1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
Kempi>Dědóch>Kempi a popruhy na stáhnutí to má taky,ten tankvak???tady mam foto naplneno tak do 3/4
a tady to je stažené
tomu rikam nalozena masina
selkie>Kempi>Dědóch>Kempi a popruhy na stáhnutí to má taky,ten tankvak???tady mam foto naplneno tak do 3/4
a tady to je stažené
tomu rikam nalozena masina
jo tady se můžeš mrknout na další fotky http://picasaweb.google.cz/kempixj
Naposledy editováno 09.03.2009 21:21:37
1 reakcí na tento příspěvek Motoakce v Lídlu
btw me sere, ze v nemecku budou mit v nabidce ten dratovy interkom za 3kila a lepsi rukavice
nemate tam nekdo cestu?
Naposledy editováno 09.03.2009 21:37:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
skyair>Ahoj, bacha! Koukněte se po netu na helmy B-square. Lehká, vhodné především na mopedy, skůtry, enduro... Firma vyrábí surfy, skaty, snowboardy, golfové hole a helmy pro ski, horolezectví, cyklistiku ap. Pokud si opravdu chcete chránit kebuli věřte tradičním značkám
firma B-square nic nevyrábí!!! je to pouze firma co si ty věci nechá vyrobit, nelepí tam svou značku a pak to prodá, tudíž je možné že se to vyrábí v číně, proč ne? do teď sem jezdil na babetě bez helmy, stejně ju mám enom kvůli policajtom, tak proč nevzít tu nejlevnější
nebo myslíš, že vyrobí skate, pak ho strčí do rovnáku na vohejbák a je z toho helma?
mám od nich JETku za 900Kč, na netu sem tu stejnou viděl pod značkou Worker od 1400Kč
lidi, přemýšlejte trochu, jinak vám ty helmy budou na hovno
skyair>Bubrak ZX10R> Ahoj Už dlouho tu píšete ktátké věty. Tak zase jedna delší (takzvaná věta Che
Ať je koho kamenovat
... tedy helma plastová ... toť velice široký pojem. To by mohla bejt z PVC, PET, PES ...nebo přímo z bakelitu Řekněme spíš kombinace skelného, syntetického nebo uhlíkového vlákna a různých lidově a dříve zvaných epoxydů. Dnes spíše ABS, polykarbonáty - zvané kompozity.
Není až tak důležité to tekuté, co později vytvrdne do požadované tvrdosti ale i pružnosti, jako to, co je tím opatlané.
Helmu tvoří to co nevidíme, říkejme textilie. Nejlevnější helmy používají jednoduchá syntetická vlákna. A to v méně vrstvách a textilie je tlustější. Čím dražší helma, tak má tech vrstev, ale tenčích tkanin skládaných na sebe tak, se překrývaly v úhlu natočení a zajistily pevnost v požadovaných místech.
Ale to drahé na drahých helmách je právě dokonalost těchto vrstev,složení až po uhlíková vlákna a jejich spojení "tím tekutým lepivým, co pak vytvrdne" a vytvoří co nejpevnější a při tom tu nejlehčí helmu.
A pak i tvar, řemeslné provedení, antimlžné úpravy, vyndávací a jinak, třeba tlakem vzduchu formovatelný vnitřek helmy. Tedy ... není to tak, že jsou jen helmy dobré a špatné.
To co je mezi tím je pěkná duha. Bohužel, ne vždy je cena tím nejlepším rozlišením ... ale přece jenom je.
Takže věř, že je rozdíl mezi NO NAME helmou, Cabergem, LEMem, Araikou, Sharkou až po Shubrtku... a desítky dalších.
Ale v jednom s tebou zcela souhlasím.
Kdo to má poznat, když si chce koupit alespoň dobrou helmu za slušné peníze. A zkouška hlavou do zdi nebo protijedoucího auta je bohužel až to poslední kdy je mnohdy už jedno co a za kolik jsme koupili.
Ale vše už tu bylo 1000x řečeno, tak to ber, jako slovo, na které není nutno nijak reagovat A ráno stojím frontu u Lídlu ... alespoň na řetěz, když na mne zbyde a nebudu ušlapám
sice nevím jakou se nám tu snažíš říct novinku, ale věci z LIDLu jsou nízké kvality, ale za mnohem nižší ceny, než jinde v obhodech, takže proč nakupovat v motokšeftu kde to koupím pod jinou značkou za 2x-3x vyšší cenu
šmudla>tankvak jsem jezdil sezonu mel jsem od nej pekne poskrabanou nadrz , ma slaby magnety .
mě sedí dobře, ale ešte tu nikdo nezmínil, že má nejen popruh pod nádrž, ale i na připnutí kolem krku rámu, ale jednou se mi ten klips spřípl o vidlu nezatočil sem a málem sem sebou pleskl, ale dávám za to vinu sobě, že sem to fest nestahl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
motoblb>Bubrak ZX10R> no já mám acu matku tu jejich žroutku proudu jsem vzal tak,jak psal skyair-no nekupto před týdnem sem jí daroval kámošovi a ten mi řek že se budu podílet na inkasu,že za 3 dny by to ušlapal přes dynamo
ta nabíječka nabíjí pomalu, právě proto je vhodná pro nabíjení gelovek, a že to nabíjí tři dny? já 7 měsíců v roce nejezdím, takže když ji každé dva měsíce připojím na tři dny, tak mi to ani v patě neleží
jak sem psal výše, lidi přemýšlejte
Naposledy editováno 09.03.2009 22:22:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
Kempi>Kibitz> rukavice vypadají stejně http://www.lidl.de/cps/rde/xchg/lidl_de
nevim, mne ten tvuj odkaz nejde. ja se divam na akci v berline a tam jsou jiny...mozna jak v kterym nemeckym meste
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
L!SHAK>Kibitz> ZDE
bohuzel odkaz konci chybou...
proste ja vidim tyto
img9.imgup.eu/Schranka_01.jpg][img]http://img9.imgup.eu/Schranka_01.tmb.png[/img
coz jsou rozhodne jiny nez u nas
KedaR_K>nebyl by tankvak lepší tento?hlavně levnější.
btw.nežkoušel někdo pod tou folií na tankvaku vozit navigaci?
Tak tenhle přesně mám a do města je fakt super. Na malý kraviny jako příruční taška na všechno, co se do kapes nevejde, ale potřebuješ to s sebou....
1 reakcí na tento příspěvek Motoakce v Lídlu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
1 reakcí na tento příspěvek Motoakce v Lídlu
tady ji mají za tři stovky a v lídlu byla za 500,-
TRONIC T4X je primárně zapojená nabíječka
(s měřením a regulací) s pulsním
udržovacím nabíjením vhodná k dobíjení
a udržovacímu nabíjení 12 V olověných
akumulátorů (baterií) s elektrolytickým
roztokem nebo gelem. Nabíječka má
ochranné zapojení proti jiskření a
přehřátí.Tento přístroj je určen k nabíjení řady
SLA baterií (hermeticky uzavřených
olověných kyselinových baterií), které se
používají hojně v osobních vozech,
motocyklech a některých jiných vozidlech.
Ty mohou být např. WET baterie
(s tekutým elektrolytem), GEL baterie
(s gelovým elektrolytem) nebo AGM
baterie (s rounem absorbujícím elektrolyt).
Jejich kapacita se pohybuje od
12 V / 1,2 Ah k 12 V / 120 Ah.
Speciální koncepce přístroje (zvaná také
„třístupňová nabíjecí strategie“)
umožňuje znovunabití baterie téměř na
100 % její kapacity. Dále je možné připojit
baterii při nepoužívání dlouhodobě
k nabíječce, aby se baterie udržovala
pokud možno v optimálním stavu, aniž
by se poškodila.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoakce v Lídlu
[img]
22222>http://bil.cz/nabijecka-autobaterii-tronic-t4x.html
tady ji mají za tři stovky a v lídlu byla za 500,-
TRONIC T4X je primárně zapojená nabíječka
(s měřením a regulací) s pulsním
udržovacím nabíjením vhodná k dobíjení
a udržovacímu nabíjení 12 V olověných
akumulátorů (baterií) s elektrolytickým
roztokem nebo gelem. Nabíječka má
ochranné zapojení proti jiskření a
přehřátí.Tento přístroj je určen k nabíjení řady
SLA baterií (hermeticky uzavřených
olověných kyselinových baterií), které se
používají hojně v osobních vozech,
motocyklech a některých jiných vozidlech.
Ty mohou být např. WET baterie
(s tekutým elektrolytem), GEL baterie
(s gelovým elektrolytem) nebo AGM
baterie (s rounem absorbujícím elektrolyt).
Jejich kapacita se pohybuje od
12 V / 1,2 Ah k 12 V / 120 Ah.
Speciální koncepce přístroje (zvaná také
„třístupňová nabíjecí strategie“)
umožňuje znovunabití baterie téměř na
100 % její kapacity. Dále je možné připojit
baterii při nepoužívání dlouhodobě
k nabíječce, aby se baterie udržovala
pokud možno v optimálním stavu, aniž
by se poškodila.