počasí:
snad to výde
cestování:
motoakce
atis
Akce:
všechov
Tip na trip:
Toulavá kamera
Přátelský web:
motorky-čtyřkolky
S.B.B.
Rádio:
E2
Naposledy editováno 24.12.2011 10:05:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tábor a okolí
aklenot>Matess(pisu od Alese): No, tak vymenit to gufero byl porod, v kawasaki se zblaznili a kvuli vicku ve kterym je gufero by se musel vyndat komplet motor(no uz jsem s tim pocital). Ja se tomu stale vyhybal a zkousel to jinak, ale kdyz jsme rekli, ze ho teda vyndame, tak jsme zjistili, ze na vymontovani potrebujeme 14ku trubkac, ten jsme nasli a okamzite se zmrvil. Takze co s tim, nakonec jsme motor nejak vystrkali v ramu tak, ze slo vicko skoro vyndat, vydloubnout gufero, ocistit od tesneni a dat zpet, to nam trvalo asi 3hodiny. No a pak uz to slo rychle, udelat ventily, ale tam bylo teda dalsi prekvapeni, blbci vedou vodu z hlavy tak, ze trubka vody je prisroubovana k ventilovymu deklu - ten jsme nadzvedli a potopa ...ale jinak ventilovy vule tam byly jeste mezi 0,1-0,15, takze se to akorat zvetsilo a pohoda. Koukli jsme jeste na vanu jestli tam neni nejakej bordel z rozdrcenyho rotoru a nic, cisto ...ale konstrukci tam maj taky takovou divnou, olej z pumpy se vede do kanalu ve vane! tam je odbocka na cidlo a pretlakovej ventil a z vany jde olej zpet do motoru to jsem jeste nevidel
jak se měří ventily na DOHC, když mám podložky? nějak to furt nechápu bo když váčka tlačí ventily tak tam vůle není a když je vačka mimo tak tam je přece větší mezera... pokud si to teda dobře představuju
Naposledy editováno 26.02.2010 22:57:30