Téma: Tábor a okolí
 
12.3.2009 v 19:44


počasí:
snad to výde



cestování:
motoakce
atis

Akce:
všechov
Tip na trip:
Toulavá kamera

Přátelský web:
motorky-čtyřkolky
S.B.B.

Rádio:
E2

Naposledy editováno 24.12.2011 10:05:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tábor a okolí

11.3.2010 v 22:11 | Nahoru | #1
honziXX> Ano, to se může stát pokud je zanedbaná údržba případně nevhodný material použitý při konstrukci. Ze své zkušennosti to mohu potvrdit a takhle jsem dojezdil na Kawě GPZ 900, kdy všech 8 sacích ventilů bylo zaklepaných a doslova upálených. Zaklepávali se stylem, že m zpočátku seřízené vůle vydržely cca 5000 - 6000 km a po ujetí této vzdálenosti motor nestartoval - ventily otevřené. Postupně se interval zaklepávání zkracoval až jsem se dostal na 500 km při nastavení vůle 0,6 mm! Po nastartování asi jako vylágrovaný šicí stroj. Řešila to výměna hlavy za jinou i s ventilama.

Co je to za stroj? Že by VF 750????

Naposledy editováno 11.03.2010 22:13:25

(reakce na) Tábor a okolí

11.3.2010 v 22:17 | Nahoru | #2
Pabol> no ty jo jako docela masakr, a to sem to přitáhl z německa, pochopil bych to tady u nás že na to lidi serou, ale jako min rok to jezdilo, nechce se mi sundavat hlava, takže to asi vyřeším srovnáním vůlí a uvidím jestli holka rozdejchá, nejhorší, že to nebylo slyšet a ž na podzim když se to ohřálo, řekl bych že když sem to dneska viděl tak se divím že to vůbec jezdilo, a že to fakt nebylo slyšet
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist