnil za tu 45 Já sem tam měl totiž původní převod 14-42 a to stálo pěkně za prd ! Tak pokud by měl někdo zájem o funglovou rozetu 48z Groskopf tak bych jí vyměnil za rozetu se 45z.

Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 11:35 | Nahoru | #74
Základ 15-45 není špatnej, ale na enduro moc rychlá jednička maximálka do 160km/h
aktuálně 14-46 a v terénu super a dá se udělat i cestovní rychlost 100-120 km/h

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 11:35 | Nahoru | #75
Hlavně že tady mi poradily že 14-48 je dobrý !

Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 12:48 | Nahoru | #76
hele zkus to a uvidíš, každýmu sedí něco jinýho, taky záleží co s tím jezdíš, mě ta pomalá 1 nevyhovovala..

Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 13:19 | Nahoru | #77
A co teda jezdite na ostrejch 4T 450? Ja tam mam ted 14-51 a chtel bych zkusit neco jinyho, ale nemuzu se rozhodnout co tam dat. Origo tam ma byt 13-50
Po silnici jezdim jen nutny prejezdy nebo obcas blbnuti po zadnim, jinak jezdim teren od kazdyho neco- lesy, louky, pole, vyjezdy, brody.. A ted bych chtel zkusit obcas (tak jednou za mesic) nejakou lehci MX trat jen tak na potrenovani..

(reakce na) Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 13:27 | Nahoru | #78
Lubin9> nene, furt pickupím.. za auta se mě nechce utrácet

supermoto7> jak jsem psal, na KTMkách je 45zubová rozeta jako zajížděcí, takže je mívá hodně lidí doma navíc.

Drake89> já jezdím 15/48, ale jsem divnej

Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 13:45 | Nahoru | #79
Drake89> To nezáleží od objemu, ale sprevodovania konkrétnej motorky. Takže 450 KTM a HSQ môžu mať úplne iný reťazový kit. Tak isto môže byť rozdiel pri rovnakom type motorky a rozličnom ročníku, ak sa spravili nejaké zásahy do prevodovky. Treba skúsiť, čo ti bude vyhovovať. Ak sa ti zdá, že motorka je zbytočne rýchla a musíš používať veľa spojku alebo veľa pasáži jazdíš na jednotke, tak vpredu uber alebo vzadu pridaj. Ak sa ti zdá jednotka až príliš krátka a nepoužiteľná, tak vpredu pridaj, alebo vzadu uber. Platí ako už bolo spomenuté približne pomer 1 zub na pastorku=3 zuby na rozete.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 13:47 | Nahoru | #80
supermoto7> tak se příště zeptej nás
fakt to není dobré, 14/48 je moc pomalé jedničku nepoužiješ a z druhé strany ti bude chybět sedmička a navíc budeš furt řadit

Lubin9: jestlis musel ubrousit šroubek kvůli 15z kolečku tak je to úplně špatně
neazpomeň, že se řetěz kvůli odstředivé síle může v rychlosti od kolečka trochu uddálit a spojku ti v pohodě probrousí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 14:27 | Nahoru | #81
Vana666> jsem si toho vědom, takže to vyzkouším a pokud tam budou náznaky opotřebení jde tam 14 i kdybych tam měl nechat 48 rozetu anebo vemu od vespy tu 45...
sem si jen říkal kam se asi vleze ten kryt na spojku, ono tam už byly škrábance od 14 ale možná byl volnější řetěz, si říkám že díky tomu že pastorek ej záběrovej tak tam taková vůle nebude, uvidíme..každopádně bych nerad zrušil spojku..

(reakce na) Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 14:34 | Nahoru | #82
Lubin9> pastorek je záběrovej pouze ve chvíli kdy držíš plyn
jak plyn ubereš, táhne spodní část řetězu a roztáčí motor a horní část přitom volně plandá

Převodový poměr 4T...

26.3.2010 v 21:19 | Nahoru | #83
jj, to je pravda, sem o tom tak nepřemýšlel jak se těším na to tahání

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

27.3.2010 v 13:41 | Nahoru | #84
Tak sem dneska zkusil tu rozetu se 48z a musím říct že to není vůbec špatný !! Tak že si jí tam nechám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

27.3.2010 v 14:25 | Nahoru | #85
supermoto7> že 48 zubů bylo špatných zjistíš až tam nasadíš 45

(reakce na) Převodový poměr 4T...

27.3.2010 v 17:24 | Nahoru | #86
Vana666> Tu rozetu se 45z už sháním

1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...

27.3.2010 v 20:13 | Nahoru | #87
15/46 400 DRZ zatím to vyhovuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

27.3.2010 v 20:29 | Nahoru | #88

Saty506>15/46 400 DRZ zatím to vyhovuje


Já mám na DRZ 15/39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...

28.3.2010 v 15:45 | Nahoru | #89
prackarr> 39? toje uš malo ne?

Převodový poměr 4T...

28.3.2010 v 15:46 | Nahoru | #90
vana - takže 15 musí pryč, je opravdu znát oděr na spojce..

Naposledy editováno 28.03.2010 15:47:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist