globalmoto_kveten





Téma: Svíčka - rada
 
6.3.2009 v 17:20
Mam menší problem. MOje RX jezdí spíš na svíčky než na benzin. Koupim novou svíčku jedu s ní tak dvě vyjíždky a pak druhej den přijdu našlápnu bez problemu, volnoběh běží krásně, ale jakmile chci vrknout plynem tak nejde do toček a střílí do výfuku, jakmile dam novou svíčku tak bez problemu, používám NGK BR10EG. Dik za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:28 | Nahoru | #31

Nacrotix>Weeman>Nacrotix> Právě že odchází tak jsem myslel jestli to fakt neni tim karburátorem, popřípadně jestli nevíte někoho kdo se zabejvá laděním karburátorů! Diky
Jakou barvu má isolátor a elektrody svíčky? Bílá - moc chudý, tmavěšedá (černá a mokrá) - bohatý, světle červenohnědá(cihlová) - akorát

Přesně černá a mokrá

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:28 | Nahoru | #32

Weeman>BTW neumí tu někdo italsky?


presto presto

Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:29 | Nahoru | #33
Tak v tom pripade potrebuju od ladiktm poradit jak ubrat bohatost smesi? po směru nebo protisměru hodinovejch ručiček?

Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:31 | Nahoru | #34
Tak jsem zase o něco chytřejší, a ted ty vaše rady vyzkoušim v praxi ... tak vám diky moc kluci, potěšili jste mě a já už myslel že jsem ztracenej, ted aspon vim kde už mam hledat. A pak že přes forum se nic nevyřeší! Dik

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:35 | Nahoru | #35
Weeman> nejvic najedu napodzim ( dohaním to co jsem na začatku zaspal ) ale i v těch studených plýskanicích jsem se svíčkou problém neměl. Jednou měla kolaps ale jinak ok. Kamoš měl stejný moto a se svíčkami měl problém, ale ne s uchcávaním ale prostě ta motorka s obyčejnou svící ve vrchu nejede, takový kopyto! Doporučil jsem mu tudle a motorka jela o 20% víc( na starou svíčku ve vysokých otáčkách poštěkávala), lepe reagovala.
Ještě bych zkusil teplou svíci, popř, zakrýt chladič. V zimě dvoutakt trpí

Naposledy editováno 06.03.2009 21:36:55

Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:36 | Nahoru | #36
Jaký je tam karbec? Zkus o půlotáčku zašroubovat šroub bohatosti volnob. směsy (většinou je ze spodu karburátoru)a spustit jehlu o zub dolů. pokud to nepomůže, tak přetryskovat.

1 reakcí na tento příspěvek Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:37 | Nahoru | #37
tohle jsem našle od karburátoru
Dell Orto
VHSB 34 LD

Hlavní tryska: 165 (
Jehla: K57 na druhé pozici odshora (starší i na první pozici)

Rozprašovač: DP 266

Volnoběžná tryska: B 40 (starší i 36)

Tryska sytiče: 60

Plovákový ventil: 300

Plovák: 9 g

Výška plováku : 11 +/- 0,5 mm

Otáčky šroubu bohatosti : 1-2 otáčky proti směru hodinových ručiček od plně zašroubované pozice.

Naposledy editováno 06.03.2009 21:40:35

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:40 | Nahoru | #38
Weeman> tak na hodnoty si nevzpomenu ani omylem
jinak měl by to byt šroub přídavneho vzduchu, zašroubováním ubereš vzduchu tzn obohatíš... vyšroubováním tam přivádíš vzduch navíc tzn ochudíš

1 reakcí na tento příspěvek Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:42 | Nahoru | #39
Všechno prozkoušim celej víkend budu ladit

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:45 | Nahoru | #40
Weeman> tet jak vidím ten obrázek tak už si na to vzpomínam se slzou v oku

1 reakcí na tento příspěvek Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:46 | Nahoru | #41
[url=

Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:47 | Nahoru | #42
Na obrázku č.2 je šroub směsi označen jako 2?

2 reakcí na tento příspěvek Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:50 | Nahoru | #43
Dellorto neznám, já jen keihin a mikuni. Většinou se šroubem reguluje průtok volnoběžné směsy od volnoběžné trysky, takže zašroubováním ochudíš. Zkus ještě zkontrolovat funkci plovákového ventilu a výšku hladiny v plov. komoře.

Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:50 | Nahoru | #44
jj pozice číslo 2 jinak na fotce čislo jedna je hned vlevo vedle natrubku pro přívod paliva
[img]

Naposledy editováno 06.03.2009 21:53:58

Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:52 | Nahoru | #45
Pro mě bylo jednodušší když to bylo očíslovaný než to vysvětlovat :D

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:52 | Nahoru | #46
Nacrotix> s mikuni byla na husqvarně taky radost pracovat ale chyba nebyla jen na jeho straně

Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:53 | Nahoru | #47
Tak vám diky moc zejtra to hned vyzkoušim rozeberu to celý a uvidim ... koupim novou svícy a už to musí jezdit! Zase vyndavat Karburátor u toho zase bude takovejch sprostejch slov a pak ho tam dávat zas zpět je ještě horší!

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:53 | Nahoru | #48
[quote]Weeman>[url= 1 je doraz šoupátka, nastavuje volnoběž. ot.
šroub 2 je regulace volnob. směsy.

Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:55 | Nahoru | #49
Ty voe takovej internetovej kurz ladění karburátoru

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 22:08 | Nahoru | #50

Nacrotix>Dellorto neznám, já jen keihin a mikuni. Většinou se šroubem reguluje průtok volnoběžné směsy od volnoběžné trysky, takže zašroubováním ochudíš. Zkus ještě zkontrolovat funkci plovákového ventilu a výšku hladiny v plov. komoře.


u 2t karurátoru se při nastavení směsi jedna o změnu množství přídavného vzduchu nebo je tomu jinde jinak?

Svíčka - rada

6.3.2009 v 22:20 | Nahoru | #51
Reguluje se průtok volnoběžné směsy.

1 reakcí na tento příspěvek Svíčka - rada

6.3.2009 v 22:28 | Nahoru | #52
Tak dik všem co mě poradili snad to vykoumam co s tim

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 22:56 | Nahoru | #53
Weeman> Dej svicku ze zigulika,ani nemusi byt nova a uvidis jak to pojede,u nas to opravilo uz 3 KTM,znaceni uz si nepamatuju,ale myslim ze tam bylo neco jako brisk N15Y
stoji par kacek a funguje,jinak na ten karbrc se klidne taky mrkni

Svíčka - rada

7.3.2009 v 10:30 | Nahoru | #54
Tak dneska jsem to rozdělal zadělal trošku polaboroval s tou směsí a už to konečně jede jak má

Svíčka - rada

7.3.2009 v 10:45 | Nahoru | #55
tak gratuluju hlavně až už to vydrží

Svíčka - rada

7.3.2009 v 12:16 | Nahoru | #56
No doufam že jo ... musel jsem nastavit hladinu .. a trošku polaborovat se směsí a v aprilce jsem objednal volnoběžnou trysku .. tak pak možná to pojede líp!

Svíčka - rada

7.3.2009 v 15:03 | Nahoru | #57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

7.3.2009 v 15:08 | Nahoru | #58

Cobra357>Jasně, vyzkoušej kde co, jiný osazení karburátoru, seřízení atd. Něž s tím budeš hotovej tak začne bejt teplo a zase to bude fungovat.Ten nejjednoduší postup (dát svíčku vhodnou do týhle zimy tzn. vyšší tepelnou hodnotu která se v tomhle počasí nebude ulejvat) nech až nakonec!


Dát teplejší svíčku je samo nejjednodušší,ale pokud to má bohatý, tak to zaleje i teplou svíčku. Začít laborovat by měl od té svíce, jak píšeš.

(reakce na) Svíčka - rada

7.3.2009 v 15:12 | Nahoru | #59

Nacrotix>Cobra357>Jasně, vyzkoušej kde co, jiný osazení karburátoru, seřízení atd. Něž s tím budeš hotovej tak začne bejt teplo a zase to bude fungovat.Ten nejjednoduší postup (dát svíčku vhodnou do týhle zimy tzn. vyšší tepelnou hodnotu která se v tomhle počasí nebude ulejvat) nech až nakonec!
Dát teplejší svíčku je samo nejjednodušší,ale pokud to má bohatý, tak to zaleje i teplou svíčku. Začít laborovat by měl od té svíce, jak píšeš.



Takže třeba teplejší svíčka je NGK BR8EG?

Svíčka - rada

7.3.2009 v 15:32 | Nahoru | #60
O číslo dolů(nebo o dvě) je svíčka do chladnějšího počasí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist